Sitemap
- Instytut DBMS – prognoza zachorowań na koronawirusa a branże – 2020-04-10
- Startuje Fundacja 4F Pomaga – 2020-04-10
- Branża IT na pomoc służbie zdrowia – 2020-04-10
- Wielkanocny mecz charytatywny dla Powstańców Warszawskich – 2020-04-10
- Influencer marketing w czasach pandemii – 2020-04-10
- Szanse dla przedsiębiorstw w czasie kryzysu – 2020-04-10
- Hosting nazwa.pl – bezpieczna i szybka usługa dla wszystkich – 2020-04-10
- Jak COVID-19 zmieni Polskę – prognoza liderów polskich środowisk branżowych i społecznych – 2020-04-10
- Allegro pomaga seniorom kupować online – 2020-04-09
- NGO w perspektywie kryzysu – 2020-04-09
- Startuje Fundacja 4F Pomaga – 2020-04-09
- 8 polskich firm o komunikacji, wyzwaniach i szansach w dobie koronawirusa – 2020-04-09
- Carrefour udostępnił narzędzie pozwalające konsumentom sprawdzić aktualny ruch w najbliższym sklepie – 2020-04-09
- Pharmamarketing. Świat nie stanął, tylko zdecydowanie przyspieszył – 2020-04-09
- Polski start-up pomaga seniorom w trakcie epidemii – 2020-04-09
- T‑Mobile wspiera seniorów poprzez bezpłatny Telefon Pogadania – 2020-04-09
- VMLY&R wśród liderów w badaniu ośrodka Gartner – 2020-04-09
- Biedronka i Glovo partnerami. Kurierzy dowożą do klientów zakupy z popularnej sieci – 2020-04-09
- PSH Lewiatan wesprze szpitale w całej Polsce – 2020-04-09
- Startuje InsightOut Lab – 2020-04-09
- Warexpo: OOH w nowej rzeczywistości – 2020-04-09
- #SilniejsiRazem – Mondelez Int. wspiera walkę z epidemią w Polsce i na świecie – 2020-04-09
- Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office – 2020-04-09
- Ronson Development zaprosił klientów na pierwszy Wirtualny Dzień Otwarty – 2020-04-09
- ANSWEAR.com i MEDICINE Everyday Therapy ponownie łączą siły i zachęcają do pomagania polskim szpitalom – 2020-04-09
- Strategia e-commerce w czasach zarazy – 2020-04-09
- Zbigniew Niedziałek, Piotr Gąssowski (Starship): Każda muzyczna kampania powinna być na swój sposób wyjątkowa – 2020-04-09
- WHO, Lady Gaga i Global Citizen organizują charytatywny koncert, by wesprzeć służbę zdrowia walczącą z koronawirusem – 2020-04-09
- Kup rajstopy i wspieraj walkę z epidemią – złotówka potrafi wiele – 2020-04-09
- Gemius/PBI: Polski internet w marcu 2020 [badanie] – 2020-04-09
- Paulina Wodzyńska-Chikhi nową szefową digitalu w Media Group – 2020-04-09
- Grupa Komputronik oraz Fundacja Komputronik oficjalnymi partnerami akcji Wsparcie dla Szpitala – 2020-04-09
- Subtelność i elegancja – kulisy pracy Platige Image nad Wiedźminem – 2020-04-09
- BLIK rusza z akcją „Zastrzyk wsparcia dla szpitali zakaźnych” – 2020-04-09
- Funkcja Community Help już dostępna w Polsce – 2020-04-09
- EcoWipes przekazuje bawełnę – 2020-04-09
- GG stworzyło bota, który pomoże ocenić ryzyko zarażenia się koronawirusem – 2020-04-09
- Pudliszki przekazują produkty o wartości 1 mln zł osobom objętym kwarantanną – 2020-04-09
- Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które usprawnią robienie zakupów i zmniejszą kolejki przed sklepami – 2020-04-09
- Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy – 2020-04-09
- Bezpieczne zakupy i przechowywanie produktów w sieci Lidl – 2020-04-09
- Czy damy radę zapakować i dostarczyć wszystkie przesyłki za pomocą robotów i dronów? – WSB w Warszawie zaprasza na otwarte warsztaty – 2020-04-08
- Firma Dr Irena Eris wysłała już 30 tys. kosmetyków do szpitali walczących z koronawirusem – 2020-04-08
- #WSPIERAJMYSIĘ w święta: Ingka Centres wraz z partnerami przekaże potrzebującym tysiąc świątecznych koszyków – 2020-04-08
- Arcyksiążęcy Browar w Żywcu przekaże mieszkańcom płyny do dezynfekcji rąk – 2020-04-08
- Żywiec Męskie Granie #wdomu gromadzi milionową widownię – 2020-04-08
- Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + JUNG v MATT – 2020-04-08
- Z IKEA odkryj dobrą stronę bycia w domu – 2020-04-08
- Prezes jak angielska królowa – 2020-04-08
- IAB apeluje do reklamodawców – 2020-04-08
- #shopsharing – BLIK w nowej kampanii zrealizowanej całkowicie zdalnie – 2020-04-08
- Marka Nago wspiera seniorów w ramach zbiórki wielkanocnej Stowarzyszenia mali bracia Ubogich – 2020-04-08
- Wielkanoc bliska nawet na odległość – przekonuje Biedronka w nowym spocie – 2020-04-08
