Sitemap
- Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard – 2023-07-14
- Euvic Performance ponownie dla ROCKWOOL – 2023-07-14
- Anna Piaseczna i Justi Herman: Ważne, żeby działania marek nie były rainbow washingiem – 2023-07-14
- Bezpieczny biznes to międzynarodowy biznes? Dlaczego warto dywersyfikować swój sklep internetowy – 2023-07-14
- Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych [raport] – 2023-07-14
- Aleksander Rosa objął stanowisko corporate PR & public affairs managera w Pyszne.pl – 2023-07-14
- Kneipp rozszerza współpracę z agencją first aid communication team – 2023-07-14
- Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra z nowymi stanowiskami w DDB Warszawa – 2023-07-14
- Ustawa o systemie kaucyjnym przegłosowana. Polskie sklepy czekają zmiany – 2023-07-14
- Jakub Jasiński został nowym prezesem zarządu eBilet – 2023-07-13
- mBank prezentuje kryminalny serial audio „Jazgot” – 2023-07-13
- Ruszyła nowa kampania marki Kotányi – 2023-07-13
- Klienci sklepów internetowych LPP mogą już kupować na raty – 2023-07-13
- Rynek reklamy w Polsce – czerwiec 2023 – 2023-07-13
- Artegence wygrywa przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze – 2023-07-13
- „Tworzymy więzi, które mają znaczenie” – Kompania Piwowarska opublikowała Raport zrównoważonego rozwoju 2022 – 2023-07-13
- Ipsos: Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? [badanie] – 2023-07-13
- Wystartowała kampania OSHEE Vitamin Water z udziałem Igy Świątek – 2023-07-13
- Malwina Kuźmińska awansuje na stanowisko performance expert w Resolution (OMD Group) – 2023-07-13
- Caroline Derpienski żąda od Nosowskiej i Danone przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne – 2023-07-13
- Agencja Cape Morris z nową kampanią dla marki kosmetyków Roger & Gallet – 2023-07-13
- Przecinając rajstopy ostrzem brzytwy: challenger brands od wyzwania do triumfu – 2023-07-13
- Kobiety w Polsce nie czują się ekspertkami! Raport – 2023-07-13
- MAGDALENA URBANIAK: Branża rolna potrzebuje osób, które wyjdą poza schematy – 2023-07-12
- „Relax, It’s iPhone”. Apple podkreśla korzyści płynące z żywotności baterii – 2023-07-12
- „Mus je odkrywać, żeby wygrywać” – ruszyła nowa loteria marki Familijne – 2023-07-12
- Studio ORKA z nową identyfikacją wizualną – 2023-07-12
- Iga Łukawska dołącza do agencji Stor9_ – 2023-07-12
- Rusza kampania Zdrowy Kod od No Fluff Jobs – 2023-07-12
- Marketing Razem. Nowa polska marka agencji Nebo Ideas – 2023-07-12
- Ruszyła kampania marki Snickers wspierająca portfolio lodowe Mars Polska – 2023-07-12
- Blowek jako pierwszy polski youtuber przekroczył 5 milionów subskrybentów – 2023-07-12
- Makłowicz, Wojewódzki, Zborowski, Barciś i Kaminski jako bohaterowie „Przygód Baltazara Gąbki” w słuchowisku Empik Go – 2023-07-12
- TikTok Music, czyli nowa platforma od TikToka. Ma być konkurencją dla Spotify i Apple Music – 2023-07-12
- Wzrost sprzedaży o 60%? Komputronik udowodnił, że to możliwe dzięki odmłodzeniu marki [case study] – 2023-07-12
- Wilkinson Sword powraca z komunikacją na rumuński rynek – 2023-07-12
- Jacek Polańczyk (Alior Bank): Nadszedł czas, w którym musieliśmy na nowo określić kierunek rozwoju banku, odświeżyć nasze założenia i ustalić nowe cele – 2023-07-12
- Zbliża się święto łasuchów. Światowy Dzień Kebaba już 14 lipca! – 2023-07-12
- Radio Yanosik zaliczyło mocne wejście na rynek. Stacja już ma pokaźne grono słuchaczy – 2023-07-12
- Samsung parodiuje horrory w swojej najnowszej kampanii – 2023-07-12
- Saatchi&Saatchi prezentuje influencerskie Summer Stories w nowej kampanii Douglas Collection – 2023-07-11
- Wakacje to nie gra w przetrwanie. Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią wśród streamerów – 2023-07-11
- Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise – 2023-07-11
- Carlsberg Group wybrała iProspect (dentsu) na swoją nową globalną agencję mediową – 2023-07-11
- Żabka Jush po raz pierwszy dostarczyła zakupy z wykorzystaniem drona – 2023-07-11
- Jakub Puźniak dołączył do zespołu public affairs i komunikacji Coca-Cola Poland Services – 2023-07-11
- Stowarzyszenie Content Marketing Polska z premierowym raportem na temat kondycji polskiego rynku contentmarketingowego – 2023-07-11
- K2 Precise wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego – 2023-07-11
- Carlsberg Polska został partnerem piłkarzy ręcznych Wisły Płock na kolejny rok – 2023-07-11
- Co to znaczy zaangażowanie? Pierwsza część raportu Marka Zaangażowana 2.0 już dostępna – 2023-07-11
- Kampania Wavemaker dla La Roche-Posay zapewniła o 50 proc. więcej zgłoszeń do programu Rodziny Lipikar – 2023-07-11
- DIMAQ Uni: Zgłoś się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu – 2023-07-11
