Sitemap
- Najbliższa edycja DIMAQ Voice Online już 30 marca. Poznaj agendę najbliższego spotkania! – 2021-03-16
- PUMA stawia na kobiecą solidarność i jedność w lokalnej odsłonie kampanii SHE MOVES US – 2021-03-16
- Monitoring Internetu 2.0 – jak AI pomaga monitorować trendy i zachowania konsumenckie? – 2021-03-16
- Google Start Cup. Historie sukcesów polskich startupów do filiżanki kawy – 2021-03-16
- Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej – 2021-03-16
- Ciastka Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą i napoje Rośleko w ofercie Żabki – 2021-03-16
- Twórca Rośleka „śpiewająco” zaapelował do Żabki o współpracę – 2021-03-16
- Zmiany w dziale social media GoldenSubmarine – 2021-03-16
- Wojciech Rytel reprezentowany przez Gifted – 2021-03-16
- Ekologiczna kampania Michelin rusza na 6 rynkach regionu CEE – 2021-03-16
- PaczKING – nowa odsłona platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel – 2021-03-16
- MLEKOVITA realizuje kolejny projekt biznesowy – 2021-03-16
- Agencja Bloomnet obsługuje sportową markę Xplova – 2021-03-16
- Bariery do kariery, czyli jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet? Ogólnopolskie badanie Clue PR wśród kobiet na kierowniczych stanowiskach – 2021-03-16
- Xylem w gronie klientów 24/7Communication – 2021-03-16
- Paweł Lewkowicz przechodzi z Grupy Domodi do LokalnyRolnik.pl – 2021-03-16
- Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea – 2021-03-16
- Nieperfekcyjna marchew i nieidealne jabłko – Carrefour wspiera polskich dostawców w dobie pandemii – 2021-03-16
- Ekstrakt.Studio – nowe studio komunikacji wizualnej w grupie Cut The Mustard – 2021-03-16
- Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski – 2021-03-16
- Kolekcja inspirowana twórczością Banksy’ego już w Empiku – 2021-03-16
- W Warszawie pojawiły się billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. Lidl odcina się od akcji i nazywa ją „czynem nieuczciwej konkurencji” – 2021-03-16
- Mateusz Morawiecki i Jarosław Kaczyński promują nowy program PiS – Nowy Ład – 2021-03-15
- Olimp Sport Nutrition realizuje międzynarodową kampanię – 2021-03-15
- Mike McCarthy (CNN International): Powinniśmy podążać za odbiorcami i przez cały czas być dostępni na wszystkich platformach jednocześnie – 2021-03-15
- Dawid Podsiadło i Marcin Gortat łączą siły we wspólnym projekcie – 2021-03-15
- Czy technologie są szansą dla klimatu? Samsung dołącza do kolejnej edycji Climate Leadership – 2021-03-15
- Make TikToks Awards Poland – znamy nominowanych – 2021-03-15
- Netflix testuje funkcję, która ograniczy współdzielenie kont – 2021-03-15
- Land Rover przedłuża współpracę z Przemysławem Kossakowskim – 2021-03-15
- Polskie Koleje Linowe świętują 85. urodziny – 2021-03-15
- Tryb Domówki – nowa odsłona kampanii marki Wyborowa – 2021-03-15
- KERRIS Group z obsługą Netii – 2021-03-15
- Decathlon powierza swój budżet mediowy agencji MediaCom Warszawa – 2021-03-15
- Awanse szefów Grupy S/F. Anna Koszur nowym CEO – 2021-03-15
- Primark potwierdza datę otwarcia nowego sklepu w Poznaniu – 2021-03-15
- Mobile Push – pchnij swój biznes na nowe komunikacyjne tory – 2021-03-15
- Przewodnik Brandingowy od IBRA Instytut Brandingowy – 2021-03-15
- Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland o śmierci innym językiem – 2021-03-15
- LEGO całkowicie rezygnuje z plastiku w słynnych klockach – 2021-03-15
- Startuje 8. edycja Programu Grantowego InicJaTyWy – 2021-03-15
- 15. marca Lidl Polska świętuje Światowy Dzień Konsumenta – 2021-03-15
- Mondelez Polska kolejny rok z rzędu stawia na współpracę z Big Picture – 2021-03-15
- ERBUD wchodzi w esport – 2021-03-15
- Value Media z kampanią dla marek eobuwie.pl i Modivo – 2021-03-15
- Skrzypovita w męskim wydaniu – 2021-03-15
- Nowa osoba w zespole Geberit – 2021-03-15
- Kärcher w Polsce z nowym dyrektorem zarządu – 2021-03-15
- Ż się mnoży, kiedy się je dzieli – Żywiec startuje z nową kampanią reklamową – 2021-03-15
- Do rostera twórców Papaya Films dołącza Rosino – 2021-03-15
- Platforma Going. uruchomiła nostalgiczny konkurs – 2021-03-15
- Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku – 2021-03-15
- DHL Parcel Polska partnerem logistycznym ULTRAKRWI – 2021-03-15
- Be Diet Catering Ewy Chodakowskiej wspiera mamy – 2021-03-15
- Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko opowiadają o hejcie w internecie – 2021-03-15
- Marka Diamant rusza z akcją CSR-ową „Drobna, Wielka Moc” na rzecz SOS Wioski Dziecięce – 2021-03-12
- Katarzyna Iwanich, Irena Zobniów (Insightland): Staramy się „wejść w buty” kobiet. Zrozumieć i dostarczyć im to, czego szukają – 2021-03-12
- Hi 90’s! – nowa kampania Sprandi – 2021-03-12
- „Jeb** biedę”: Komik Rafał Pacześ w niekonwencjonalny sposób promuje Kartę Łodzianina – 2021-03-12
- Hermès stawia na ekologię – marka będzie produkować torebki ze skóry wyprodukowanej z grzybów – 2021-03-12
- CANAL+ rozpoczął kampanię marketingową serialu KLANGOR – 2021-03-12
- Adepci wrocławskiej Akademii Sztuk Teatralnych jako pingwiny – niekonwencjonalna akcja ZOO Wrocław – 2021-03-12
- Ekologiczna rewolucja w modzie – Micolet debiutuje na polskim rynku – 2021-03-12
- Instytut LB Medical oraz Gedeon Richter ruszają z kobiecą odsłoną kampanii #NASZAwtymGŁOWA – #wKobiecejGłowie – 2021-03-12
- Trendy w aplikacjach mobilnych dla handlu – 2021-03-12
- Ponad 7 milionów złotych dla pracowników na Wielkanoc – Lidl Polska dziękuje za zaangażowanie – 2021-03-12
- Jak nie marnować żywności? Finał czwartej edycji projektu Whirlpool „Nie marnujmy chwil” w Polsce – 2021-03-12
- Miesięczniki Pixel oraz PSX Extreme startują z kampanią w serwisie Patronite.pl – 2021-03-12
- Tefal zachęca do rozmów w Clubhouse – 2021-03-12
- Polska Sieć Handlowa Lewiatan startuje z wiosenną kampanią reklamową – 2021-03-12
- Kolekcja GREEN INEXTENSO Auchan – odzież „green” dla całej rodziny – 2021-03-12
- Biedronka będzie sprzedawać testy na koronawirusa – 2021-03-12
- Globalworth inauguruje drugą edycję kampanii „Tęsknię za biurem” – 2021-03-12
- Punkt Adopcji Roślin znów działa w Galerii Bronowice – 2021-03-12
- BMW Group jako pierwszy producent klasy premium publikuje Zintegrowany Raport Koncernu – 2021-03-12
- Inspired by Frida Kahlo: Medicine stworzyło kolekcję w hołdzie dla słynnej artystki – 2021-03-12
- Agencja Hunt, Gather wykorzystała wpadkę Burger Kinga i stworzyła kolekcję, z której dochód pójdzie na wsparcie kobiet – 2021-03-12
- Durex i Abstra podpowiadają dorosłym widzom, jak rozmawiać o seksie w nowym formacie na YouTubie – 2021-03-12
- Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle – 2021-03-12
- Opiekunowie opiekunom – platforma od marki TENA, która wspiera opiekunów – 2021-03-12
- Historyczny mural w sercu Poznania – 2021-03-11
- Facebook zwiększa dostępność narzędzi monetyzacyjnych dla twórców – 2021-03-11
- Shell z nową akcją dla klientów „Zdobądź kubek termiczny Shell z rocznym rabatem na kawę” – 2021-03-11
- Ruszyła kampania promująca Supreme Crispy Chicken w McDonald’s – 2021-03-11
- Równość rodzicielska kluczem do równości na rynku pracy – 2021-03-11
- W tym libańskim szpitalu podawane będą wyłącznie posiłki wegańskie – 2021-03-11
- Catering dietetyczny Pomelo startuje z własnym cyklem podcastów – 2021-03-11
- Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego – 2021-03-11
- Wielkanoc z Piątnicą. Rusza kampania promocyjna OSM Piątnica – 2021-03-11
- Podcast: Marketing w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów. Wywiad z Julią Izmałkową – 2021-03-11
- Irlandzki pomysł w Polskim wykonaniu. Jameson zdradza, kto odpowiada za wiele aktywacji kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” – 2021-03-11
- Lidl Polska wprowadzi do sprzedaży zwycięskie piwa, nagrodzone w ramach konkursu Browaru PINTA „Niech świat pozna Twoje piwo” – 2021-03-11
- 40 tys. godzin pomocy psychologicznej lub 1620 tygodni turnusów rehabilitacyjnych. Tyle do 1 lutego „kosztowały” antyaborcyjne billboardy – 2021-03-11
- Piña Colada – egzotyczny smak nowości od Somersby – 2021-03-11
- Jak uniknac wizerunkowego samobója, czyli rzecz o trudach moderacji reklam na Facebooku i Instagramie – 2021-03-11
- Sponsor śląskiego sportu – Superbet wesprze także Polonię Bytom! – 2021-03-11
- Skanska rusza z nową kampanią „Urban Legends” i pokazuje jak powinno wyglądać nowoczesne projektowanie – 2021-03-11
- Kontigo jeszcze bliżej klientek, czyli aktywacja „Kobiety Kobietom w Kontigo – 2021-03-11
- #NoBeautyInPlastic, czyli nowa wystawa w ramach Project Art Gallery – 2021-03-11
- Startuje konkurs na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego – 2021-03-11
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431