Sitemap
- Chatbot od Your KAYA z okazji Dnia Ojca – na pomoc w trudnych rozmowach o dojrzewaniu – 2021-06-22
- Setki kilogramów mniej zanieczyszczeń w Bałtyku dzięki kolejnemu koszowi morskiemu SEABIN – 2021-06-22
- Koncerty w balonie – Clouds Fest sponsored by glo – 2021-06-22
- Jak bardzo jesteś TATĄ? Suchar Codzienny sprawdza! – 2021-06-22
- 1 lipca rusza najdłuższy wakacyjny festiwal filmowy w Polsce organizowany przez BNP Paribas – 2021-06-22
- Najmłodsi headhunterzy w historii rekrutują ekspertów z całego świata – startuje najnowszy projekt Fundacji K.I.D.S. – 2021-06-22
- Home Couture – limitowana kolekcja domu mody Bolt Food – 2021-06-22
- Filip Hołowczyc został nowy dyrektorem sprzedaży w Clear Channel Polska – 2021-06-22
- Jak założyłem swoją agencję: Karol Jedliński (Hagen Comm) – 2021-06-22
- Euro bardzo zaangażowane – 2021-06-22
- Hyundai w uniwersum Marvela. Samochody reklamują sami Avengersi – 2021-06-22
- Cannes Lions 2021: kampanie nagrodzone Grand Prix w kategoriach Pharma, Health & Wellness, Outdoor, Print & Publishing oraz Design Lions – 2021-06-22
- Znamy pierwszych artystów, którzy wystąpią na Męskim Graniu! – 2021-06-21
- „Bez LGBT+ nie ma Polski”. Kampania Agory pokazuje, że polska kultura bez społeczności nieheteronormatywnej nie byłaby pełna – 2021-06-21
- In-Image Ads od VOX w nowej odsłonie. Kampanie full picture dla marek Douglas i PZU – 2021-06-21
- Ruszyła 50. edycja „Lata z radiem” – 2021-06-21
- Polki robią smartfonem średnio 27 zdjęć dziennie – 2021-06-21
- Irlandia sięga po sceny z popularnej gry, aby zachęcić do odwiedzenia kraju – 2021-06-21
- Volkswagen Polska uruchomił na stronie konfigurator jazdy próbnej – 2021-06-21
- Status Platynowego Stowarzyszenia WFDSA: Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – trzeci raz wśród najlepszych – 2021-06-21
- Tycjan, Robin S, Tender Games, Channel Tres wezmą udział w imprezie The Longest Set of Summer marki Zalando – 2021-06-21
- Agencja All Hands Startupem Pozytywnego Wpływu 2021 – 2021-06-21
- Kompania Piwowarska otrzymała tytuł Branżowego Lidera Odpowiedzianego Biznesu – 2021-06-21
- Natalia Szroeder została ambasadorką marki Lenovo Yoga – 2021-06-21
- DSA, czyli Rozporządzenie w sprawie usług cyfrowych. Kolejne RODO? – 2021-06-21
- Wirtualne „gadżety” na evencie? Gdynia Design Days całkowicie rezygnuje z materialnych upominków – 2021-06-19
- Wykorzystanie augmented reality w spocie reklamowym Nacomi Next Level – 2021-06-18
- Oskar Solecki (ATLAS): Fachowcy realizują nasze marzenia – 2021-06-18
- Bracia Sadownicy wspierają pszczoły – 2021-06-18
- Glovo wspiera walkę o równość i różnorodność – 2021-06-18
- Lato pełne różnorodności w kampanii Storytel – 2021-06-18
- AZ.pl rozpoczął kampanię promocyjną domeny .eu – 2021-06-18
- Spotify uruchamia EQUAL: program oferujący nowe możliwości dla artystek na całym świecie – 2021-06-18
- Nowoczesne zakupy – „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021” [raport] – 2021-06-18
- KERRIS Group dla szkół policealnych Żak – 2021-06-18
- Tęczowe logo, specjalne programy i muzyka – MTV Polska celebruje Miesiąc Dumy – 2021-06-18
- TOFU Studio zostało nagrodzone 4 nagrodami podczas CREATIVE WEEK w Nowym Jorku – 2021-06-18
- Tommy Hilfiger stworzył kolekcję „A Blast From The Past” we współpracy z ViacomCBS i Warner Bros – 2021-06-18
- Wystartowała kampania edukacyjna mBanku – Cyfrowe Rewolucje – 2021-06-18
- ORLEN OIL został sponsorem strategicznym Wisły Kraków – 2021-06-18
- Agencja BNA prezentuje wyjątkowe wydawnictwo – 20 lat brandingu w Polsce przez pryzmat przemian gospodarczych, case’ów w teorii i praktyce, w anegdocie i zza kulis – 2021-06-18
- KitKat w wersji wegańskiej już wkrótce w Polsce – 2021-06-18
- Ile się zarabia w branży PR? ZFPR podał wyniki badania 2021 – 2021-06-17
- Drukomat Masterclass: Packvertising, czyli jak efektywnie komunikować się z klientami przez opakowanie – 2021-06-17
- Google otwiera swój pierwszy stacjonarny sklep – 2021-06-17
- Poradnik marketingowy po pandemii – 2021-06-17
- Spotify wspiera Pride Month, uruchamiając nowe playlisty powstałe we współpracy z polskimi artystami LGBTQ+ – 2021-06-17
- Efektywność jest piękna – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021 – 2021-06-17
- 180heartbeats + JUNG v MATT organizuje dla branży wspólne oglądanie Cannes Lions 2021 – 2021-06-17
- Męskie Granie powraca w nowej formule – 2021-06-17
- Jordi Esquinas objął stanowisko dyrektora ds. działalności komercyjnej w IKEA Retail Polska – 2021-06-17