- Amazon głównym partnerem Polskiego Czerwonego Krzyża w walce z koronawirusem – 2020-04-08
- Vogue Italia z powodu koronawirusa wypuszcza nowy numer z całkowicie pustą okładką – 2020-04-08
- „Elektrycznie Tematyczni” – Volkswagen przedstawia podcast o elektromobilności, napędzany twardymi danymi – 2020-04-08
- Pizza Hut z najwyższym wzrostem notowań marki wśród konsumentów – 2020-04-08
- Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii – 2020-04-08
- #aktywnieswiadomi: Jak integrować pracowników w dobie koronawirusa? – 2020-04-08
- The North Face Explore Fund: milion euro na wsparcie społeczności outdoorowych w związku z COVID-19 – 2020-04-08
- #zostajemywdomu: Clear Channel organizuje kolejną akcję, tym razem dla służb medycznych – 2020-04-08
- Visa Foundation przekaże 210 mln dolarów na wsparcie małych firm i mikroprzedsiębiorstw w walce ze skutkami gospodarczymi COVID-19 – 2020-04-08
- PGE unieważniła przetarg na wybór domu mediowego – 2020-04-08
- Branża mody w czasach koronawirusa. Czy po pandemii odbuduje się w sposób zrównoważony? – 2020-04-08
- Decathlon przekazuje maski dla personelu medycznego – 2020-04-08
- Do Mobiem dołącza Hubert Skubij – 2020-04-08
- Po ilu kilometrach: Muzeum Pamięci Sybiru w nowej kampanii walczy ze stereotypowym podejściem do określenia „zesłać na Sybir” – 2020-04-08
- Polscy youtuberzy z pomocą służbie zdrowia – 2020-04-08
- Do WĘC PR dołącza firma Xerox Polska – 2020-04-08
- Lidl Polska zachęca do wspierania potrzebujących w najbliższej okolicy – 2020-04-08
- Kompania Piwowarska wspiera sektor HoReCa podczas pandemii – odbierze od lokali niesprzedane piwo – 2020-04-08
- Łączony numer magazynu „Vogue Polska” – 2020-04-08
- Słodki smak wygranej. MullenLowe Warsaw dla Delecta – 2020-04-08
- M5 FILM wyprodukowało spot dla marki Fonix – 2020-04-08
- Konferencja Zawartości w czasach epidemii – 2020-04-07
- Mindshare: Polscy internauci wobec aktywności reklamowej w czasie epidemii [badanie] – 2020-04-07
- MyMusic rusza z teaserową kampanią – 2020-04-07
- Rekordowe wyniki serwisów ELLE i ELLE Decoration – 2020-04-07
- Pepsi wspiera organizację i realizację koncertu One World: Together At Home – 2020-04-07
- Artegence i Efigence z prestiżowym tytułem Platynowego Partnera Magnolia CMS – 2020-04-07
- Stokrotka uruchamia sklep internetowy i wprowadza usługę click&collect – 2020-04-07
- Bank Pekao zachęca seniorów do korzystania z internetu i buduje dla nich wirtualną społeczność – 2020-04-07
- Billie Eilish w jubileuszowym podcaście T‑Mobile Electronic Beats – 2020-04-07
- Szymon Domżał i Tomasz Waligóra awansują na stanowisko executive vice president w Pathfinder 23 – 2020-04-07
- L’Oréal ruszył z produkcją żeli do sanityzacji rąk – marka przekaże je polskiej służbie zdrowia – 2020-04-07
- Jakich informacji w dobie koronawirusa szukają Polacy? [raport] – 2020-04-07
- Zupełnie inne święta – pomóż seniorom w zakupach wielkanocnych – 2020-04-07
- Ekspert w telewizji w czasach pandemii. Jakich błędów nie popełniać? – 2020-04-07
- Dell XPS 13 7390 – lekki i zarazem „potężny” laptop do pracy zdalnej – 2020-04-07
- Letnie Praktyki Lidla – ostatni dzwonek na aplikację do programu „The Lidl Way To Career” – 2020-04-07
- UX Crash Test – czy da się zweryfikować design w 5 minut? – 2020-04-07
- LocoPaczka: LocoMotive wspiera służbę zdrowia – 2020-04-07
- Google Maps wspiera akcję #stayathome – teraz ułatwia znajdowanie restauracji z jedzeniem w dostawie – 2020-04-07
- #zostańwdomu, śledź trendy i przygotuj się na to, co przyniesie nowa rzeczywistość z www.sneakerstudio.pl – 2020-04-07
- Lightscape powiększa zespół – 2020-04-07
- Levi’s Europe prezentuje projekt „5:01 Live – Stay Home, Stay Connected” – 2020-04-07
- Zmień spojrzenie – nowa kampania promująca Samsung Galaxy S20 – 2020-04-07
- #BrawadlaWas – polskie media zachęcają do podziękowania służbie zdrowia w nowej akcji – 2020-04-07
- „Żeby nie kusiło!” – Porsche Polska w nowej kampanii zachęca do zostania w domu – 2020-04-07
- Jak teraz Ż? – Żywiec w nowej kampanii przypomina, jak żyć odpowiedzialnie w dobie koronawirusa – 2020-04-07
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433