Sitemap
- Arek Siuda dyrektorem kreatywnym Altavia Polska – 2021-03-02
- TikTok powołuje Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa – to kolejny krok w zwiększaniu ochrony użytkowników platformy – 2021-03-02
- Hutnik Kraków ma nowe koszulki i ratuje populację tygrysów na świecie – 2021-03-02
- PGNiG OD nawiązał współpracę z firmą SOLGAZ – 2021-03-02
- Przestrzeń wygrywa obsługę marki Rockstar – 2021-03-02
- Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lutego 2021 – 2021-03-02
- Majonez Kielecki ponownie wybiera MullenLowe MediaHub – 2021-03-02
- Polska Agencja Kosmiczna zaprezentowała swoje nowe logo – 2021-03-02
- Amnesty International Polska uruchamia na LinkedIn program Employee Advocacy razem z grzegorzmiecznikowski.pl – 2021-03-02
- Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej: regionalna akcja „Kraków ze zdrowym uśmiechem” – 2021-03-01
- Mediacap SA: Marcin Jeziorski awansuje, obejmując funkcję chief commercial officera – 2021-03-01
- Zaawansowana technologia sztucznej inteligencji wskaże radość, hejt, a nawet potencjalne odejście klienta – nowa funkcja SentiOne – 2021-03-01
- 28 539 książek w niecałe trzy tygodnie – Krzysztof Stanowski w spektakularny sposób zakończył sprzedaż książek – 2021-03-01
- Zderzenie nauki i magii w nowej odsłonie Swarovskiego – 2021-03-01
- Zielona rewolucja. Unilever i Alibaba wprowadzają inteligentne maszyny do sortowania plastiku – 2021-03-01
- Rusza głosowanie w konkursie AD WO/MAN ROKU 2020 – 2021-03-01
- Cohn & Wolfe pro bono dla Fundacji Share the Care – 2021-03-01
- „Vogue Polska Beauty Awards” – polska edycja nagród dla segmentu beauty – 2021-03-01
- Piotr Kwiecień, Lucyna Pruska (Rada Reklamy): Samoregulacja działa lepiej niż regulacja – 2021-03-01
- Adam Dyszkiewicz nowym business development managerem & solution evangelist w Lenovo Polska – 2021-03-01
- „Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce – 2021-03-01
- Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa – 2021-03-01
- #StopTheBeautyTest: Dove w nowej kampanii zwraca uwagę na krzywdzące ocenianie indyjskich kobiet, które mają wyjść za mąż – 2021-03-01
- Jak zmienił się świat spotkań online i webinarów – raport ClickMeeting – 2021-03-01
- Ruszyła kampania wspierajaca loterię Tatry – 2021-03-01
- „Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet – 2021-03-01
- Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat – 2021-03-01
- PAGEN w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej na antenach TVN24 i HGTV – 2021-03-01
- PGE stworzyła animację upamiętniającą Kobiety Niezłomne – 2021-03-01
- Sigma IT zmienia się w Nexer – 2021-03-01
- Zarządzaj zadaniami i pracą zespołu razem z Taagly – 2021-03-01
- Pan Bulwa z bajki „Toy Story” już nie będzie panem – teraz stanie się neutralny płciowo – 2021-03-01
- Roślinne burgery firmy Beyond Meat pojawią się w sieci McDonald’s – 2021-03-01
- CCC rusza z nową odsłoną Klubu CCC – 2021-03-01
- Partycypacja 2.0. Jak łodzianie współrządzą miastem przez internet? – 2021-02-26
- Peugeot zmienia swoje logo – teraz wygląda jak to z lat 60. – 2021-02-26
- Czy wyszukiwanie, to po prostu konwersacja? – 2021-02-26
- Poczuj ZEW zwycięstwa! Mistrz wagi półciężkiej UFC Jan Błachowicz poleca ZEW for men – 2021-02-26
- Startuje konkurs na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego – 2021-02-26
- W Warszawie powstanie hostel interwencyjny dla osób LGBT+ w kryzysie bezdomności – 2021-02-26
- Burda Książki ogłasza rebranding.W kwietniu wydawnictwo zmieni się w Słowne – 2021-02-26
- Kto wyłoni zwycięzców 11. edycji konkursu dla dziennikarzy i ekspertów CSR? – 2021-02-26
- Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla – 2021-02-26
- Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box” – 2021-02-26
- W Biedronce jak w Hollywood – premiera kolekcji od Kendall and Kylie – 2021-02-26
- List otwarty światowej i europejskiej branży reklamowej i medialnej wyrażający zaniepokojenie planowanym podatkiem od reklam w Polsce – 2021-02-26
- Huawei piąty rok z rzędu z nagrodą Superbrands za siłę marki – 2021-02-26
- Kobiety z branży IT na wspólnym wydarzeniu: Women TechStyle Online #4 – 2021-02-26
- Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalności – 2021-02-26
- „Pajacyk” zmienia się dla dzieci – oprócz dożywiania, zapewniane będzie także wsparcie psychospołeczne – 2021-02-26
