Sitemap
- Sigitas Raila został nowym prezesem Circle K Polska – 2023-06-26
- Marka Somersby wystartowała z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom – 2023-06-26
- Daria Tworek obejmuje funkcję managing partnerki w Publicis Consultants – 2023-06-26
- Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona – 2023-06-26
- GdzieZamieszkać.com od Mastercard zdobywa Tytanowego Lwa i Grand Prix na festiwalu Cannes Lions – 2023-06-26
- Topsellers w branży słodyczy reklamowych – 2023-06-26
- Przestrzeń i Wyraz tworzą nową strategię komunikacji i branding dla marki BOBO FRUT – 2023-06-26
- BeDigital wygrywa przetarg na obsługę Klosterfrau Polska – 2023-06-26
- Dzień 5. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 – 2023-06-26
- Iga Świątek dołącza do grona Przyjaciół Porsche w Polsce – 2023-06-26
- Anna Prończuk-Omiotek: Konsumenci kochają wideo za przejrzystość – 2023-06-23
- Życie zaskakuje, dlatego warto przygotować się na każdą sytuację – PZU promuje kompleksowość swojej oferty – 2023-06-23
- Legia Warszawa i Królewskie razem na kolejne trzy lata – 2023-06-23
- Marka HONOR wchodzi do Polski a wraz z nią świetne smartfony – 2023-06-23
- Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie – 2023-06-23
- Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię” – 2023-06-23
- Dzień 4. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 – 2023-06-23
- Upoluj książkę Verne’a Harnisha i Sebastiana Rossa „Scaling Up. Wynagrodzenia” [konkurs] – 2023-06-23
- Natasha Ivanova i Karol Kołodziński dołączyli do The Reel Friends – 2023-06-22
- Ballantine’s i legenda hip-hopu RZA łączą siły przy serii limitowanych kolekcji wyrażających siebie w ramach „Tak to robię” – 2023-06-22
- Jakub Kaczmarek na stanowisku Senior Director Domestic, Poland & Head of A&R, Central Eastern Europe w Universal Music Group – 2023-06-22
- Wystartowała nowa kampania Orange Polska „Korzystaj z internetu do bezkońca” komunikująca wakacyjną ofertę – 2023-06-22
- Michał Sęk dołączy do Saatchi & Saatchi jako chief creative officer – 2023-06-22
- Lech przypomina Wielkopolanom o ich wyjątkowości w kampanii „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!” – 2023-06-22
- Psychologia gracza i jej wpływ na decyzje konsumenckie – 2023-06-22
- Kerfuś otwiera swój e-sklep! Oficjalny merch internetowej gwiazdy już dostępny online – 2023-06-22
- Patagonia jednak nie taka ekologiczna? Śledztwo dziennikarskie ujawnia smutne fakty – 2023-06-22
- Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami – 2023-06-22
- Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą” – 2023-06-22
- Michał Milowicz jako kapitan w grze World of Warships – 2023-06-22
- Dzień 3. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 – 2023-06-22
- Wystartował konkurs „Startuj z Mazowsza” skierowany do startupów – 2023-06-21
- Allegro rozważa udostępnienie swoich automatów paczkowych innym e-sklepom – 2023-06-21
- Publicis Le Pont wzmacnia kompetencje w obszarze AI i powiększa zespół – 2023-06-21
- Prywatny asystent dostarczy Ci zakupy z Biedronki dzięki współpracy sieci z Lola Market – 2023-06-21
- Tesia Szabłowska dołącza do dentsu Creative, a Mateusz Strześniewski awansuje w strukturach agencji – 2023-06-21
- Poznaj laureatów konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2023 – 2023-06-21
- Piotr Kałużny został nowym account executive w altavia.kamikaze – 2023-06-21
- InPost chce zrewolucjonizować rynek płatności mobilnych dzięki InPost Pay – 2023-06-21
- PKP wspiera akcję #TataTeżCzyta – 2023-06-21
- Ruszyłą kampania złotej karty do Konta Przekorzystnego Banku Pekao S.A. – 2023-06-21
- Radio Nowy Świat z okazji urodzin otwiera wszystkie swoje podcasty – 2023-06-21
- Ostatni przed wakacjami i nieco „okrągły” 40. DIMAQ Voice! – 2023-06-21
- Artystyczne kody QR – nowy trend w świecie AI – 2023-06-21
- Teads wprowadza na światowy rynek pierwsze, wystandaryzowane rozwiązanie mierzące poziom uwagi – 2023-06-21
- 5 państw w 2 dni – czyli o skutecznych eventach za granicą słów kilka – 2023-06-21
- Drugie wydanie „Przewodnika po Social Media w Polsce” – 2023-06-21
- Po czym można rozpoznać mistrza szachów? Rozmawiamy z Janem Krzysztofem Dudą i jego managerem – 2023-06-21
- Dzień 2. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 – 2023-06-21
