Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.

Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Sprawdź, jakie poradniki, felietony, komentarze, przeglądy i cykle opublikowane w 2024 r. na NowymMarketingu były najchętniej czytane.
O autorze
2 min czytania 2024-12-31

Poradniki i felietony 

  1. Rewolucja na Allegro – otwierać szampana, czy zamykać biznes?, Paweł Chodkiewicz
  2. Pippi Långstrump, David Bowie, Frida i Pocahontas – wartości marek miast Polski [ANALIZA], Mateusz Zaremba
  3. Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?, Aleksandra Piłkowska
  4. Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 1, Wojciech Popiela
  5. 25 lekcji, które Kahneman zostawił marketerom, Łukasz Żukowski
  6. Jak zachować spójność postaci przy generowaniu obrazów w AI [PORADNIK], Marek Staniszewski
  7. Czego Kubuś Puchatek może nas nauczyć o prostym języku?, Patrycja Bukowska
  8. Od czego zacząć wdrażanie dostępności cyfrowej [PORADNIK], Agata Chmielewska
  9. AI pod choinkę: (przed)świąteczne wsparcie dla copywritera, Patrycja Grzelczak
  10. Pięćdziesiąt twarzy brandingu, Łukasz Żukowski
  11. Miłość gorąca jak… burger. Co łączy podnieconych seniorów i fast food?, Barbara Górnicka-Naszkiewicz
  12. Dlaczego twój dziadek łapie się na promocje w Biedronce, a ty… może już nie?, Maciej Maj
  13. Od filiżanki kawy do marki z osobowością – jak zmieniała się rola marek, Anna Wołoszyn-Kusio
  14. Język na rozdrożu: Bralczyk, postmodernizm i pytanie o konsekwencje [FELIETON], Rafał Skwiot
  15. Czy kult cargo wiedzie marketerów na manowce? [FELIETON], Mateusz Decyk
  16. Mężczyźni żyją krócej. Dlaczego mBank to śmieszy? [FELIETON], Michał Gulczyński Jakub Chabik
  17. Nike pod lupą cz. 1: Dlaczego kawa CEO Nike już nigdy nie będzie smakować tak samo [FELIETON], Mateusz Cukierski
  18. Najlepsze prompty pod SEO dla ChataGPT [PORADNIK], Mateusz Malinowski
  19. Jak przygotować się do zmian zapowiadanych przez Gmail i Yahoo od lutego 2024 r. [PORADNIK], Przemysław Dębski
  20. Consent mode v2 dla zapominalskich [PORADNIK], Witold Wrodarczyk
  21. Jak zabezpieczyć się przed utratą dostępu do konta i strony na Facebooku [PORADNIK], Marek Gwóźdź
  22. Mindfulness w kampaniach reklamowych [PRZEGLĄD], Agnieszka Jaśkiewicz
  23. SGE zmienia reguły gry. Jak przygotować się na zmiany [PORADNIK], Krzysztof Żałobiński
  24. Aksam: Odpowiedzialne przywództwo kryzys zamienia w sukces [FELIETON], Piotr Gąsiorowski
  25. Strategia mediowa i najczęściej popełniane błędy przy jej tworzeniu. Jak uniknąć 5 najczęstszych pułapek? [PORADNIK], Paulina Złotnicka
  26. Jak zostałem copywriterem [próba poradnika, czyli pisanie o początkach i wyobraźni], Łukasz Ciuchnicki
  27. Zdanie też można zaprojektować, Marianna Różalska
  28. 3 błędy w strategii marketingowej B2B, które mogą osłabić Twój biznes, Małgorzata Galińska
  29. (anty)Black Friday – prawdziwy manifest czy marketingowa kalkulacja?, Weronika Harzyńska
  30. Wpływ reklamy na manipulację – od papierosów po politykę w erze Big Data, Kamil Zabielski

Najpopularniejsze podcasty i wywiady

  1. Paweł Tkaczyk: Rebrandingu nie robi się, dlatego, że znudziła ci się identyfikacja
  2. Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży 
  3. Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz 
  4. Aleksandra Przegalińska: Nadchodzi wielkie lato AI [WYWIAD]
  5. Janina Bąk: Statystyki nie kłamią. To ludzie kłamią na temat statystyk
  6. Dr hab. Tomasz Piekot: Dobre pisanie powinno być jak klarowanie rosołu
  7. Anna Staszyńska (Motorola): Motorola nauczyła mnie, że w marketingu nie można działać na ślepo [WYWIAD]
  8. Martyna Wojciechowska: Czuję odpowiedzialność wobec moich obserwatorów [WYWIAD]
  9. Krzysztof Brzózka: Powinien odbyć się „złoty strzał” kończący legalną obecność reklam alkoholu w Polsce [WYWIAD]
  10. Bartosz Paluszkiewicz: Sto lat temu jedzenie było czynnością bardzo intymną, zupełnie jak pocałunek [WYWIAD]

Najpopularniejsze opinie i komentarze

  1. Czy marki powinny podejmować się tematów związanych ze zdrowiem psychicznym [OPINIE]
  2. Brand safety – jak zabezpieczyć się przed umieszczeniem reklam w niewłaściwym kontekście [OPINIE]
  3. Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
  4. Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE]
  5. Alkotubki okiem prawników i marketerów [OPINIE]
  6. Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA
  7. Perełki i antyperełki wśród współprac z influencerami [OPINIE]
  8. Rząd Australii zakazał korzystania z social mediów dzieciom poniżej 16. roku życia [OPINIE]
  9. Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
  10. Standardy upadły, czyli analiza kampanii prezydenckiej w USA [KOMENTARZ], Krystian Dudek

Najpopularniejsze przeglądy

  1. Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
  2. Światowy Dzień Książki 2024. Co czyta branża marketingowa
  3. #NMInsights: Top specjalistów z branży marketingowej, których warto obserwować
  4. #NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
  5. Internauci, politycy, biznes i marki zachęcają do kupowania paluszków Beskidzkich
  6. Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
  7. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
  8. Najlepsze kampanie o macierzyństwie okiem branżowych mam, cz. 2
  9. Kampanie na 4 łapy, czyli przegląd prozwierzęcych akcji z ostatnich lat, Natalia Majchrzak
  10. Najlepsze prezenty świąteczne, jakie otrzymali marketerzy

Najpopularniejsze cykle

  1. #NMInsights
  2. #OdKulis
  3. #TheBestOfEffie
  4. Suszonki miesiąca
  5. #polecajkiNM
  6. #PrzeglądTygodnia
  7. Influencer/ka z misją
  8. #LegalneCzwartki
  9. #BudowanieWizerunkuMarki
  10. Marketingowa 11
  11. #projektanciinspirują

PS Czego życzysz branży marketingowej na 2025 rok?