- BARLINEK został klientem agencji OKK PR! – 2021-06-17
- Jak założyłem swoją agencję: Dominik Stachowiak (Riverwood) – 2021-06-17
- McDonald’s testuje nowe opakowania robione z papieru z dodatkiem trawy – 2021-06-17
- Joanna Banaszewska (Instacademy): Mam nadzieję, że kiedy polubienia znikną z większości profili, zaczniemy mieć odwagę udostępniać to, co chcemy – 2021-06-16
- Hardmade City Festival startuje już 25 czerwca – 2021-06-16
- Polacy chcą zwiększyć swoje bezpieczeństwo cyfrowe – Facebook pokazuje jak to zrobić – 2021-06-16
- Lidl Polska stawia na jeszcze większe wykorzystanie recyklatów i eliminację czarnego plastiku – 2021-06-16
- OKK!PR zajmie się obsługą miedialną marki NOBONOBO – 2021-06-16
- Nowa creative director na warszawskim pokładzie GoldenSubmarine – 2021-06-16
- Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo – 2021-06-16
- Jak nie stracić wrażliwości na klienta? – 2021-06-16
- Cristiano Ronaldo wybiera wodę zamiast Coca-Coli. Koncern odnotował 4 miliardy dolarów straty – 2021-06-16
- LinkedIn udostępnił polskim marketerom nowy format reklamowy – Event Ads – 2021-06-16
- Producent konserw rzemieślniczych Ed Red z nowym brandingiem – 2021-06-16
- Ruszyła kampania ASUS – #ROG4Creators z udziałem Natalii Zamilskiej i RAU Performance – 2021-06-16
- Wytwórnia Quebonafide – QueQuality wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej osób niewidomych – 2021-06-16
- Decathlon promuje bieganie w terenie konkursem i kampanią z ubłoconymi butami – 2021-06-16
- Przedwakacyjna specjalna edycji DIMAQ Voice Online już 29 czerwca! – 2021-06-15
- Róża Siudaj i Natalia Bodziony awansowały w Triple PR – 2021-06-15
- Piąta edycja konferencji Moda a biznes [relacja] – 2021-06-15
- Podzielić się radością z jazdy – case study Lamborghini Drive Club x TikTok – 2021-06-15
- #KażdaZNas – ruszyła nowa kampania społeczna Avon na rzecz kobiet – 2021-06-15
- Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu” – 2021-06-15
- LEVI’S® PRIDE 2021 – Wszystkie zaimki miłości – 2021-06-15
- Olga Chełchowska objęła stanowisko account director w Walk Creative – 2021-06-15
- Project: People: W jakim kierunku zmierza polska branża edukacji i EdTech? [raport] – 2021-06-15
- Netflix otworzył sklep z ubraniami i gadżetami inspirowanymi serialami i samą marką – 2021-06-15
- Starcom: Polacy są spragnieni kibicowania [badanie] – 2021-06-15
- Test mobilnej drukarki na wysokości 8051 metrów? Marka Brother wysyła swój sprzęt na wyprawę na Broad Peak – 2021-06-15
- Weronika i Maciej, czyli komiksowi bohaterowie w kampanii promującej Centrum Rozwoju Pralnictwa w Łodzi – 2021-06-15
- Jak przygotować profesjonalne dokumenty aplikacyjne? – 2021-06-15
- Kaufland publikuje pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju – 2021-06-15
- Akcja malowania ekologicznych murali – „Ściany płucami miast” – 2021-06-15
- Sony zaprezentowało minimalistyczne i w 100% papierowe opakowania na słuchawki – 2021-06-15
- Ciasteczka z krótkim terminem przydatności do użycia – 2021-06-15
- Lay’s serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food – 2021-06-15
- Kinga Zwierzchowska (Hisense Group): Każda konkurencja sprzyja rozwojowi, innowacjom – czyli temu, co jest wpisane w DNA firmy Hisense – 2021-06-15
- Pierwszy bezobsługowy Żappka Store jest już dostępny dla klientów – 2021-06-15
- Jak założyłem swoją agencję: Marcin Żukowski i Bartosz Wilim (Nieagencja) – 2021-06-14
- W Polsce brakuje krwi! 450 ml, które może nam kiedyś uratować życie – Nanushki rusza z akcją na Światowy Dzień Krwiodawcy – 2021-06-14
- #FinallyPYD. Wystartowała kampania finału 8. edycji Papaya Young Directors – 2021-06-14
- Agnieszka Pawelska została PR managerem i rzecznikiem prasowym Grupy UNIMOT – 2021-06-14
- Orange wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „Trudna przyjaźń” – 2021-06-14
- Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki – 2021-06-14
- Metaxa ruszyła z kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki” – 2021-06-14
- CD PROJEKT RED i Netflix ogłosiły datę i pierwsze informacje na temat WitcherCon – wirtualnego święta fanów serii Wiedźmin na całym świecie – 2021-06-14
- MullenLowe MediaHub zajmie się międzynarodową obsługą marki Netflix – 2021-06-14
- Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną – 2021-06-14
- Powstał serial dokumentalny o grupach na Facebooku, które zmieniają świat. Wśród nich organizacja z Polski – 2021-06-14
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442