Sitemap
- Grupa Żywiec i Każda Puszka Cenna już po raz trzeci jednoczą siły – 2023-06-15
- Attention: o tym, jak przyciągnąć i zmierzyć uwagę konsumenta w najnowszym odcinku IAA POWER HOUR – 2023-06-15
- Future Mind: 2/3 młodych Polaków szuka okazji i rabatów w aplikacjach mobilnych [raport] – 2023-06-15
- ThinkCo: Mimo kampanii propagujących recykling, aż 90 proc. materiałów w Europie to produkty nieodnawialne [raport] – 2023-06-15
- WINIARY i Netto rozpoczęły wspólną akcję „Wygrywanie za niemarnowanie” – 2023-06-15
- Joanna Piczuła objęła stanowisko integrated communication directora w K+ Group – 2023-06-15
- Mobilne sklepy Żabki znów ruszają w trasę po Polsce – 2023-06-15
- Nytillverkad – kolekcja z historią w tle – 2023-06-15
- Dentsu X (dentsu Polska) wygrywa przetarg Filofarm – 2023-06-15
- PayPo: czy Polacy uprawiają sport i co kupują w obecnym sezonie? [badanie] – 2023-06-15
- Znamy zwyciężczynię! Konkurs ADIDAS ART CONTEST rozstrzygnięty – 2023-06-15
- Warta Poznań płynie z nurtem innowacji. Rozpoczyna współpracę z polskim startupem Znika – 2023-06-15
- Magdalena Kotlarczyk została przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023 – 2023-06-15
- Kreatywność sprzedaje: McDonald’s – „Mata przejmuje Maka” – 2023-06-15
- Absolut uruchamia platformę edukacyjną wspierającą społeczność LGBTQ+ – 2023-06-15
- YES rezygnuje z rozdawania obrączek dla związków jednopłciowych. Akcja spotkała się z falą krytyki – 2023-06-15
- DOOH w świetle innowacji i synergii mediów, czyli trendy na rynku reklamy zewnętrznej – 2023-06-15
- World Refill Day w Carrefour – sieć promuje nowy ekotrend i oferuje zniżki na produkty do uzupełniania – 2023-06-15
- Steve Harris z Iron Maiden prezentuje nowe koszulki meczowe Hutnika Kraków – 2023-06-14
- Jakub Biel (Ambaje): Jeżeli firma jest wystarczająco kreatywna, może robić świetną komunikację i trafić do milionów ludzi – 2023-06-14
- Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy! – 2023-06-14
- Powracają Regaty Influencerów. Ponad 50 twórców zmierzy się w zawodach żeglarskich – 2023-06-14
- Audioteka otworzyła własne studio nagrań – 2023-06-14
- Apple utrzymuje swój status najcenniejszej marki na świecie w rankingu Kantar BrandZ – 2023-06-14
- Artur Manista objął stanowisko head of growth w Questpass – 2023-06-14
- Too Good To Go przedłuża współpracę z Flywheel PR – 2023-06-14
- „Oglądamy-przekąszamy” – Tarczyński wystartował z kampanią reklamową promującą Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski – 2023-06-14
- Nowy sklep Goldsaver.pl startuje z kampanią „Stać Cię na złoto” – 2023-06-14
- Nestea z nową platformą komunikacji – 2023-06-14
- XIV. edycja biegu charytatywnego „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” już 18 czerwca – 2023-06-14
- Zapraszamy na darmowy webinar: eCommerce w czasach AI – jak zwiększyć przewagę rynkową, dzięki sztucznej inteligencji? – 2023-06-14
- Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią “Maślanka Mrągowska łączy wakacje z nagrodami” – 2023-06-14
- TikTok rzuca rękawicę gigantom e-commerce – 2023-06-14
- TikTok Shop testuje funkcję wyszukiwania wizualnego – 2023-06-14
- Infoshare 2023 za nami. Polski startup Genotic wygrał 20 tys. euro – 2023-06-14
- McDonald’s, Burger King i Subway udowadniają, która kanapka jest najlepsza przy użyciu ChatGPT – 2023-06-14
- Tezenis ze strefą festiwalową na Orange Warsaw Festival – 2023-06-14
- Ponad 144 000 osób wzięło udział w jubileuszowej 20. edycji Millennium Docs Against Gravity! – 2023-06-14
- Versuni zmienia się z SAP i wdraża największy program cyfrowy na świecie – 2023-06-14
- Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe – 2023-06-14
- IAB Europe ogłasza Europejską Wspólną Deklarację na Rzecz Zrównoważonej Reklamy Cyfrowej – 2023-06-14
- Klarna rusza z nową letnią kampanią „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie” – 2023-06-14
- SARE: Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu w Polsce [raport] – 2023-06-14
- Michał Jaskólski (Morizon-Gratka): AI uczyni życie agentów nieruchomości dużo łatwiejszym – 2023-06-13
- Jak marki kreują pozytywne nawyki wśród dzieci, czyli (nie)modny ruch – 2023-06-13
- Anita Kijanka (Come Creations Group): 70 proc. ludzi na świecie nie wie czym jest deep fake – 2023-06-13
- Wsadź w gardło Putina swój głos. Tak Szwajcarzy zachęcają do głosowania za odcięciem się od rosyjskich dostaw energii – 2023-06-13