- Petgram, czyli polski portal społecznościowy dla zwierząt – 2021-02-26
- Durex i Abstra edukują widzów w „Wielkim Teście Wiedzy” o seksie – 2021-02-26
- Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze – 2021-02-26
- Karolina Herman awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska – 2021-02-26
- Audioriver bez barier: Festiwal rozpoczyna akcję edukacyjną poświęconą osobom z niepełnosprawnościami – 2021-02-26
- Ranking sieci handlowych Listonic – które marki Polacy wybierali najczęściej w 2020 roku? – 2021-02-26
- Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu – 2021-02-26
- Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds. Informacji i technologii w firmie Lexmark – 2021-02-25
- Peroni Libera 0.0% i Aston Martin Cognizant. Zespół Formuły 1 ogłasza wieloletnie partnerstwo – 2021-02-25
- Rusza Operacja Czysta Rzeka 2021 – 2021-02-25
- Rupert Greaves jako head of production w Papaya Films London – 2021-02-25
- NAGO wspiera projekt edukacyjny Sewing Together – 2021-02-25
- Od 26 lutego br. przedsiębiorcy mogą składać wnioski na dofinansowanie swoich działań promocyjnych realizowanych podczas Expo 2020 w Dubaju – 2021-02-25
- Filmowcy w reklamie: Aleksandra Terpińska – 2021-02-25
- Pracownicy Coca-Coli odbyli kurs z tego „jak być mniej białym”. Firma się tłumaczy – 2021-02-25
- Lombi.com nowym klientem Circlewise – 2021-02-25
- Kolejna wspólna debata cyklu Climate Conversations i programu Climate Leadership „Czas na aktywizm klimatyczny dziennikarzy. Media a klimat” – 2021-02-25
- Labcon i Value Media z kampanią dla marki Squla – 2021-02-25
- Innovation&Design Management Conference juz po raz drugi – 2021-02-25
- Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel – 2021-02-25
- Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej [raport] – 2021-02-25
- Bank BNP Paribas partnerem tytularnym międzynarodowego festiwalu filmów ekologicznych przez najbliższe trzy lata – 2021-02-25
- Jesteś osobą LGBT+? Masz w nas sojuszników – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z nową kampanią skierowaną do nastolatków – 2021-02-25
- Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce – 2021-02-25
- Społeczność rdzennych Amerykanów żąda, by Jeep nie używał już nazwy Cherokee – 2021-02-25
- SalesTube i Mediaplus z kampanią produktową dla Drogerii Natura – 2021-02-25
- Nowa kampania Femi Stories na sezon wiosna/lato 2021 – 2021-02-24
- Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii – 2021-02-24
- Wystartowała nowa kampania UNIQA i AXA – 2021-02-24
- Mały Głód zaczepia graczy w Fortnite – 2021-02-24
- Ta reklama czekolady wygląda jak film przyrodniczy Davida Attenborougha – 2021-02-24
- Live z Julią Izmałkową: Marketing w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów – 2021-02-24
- Third-party cookies, czyli wojna o prywatność – 2021-02-24
- Siła brandu na przykładzie marki sportowej „Wisła Kraków” – 2021-02-24
- Pizza i burgery najpopularniejsze w dostawie – raport #FoodDelivery2020 – 2021-02-24
- Up&More podjęło współpracę z firmą Apartamenty Kieleckie – 2021-02-24
- „Odnajdź w sobie siłę” – Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator – 2021-02-24
- Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ze wsparciem marki Kasia – 2021-02-24
- SnowFest Online Powered by Tauron 2021 – największy festiwal muzyki i sportów zimowych w Polsce już 5-6 marca – 2021-02-24
- Ta reklama Cadbury oburzyła internautów – bo pokazywała całujących się mężczyzn – 2021-02-24
- Złote łuki znikają z Gdańska – McDonald’s pozywa miasto za uchwałę krajobrazową – 2021-02-24
- NOWY®ŁAD – Szkolak, Połoska i Stremski startują z nowym projektem – 2021-02-24
- IKEA z nietypową akcją w Izraelu – sieć szczepiła swoich klientów – 2021-02-24
- Kreatywność w modzie – marcowe, urodzinowe wydanie Vogue Polska – 2021-02-24
- YOPE na Amazon Niemcy – 2021-02-24
- Rebranding w 2021 roku – odpowiedź marek na przyszłe wyzwania? – 2021-02-23
- Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z Wicepremierem Jarosławem Gowinem – 2021-02-23
- Jakość usług świadczonych przez markę Maczfit ponownie doceniona – 2021-02-23
- Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość – nowa kampania mBanku na „osiemnastkę” – 2021-02-23
- Snickers rozpoczyna współpracę z Jurgenem Kloppem przy nowej kampanii – 2021-02-23
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431