- Rynek reklamy w Polsce – maj 2023 – 2023-06-21
- Summer Dog pachnący słońcem tylko w Żabce – 2023-06-20
- Mocny przekaz od Answer.LAB podczas Co Jest Grane Festival – 2023-06-20
- Coca-Cola chce wejść na rynek alkoholi premium. Planuje przejąć markę Finlandia – 2023-06-20
- Anna Piotrowska dołącza do OMD Group jako ATV Strategy Manager – 2023-06-20
- 7 lipca otworzy się pierwsza w Polsce restauracja Popeyes – 2023-06-20
- Demand Gen i Video View – sztuczna inteligencja w nowych rozwiązaniach reklamowych Google – 2023-06-20
- IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 6% – 2023-06-20
- Joanna Ciechanowska nowym sekretarzem w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych – 2023-06-20
- IAB Polska uruchomia DIMAQ Student – 2023-06-20
- NAOKO zaprezentowało pierwszą kolekcję zaprojektowaną przez społeczność marki przy pomocy AI – 2023-06-20
- McCANN Poland z największą liczbą nominacji na Cannes Lions 2023 – 2023-06-20
- Imperium Palikota zaczyna się kurczyć? Zamykają się warszawskie sklepy Tenczynek Świeże – 2023-06-20
- Krzysztof Domaradzki: Największym wyzwaniem było przemycenie do fabuły eksperckiej wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa – 2023-06-20
- OSHEE prezentuje nowy napój z wodą kokosową opracowany wspólnie z Igą Świątek i jej sztabem – 2023-06-20
- Niantic uruchamia nowy format reklam AR w grach – 2023-06-20
- Dzień 1. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 – 2023-06-20
- MICHAŁ KASPRZYK: Firmy powinny zacząć tworzyć podcasty rozrywkowe – 2023-06-20
- Rynek reklamy w Polsce – maj 2023 – 2023-06-19
- WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3 już 28 czerwca – 2023-06-19
- Publicis Group przypomina w Cannes o swoim pierwszym narzędziu AI – platformie Marcel – 2023-06-19
- Zara i Pull&Bear wprowadzają kasy samoobsługowe – 2023-06-19
- Konsumenci chcieliby kupować odpowiedzialnie – 2023-06-19
- Meta zaprezentowała Voicebox, czyli nowe narzędzie AI zamieniające tekst na mowę – 2023-06-19
- AI wkracza do świata sportu. Komentarz ekspercki stworzy sztuczna inteligencja – 2023-06-19
- Gadu-Gadu wprowadza bota AI – AmiGGo – 2023-06-19
- Trwają zgłoszenia do XX edycji konkursu KTR – 2023-06-19
- SalesTube został partnerem consultingowym globalnego zespołu marketingu marki Avon – 2023-06-19
- Rusza #Dumna Promocja Tęczowej Polski – 2023-06-19
- Michaj Sodolski dołącza do SEC Newgate CEE – 2023-06-19
- #GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich – 2023-06-19
- Butelki Rainbow od Waterdrop oraz Conchity Wurst – 2023-06-19
- Kampania „Sztuka Bez Wstydu” z nominacją w konkursie Cannes Lions – 2023-06-19
- K2: Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi [raport] – 2023-06-19
- Czy nadal przewozimy powietrze w paczkach? O air-commerce w Polsce – 2023-06-19
- Nowa platforma komunikacji Plusa na Kartę – 2023-06-19
- I ❤️ Marketing & Technology już 23 października – 2023-06-19
- Kamil Kozieł: Warto jest wiedzieć, dlaczego głowa działa tak, jak działa – 2023-06-19
- Useme: O jakie kwestie warto zadbać przed zatrudnieniem freelancera z zagranicy? – 2023-06-19
- Norbert Kowalski dołącza do zespołu #GameChangers w Harbingers – 2023-06-19
- Dominika Lenkowska-Piechocka: Dyrektywa CSRD przyniesie korzyść tym firmom, które prowadzą uczciwie swoją działalność – 2023-06-19
- InPost prezentuje Paczkomat Pro przypominający maszynę vendingową – 2023-06-16
- Maliny, Kosmotiara i AI – bajka od Huawei będzie inspirować dziewczynki do rozwijania pasji w świecie IT – 2023-06-16
- Steve McQueen i Greenpeace odświeżają utwór „Don’t Stop” i tworzą krótkometrażowy film o ratowaniu planety – 2023-06-16
- Nie taki nowy content – recykling treści a komunikacja marki w digitalu – 2023-06-16
- Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me” – 2023-06-16
- Nowe stroje FC Barcelona nawiązują do pierwszego meczu żeńskiej drużyny na Camp Nou – 2023-06-16
- TEILOR świętuje swoje 25-lecie, wprowadzając markę do Metawersum – 2023-06-16
- „Piękno Bycia Sobą” – Avon wspiera społeczność LGBTQIA+ – 2023-06-16
- #ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji – 2023-06-15
- Borek i Szpakowski zostali nowymi ambasadorami marki Tyskie – 2023-06-15
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431