- Coca-Cola angażuje klientów w warszawskich galeriach handlowych – 2023-06-13
- Artur Zabielski obejmuje stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu i dołącza do Zarządu Provident Polska – 2023-06-13
- Michał Sadowski ambasadorem targów Viva Technology w Paryżu – 2023-06-13
- CUK Ubezpieczenia wystartowało z nową kampanią. Klienci zobaczą Przyszłość bez czarnych scenariuszy – 2023-06-13
- Jakub Komorowski pokieruje Warsaw Center of Excellence w Wavemaker – 2023-06-13
- Meta stworzyła narzędzie AI do generowania muzyki „MusicGen” – 2023-06-13
- Wystartowała Wielka Loteria Top Charity – 2023-06-13
- Hot Wheels stworzyło egzemplarz dla osób niewidomych – 2023-06-13
- Unitra wróci na rynek. Za reaktywacją marki stoi współzałożyciel CD Projektu – 2023-06-13
- IV edycja Online Marketing Day już 16 czerwca – 2023-06-12
- ORLEN sponsorem Polskiego Związku Koszykówki – 2023-06-12
- FREENOW udostępnia pierwszą w Polsce flotę tęczowych taksówek – 2023-06-12
- Polska największą niańką w Europie! Według rankingu Nanny State Index 2023 – 2023-06-12
- TikTok stworzył narzędzie oparte o AI, które generuje gotowe skrypty dla filmów – 2023-06-12
- Fronczewski i Dorociński w zaskakującym castingu – 2023-06-12
- Carrefour tworzy w swoich sklepach Strefy Niskich Cen z najtańszymi produktami w każdej kategorii – 2023-06-12
- „Wybierz naturę. Wybierz karton” – to już trzecia odsłona kampanii środowiskowej Tetra Pak – 2023-06-12
- Cropp wykorzystał w promocji godzinę śmierci papieża. Reklamę szybko wycofano – 2023-06-12
- Kantar Creative Effectiveness Awards 2023 – 2023-06-12
- Jak korzystać ze sztucznej inteligencji? – 2023-06-12
- Ievgen Vector na stanowisku Associate Creative Director w agencji Chromatique – 2023-06-07
- Proud to be – najnowsza kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+ – 2023-06-07
- IKEA świętuje Miesiąc Dumy i podejmuje współpracę z Miłość Nie Wyklucza – 2023-06-07
- Polski Komitet Olimpijski z nowym dyrektorem marketingu i komunikacji – 2023-06-07
- MullenLowe z nową globalną tożsamością – 2023-06-07
- Shell oskarżony o greenwashing – 2023-06-07
- AI w komunikacji kryzysowej – 2023-06-07
- Wystartowała kampania społeczna #NiechSięWyda – 2023-06-07
- Bain & Company: Do 2030 roku połowa zysków sieci detalicznych może pochodzić spoza działalności handlowej [raport] – 2023-06-07
- Artur Karwala i Agnieszka Kania dołączają do Agencji Nie Do Ogarnięcia – 2023-06-07
- 20 mln dolarów kary dla Microsoft za nielegalne zbieranie danych od nieletnich – 2023-06-07
- Startuje cross-border.pl – przewodnik dla przedsiębiorców pilotowany przez KIG i Amazon – 2023-06-07
- Agata Brzezińska i Łukasz Łaski awansują w LiquidThread – 2023-06-07
- Platforma do influencer marketingu Reach a Blogger wystartowała z 4. edycją badania rynku influencerskiego w Polsce – 2023-06-07
- Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE – 2023-06-07
- Meta testuje chatbot AI na Instagramie – 2023-06-07
- Infinix nawiązało współpracę z Centrum Nauki Tesli – 2023-06-07
- woshwosh i żabka Polska rozpoczynają cyrkularną współpracę – 2023-06-06
- SPORTFIVE Poland wzmacnia swój zespół – 2023-06-06
- Raport Strategiczny 2022/2023 IAB Polska już dostępny – 2023-06-06
- #PRCrush – zakochaj się w public relations – 2023-06-06
- Patryk Vega stworzy film oparty na technologii deep fake. Już teraz możemy zobaczyć trailer „Putina” – 2023-06-06
- TikTok świętuje Miesiąc Dumy 2023 i rusza z kampanią „You Belong Here” – 2023-06-06
- Vinted: Niemal 60% użytkowników polskiej platformy Vinted postrzega wyrzucanie rzeczy jako hańbiące – 2023-06-06
- Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer – 2023-06-06
- CCC zostało partnerem merytorycznym 3. części serii komiksów edukacyjnych „Róża, a co chcesz wiedzieć?” – 2023-06-06
- E-commerce na zielono – praktyczne wskazówki dla Twojego biznesu (nagranie z webinaru) – 2023-06-06
- Krzysztof Kudryński (NVIDIA): Głębokie uczenie będzie całkowicie przejmować świat AI – 2023-06-06
- Apple prezentuje swoje pierwsze okulary AR – 2023-06-06
- Ruszyła rekrutacja do II edycji programu IAA Polska Marketing Masterminds – 2023-06-06
- Transkreacja, czyli marketing się tłumaczy – 2023-06-06
- Teads uruchamia w Polsce program certyfikacyjny Teads Ad Manager – 2023-06-06
- PZL dla Alior Banku z nową kampanią Konta Jakże Osobistego na wakacje – 2023-06-06
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431