- Filip Adamus wzmacnia studio F25 w roli producenta – 2023-07-11
- The Sphere, czyli gigantyczna kula, która wywołała szum w Internecie – 2023-07-11
- Strefy festiwalowe – jak stworzyć dobrą strefę i jakie aktywności wybrać, by angażować odbiorców – 2023-07-11
- PUMA X RELAB – unikatowa odsłona kultowego dresu T7 z okazji 75. urodzin marki – 2023-07-11
- Żabka rozważa wprowadzenie usług finansowych – 2023-07-11
- J.Lo w wersji AI zaprasza podróżnych do wypłynięcia w dziewiczy rejs – 2023-07-11
- Zastanów się, zanim opublikujesz zdjęcie swojego dziecka w internecie. Kampania wykorzystująca deep fake, która daje do myślenia – 2023-07-11
- Brytyjski kanał informacyjny testuje reporterkę AI – 2023-07-11
- Biedronka i Powerdot planują zbudować 1800 punktów ładowania dla samochodów elektrycznych i hybrydowych – 2023-07-11
- Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka jednoczą siły, by wspierać zdrowie psychiczne nastolatków – 2023-07-10
- „Rozkręć się z Twisterem’’ – czyli jak wspierać nastolatków – 2023-07-10
- Kreatywność sprzedaje: Tymbark – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” – 2023-07-10
- Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA” – 2023-07-10
- Akop Szostak: Kluczowym czynnikiem determinującym skuteczność marki osobistej jest szczerość – 2023-07-10
- MediaMarkt zaprasza na zakupy z psem – 2023-07-10
- Twitter chce pozwać firmę Meta za nową aplikację „Threads” – 2023-07-10
- Wyniki badania Mediapanel za czerwiec 2023 – 2023-07-10
- Stormzy, Tribbs & Smolasty gwiazdami pierwszego wirtualnego koncertu Rockstar Energy Drink® na Spotify w Polsce – 2023-07-10
- Kacper Kasdepke i Cezary Jagaś (Publicis Le Pont): Sztuczna inteligencja zdominowała tegoroczne Viva Technology – 2023-07-10
- We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim otworzono jedną restaurację Popeyes – 2023-07-10
- Na pomoc lemurom, czyli Majonez Kielecki Roślinny oddaje 1% ze sprzedaży – 2023-07-10
- Grupa LEGO w hołdzie twórczości Wisławy Szymborskiej. Z ponad 21 tys. klocków zbudowano makietę sceny wręczenia Nagrody Nobla – 2023-07-10
- Zalando, Media Markt, Sephora, Glovo – pierwsze zarzuty Prezesa UOKiK po zmianach przepisów – 2023-07-10
- Wspólna kolekcja Zakładów Ceramicznych Bolesławiec i Reserved – 2023-07-07
- Marka Bell stworzyła linię kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych dla mężczyzn – 2023-07-07
- Impact nowym klientem agencji altavia.kamikaze – 2023-07-07
- Finał projektu Mural Challenge – znamy zwyciężczynię, a jej plakat możemy podziwiać na muralu w stolicy – 2023-07-07
- Firma windykacyjna sponsorem festiwalu Olgi Tokarczuk. Mamy komentarz Prezesa spółki KRUK – 2023-07-07
- Wielka Loteria dla Franczyzobiorców Żabki – 2023-07-07
- #OdKulis: Decathlon chce podnieść rangę sportu w kształceniu młodych Polaków – 2023-07-06
- Linia lotnicza będzie wypożyczać ubrania – 2023-07-06
- McDonald’s wprowadził ofertę weselną do menu – 2023-07-06
- Wypoczynek z historią w tle, czyli dlaczego hotele powinny podkreślać swoją przeszłość w komunikacji marketingowej – 2023-07-06
- Protest przed siedzibą Unilever. Powodem nieprzerwana sprzedaż produktów w Rosji – 2023-07-05
- H&M sprzedaje w swoich sklepach produkty marek zewnętrznych – 2023-07-05
- Allbirds zaprezentowała parę butów, która jest neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla – 2023-07-05
- Johnny Depp wraca w reklamie czeskiego festiwalu filmowego – 2023-07-05
- Rebranding First PR. Pierwsza agencja w Polsce z nowym logo i stroną internetową – 2023-07-05
- Czy polskie firmy posiadają strategię marketingową? – 2023-07-05
- „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”. Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej – 2023-07-05
- Pracownicy Kraft Heinz w Pudliszkach i Warszawie łączą siły na rzecz środowiska naturalnego. W ramach ESG Week wspólnie zebrali 300 kg odpadów – 2023-07-05
- Wsparcie dla każdej rodziny, nie dla nielicznych – SOS Wioski Dziecięce z kampanią przeciwko wykluczeniu polskich rodzin – 2023-07-05
- Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka. Kontekstowa kampania na ekranach DOOH – 2023-07-05
- Pierwsze w Europie boisko w kształcie ikonicznego kubełka KFC – 2023-07-05
- Kaufland zatrudnił zespół K-pop do nowej kampanii skierowanej do zetek – 2023-07-04
- Marka, której nikt nie traktował poważnie ma dziś ponad milion odwiedzających sklepy rocznie – 2023-07-04
- Opakowania wielokrotnego użytku z RFID rewolucjonizują funkcjonowanie francuskich restauracji fast-food – 2023-07-04
- Superbet odleciał na księżyc… nowa kampania marketingowa – 2023-07-04
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431