Sitemap
- Papaya Films New York w produkcji primary dla Ogilvy Health NY i L’Oreal – 2021-05-11
- Podcast: Przebić bańkę – jak docierać do klientów o skrajnie odmiennych poglądach? Wywiad z prof. Jarosławem Flisem – 2021-05-11
- Paweł Baryś został nowym specjalistą ds. PR-u Grupy Interia – 2021-05-11
- Użytkownicy TikToka są szczęśliwsi i chętnie oglądają treści promujące markę [raport] – 2021-05-11
- Agnieszka Perez-Getka brand business developer w Kantarze – 2021-05-11
- PWC ODRA S.A. wybrało MullenLowe Group – 2021-05-11
- Bakoma rusza z kampanią reklamową Twista – 2021-05-11
- Joanna Pigulak (UAM w Poznaniu): To najwyższy czas, aby groznawstwo pojawiło się w Polsce – 2021-05-11
- W nowym show TTV gwiazdy opiekują się osobami niepełnosprawnymi – w sieci wybuchły kontrowersje – 2021-05-11
- Sztuka wystąpień publicznych – tego też można się nauczyć – 2021-05-11
- Czy content marketing ma sens w 2021? – 2021-05-11
- Pierwszy milion trzeba ukraść? Nie! Too Good To Go go uratowało – 2021-05-11
- BIC świętuje 70. rocznicę powstania kultowego długopisu BIC Cristal i prezentuje jego nową odsłonę Cristal Re’New – 2021-05-11
- Żywiec Zdrój z nową kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia” – 2021-05-11
- Amazon wspólnie z fundacją Zaczytani.org promuje czytelnictwo w ramach globalnej kampanii Amazon Reads – 2021-05-11
- Wysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach – 2021-05-11
- Allegro Punkty w salonikach Kolportera – 2021-05-11
- Poznań walczy z nielegalnymi reklamami w przestrzeni miejskiej – 2021-05-11
- Andrzej Bargiel z kolejnym wielkim sukcesem – 2021-05-11
- Influencerka w ogniu krytyki za promowanie rajstop polskiej marki, jadąc na pogrzeb – 2021-05-11
- Agencja Live Age zwycięzcą w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards – 2021-05-11
- Nowa linia sosów Winiary w kampanii agencji Publicis Poland – 2021-05-11
- HiBrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé – 2021-05-11
- Sukces programu stażowego – nowe twarze w Media Choice – 2021-05-11
- IKEA ruszyła ze swoim komisem – sieć odkupuje od klientów używane meble – 2021-05-10
- „Wyrzucisz śmieci za drzwi, wrócą oknem”: Proekologiczna kampania Galerii Rusz już na ulicach Torunia – 2021-05-10
- Ballantine’s w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi – 2021-05-10
- Nowy koncept Guess Acitivewear rozwija się w Polsce – 2021-05-10
- No drama: Roger Federer i Robert De Niro promują Szwajcarię w humorystycznym spocie – 2021-05-10
- Budowanie wizerunku marki: ANATAKA – 2021-05-10
- Kampania Out of Home na „odmrożenie” gospodarki – 2021-05-10
- Koncern LVHM uruchomił platformę Nona Source, na której sprzedaje nadwyżki tkanin znanych domów mody – 2021-05-10
- Goodyear stworzył e-magazyn dla fanów motorsportu – 2021-05-10
- Zredefiniowana kategoria Commerce w tegorocznej edycji Effie Awards Poland – 2021-05-10
- Bees & Honey z kolejną realizacją dla Mazowieckiego Instytutu Kultury – 2021-05-10
- Clue PR odpowiedzialne za komunikację 25-lecia ogólnopolskiej sieci Da Grasso – 2021-05-10
- Cezary Pazura jako Kiler promuje szczepienia na koronawirusa – 2021-05-10
- Łomża „W swoim tempie” – nowa kampania reklamowa marki – 2021-05-10
- Lidl wprowadza do swojej oferty sadzonki warzyw do samodzielnego wyhodowania – 2021-05-10
- Wzmocnienia w Grupie Komunikacja Plus – 2021-05-10
- ASAP&ASAP wygrywa przetarg digital Emolium – 2021-05-10
- Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska – 2021-05-10
- Karolina Pękalska awansuje w zespole Big Picture – 2021-05-10
- Kultowy model adidas Stan Smith teraz jeszcze bardziej przyjazny środowisku – 2021-05-10
- Podwijamy rękaw – BSH propaguje ideę szczepień – 2021-05-10
- Dziewczynki mają moc! NAOKO wspiera Fundację Kosmos dla Dziewczynek – 2021-05-10
- Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym? – 2021-05-10
- Czy warto wziąć udział w Akademii DIMAQ Professional? Tak – i zaraz dowiecie się dlaczego – 2021-05-10
- Katarzyna Trawińska i jej marka Prouvé nowym klientem AHAVA PR – 2021-05-10
- Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż” – 2021-05-10
- FeelGood! Nowa odsłona programu lojalnościowego GO Sport – 2021-05-10
- Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń – 2021-05-10
- Zmiany na stanowisku country directora w Business Factory – 2021-05-10
- Nie zawsze chodzi o to, by było najtaniej. Dostawy tego samego dnia to wielka szansa dla MŚP – 2021-05-10
- Mama Bear: W nowej kampanii IKEA niedźwiedź polarny przypomina o proekologicznych nawykach – 2021-05-07
- Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party – 2021-05-07
- Kolejna edycja naszego szkolenia z komunikacji ekologicznego biznesu. Zapisz się już dziś! – 2021-05-07
- Wartość marketingowa sportowców na podstawie badań IR Center – 2021-05-07
- Konferencja Sport For Brands już 27 maja 2021 roku – 2021-05-07
- Ed Sheeran został sponsorem Ipswich Town – koszulki piłkarzy będą reklamowały nową trasę koncertową artysty – 2021-05-07
- Provident dodaje otuchy Polakom w nowych reklamach od MullenLowe Warsaw – 2021-05-07
- Sprzedajesz w Internecie? Sprawdź co zrobić, gdy otrzymasz upomnienie do usunięcia naruszeń (Abmahnung) – 2021-05-07
- Joanna Bosakirska dołączyła do Media Direction OMD – 2021-05-07
- Aleksandra Wilczak dołącza do zespołu LVL UP MEDIA – 2021-05-07
- Fullsix Media dla marki Wawel – 2021-05-07
- Elektryczna odyseja, czyli KÄRCHER wspiera wyścigi Extreme E – 2021-05-07
- Whirlpool Corporation zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisji netto – 2021-05-07
- PIZZA BOYZ z grupy FoodX nad Wisłą. Kultowe warszawskie restauracje w schodkach – 2021-05-07
- Dacia wyznacza standardy obsługi posprzedażowej w nowej kampanii – 2021-05-07
- #OdKulis: Akcja „PSYjaciele w potrzebie” marki PsiBufet i Fundacji Karmimy Psiaki – 2021-05-07
- Urodzinowa oferta dla klientów Auchan – sieć świętuje 25 lat obecności w Polsce – 2021-05-07
- mPay nowym klientem Communication Unlimited – 2021-05-07
- Open’er Festival ponownie odwołany – kolejna edycja dopiero w 2022 roku – 2021-05-07
- Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021 – 2021-05-07
- Unilever i Nestlé zapłacą dobrowolną, ekologiczną opłatę za swoje reklamy – 2021-05-06
- GREEN B: zrównoważony rozwój według Benettona – 2021-05-06
- Polzak Marketing 2021 w trzech odsłonach: eventy, digital, produkcja wideo – 2021-05-06
- Grupa Polsat-Interia po raz pierwszy w historii przekracza 2 mld odsłon miesięcznie – 2021-05-06
- Fani esportu gotowi na zakupy [badanie] – 2021-05-06
- W Brukseli te outdoorowe plakaty zmieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe – 2021-05-06
- May the Forest be with You: Województwo podlaskie promuje się hasłami z „Gwiezdnych Wojen” – 2021-05-06
- Radio Aviva FM pomaga w komunikacji wewnętrznej – 2021-05-06
- Pudliszki z agencją Ancymony (Schulz) – 2021-05-06
- Sklep internetowy Answear.com świętuje 10. urodziny – 2021-05-06
- „Nawilżanie jest seksi”: Durex rusza z kampanią promującą lubrykanty – 2021-05-06
- #Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki – 2021-05-06
- Philip Morris International już z nowym prezesem-Polakiem na czele – 2021-05-06
- Karolina Remiszewska i Emilia Maj wzmacniają grono managerów agencji 24/7Communication – 2021-05-06
- LEGO świętuje półwiecze „Gwiezdnych wojen” – 2021-05-06
- Czekoladowa pasja przekazywana z pokolenia na pokolenie – kampania E.Wedel z okazij Międzynarodowego Dnia Rodziny – 2021-05-06
- Polsat i właściciel TVN na celowniku UOKiK – Urząd wszczyna postępowanie antymonopolowe – 2021-05-06
- Napraw, nie wyrzucaj. Balagan Studio łączy siły z WoshWosh – 2021-05-06
- M. Teliszewski, K. Małecki, W. Wolny (ClickAd, FFW Communication, Euvic): Budowanie skali możliwe jest tylko poprzez zbudowanie silnej grupy kompetencyjnej – 2021-05-06
- Midday Coctail: Kapsułowa kolekcja od Jenny Fairy – 2021-05-06
- „Czas płynie, miłość jest wieczna!”: FOREO rusza z nową kampanią z okazji Dnia Matki – 2021-05-06
- E-Narzędzia od Polpharmy dla środowiska – 2021-05-06
- Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowacji – 2021-05-06
- Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w Polsce – 2021-05-06
- Tefal kontynuuje działania „Dbanie mamy najlepsze” oraz rozpoczyna akcję „Dbamy o wszystkie dzieci” – 2021-05-06
- Audioriver goes green o jedzeniu przyszłości – 2021-05-06
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431