Sitemap
- Artur Wójcik w ClickAd Interactive na stanowisku new business & strategy director – 2019-06-07
- #AdopcjaToSzczęście: Trójmiejscy influencerzy wspierają akcję gdyńskiego schroniska „Ciapkowo” – 2019-06-07
- Play ustrzelił nowego zawodnika do swojej drużyny – transfer Krzysztofa Piątka – 2019-06-07
- Nespresso stawia na recykling – 2019-06-07
- Tęczowa kolaboracja Kubota x TakaPara – 2019-06-07
- Mindshare Polska z 3 nagrodami w MIXX Awards Europe – 2019-06-07
- Warszawskie eko lato z innogy – 2019-06-07
- Paweł „Prozi” Sołtysiński w tanecznej podróży przez całą Europę z Bankiem Pekao – 2019-06-07
- Rosną wydatki na reklamę radiową. Biura podróży wydały na reklamę w radio ponad 34,6 mln zł – 2019-06-07
- Nowy client service director w Linkleaders – 2019-06-07
- Jack Wolfskin z kampanią na temat ochrony środowiska – 2019-06-07
- Ronaldinho wylądował na Planecie Warka – 2019-06-07
- Wielkoformatowe ilustracje Barrakuz promują ofertę Spotify dla studentów w polskich miastach – 2019-06-07
- Sprite wprowadza specjalną edycję puszki w kolorach tęczy – 2019-06-07
- Podlaskie Travel: viralowe achy i ochy – 2019-06-07
- INDIGOOD – Wrangler angażuje się w ekologiczne metody farbowania denimu – 2019-06-07
- Czy faktoring jest kosztowny? – 2019-06-06
- Daria Zawiałow, Ralph Kaminski i Schafter w pierwszej muzycznej odsłonie PUMA Talents – 2019-06-06
- Dziewczyny pewne siebie z Always – 2019-06-06
- Mariusz Pitura objął stanowisko creative group head w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) – 2019-06-06
- Japonia też walczy z plastikiem – wprowadzi dodatkową opłatę za torby foliowe w sklepach – 2019-06-06
- Muzeum Utracone ze specjalnym wyróżnieniem od Europa Nostra – 2019-06-06
- Słowa są wolne, a poezja w mieście – kampania Instytutu Kultury Miejskiej pokazuje, że poezję można odkrywać codziennie w każdym miejscu – 2019-06-06
- Dominika Lenkowska-Piechocka: Dyrektywa CSRD przyniesie korzyść tym firmom, które prowadzą uczciwie swoją działalność – 2019-06-06
- Światowy dzień oceanów w Lidlu – 2019-06-06
- Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński zostali laureatami KTR Hall of Fame dla najbardziej zasłużonych w branży kreatywnej – 2019-06-06
- Sieć LifeTube zerwała współpracę z youtuberem Lordem Kruszwilem za kontrowersyjne treści – 2019-06-06
- Wavemaker: dobroczynność niewykorzystana marketingowo, większość Polaków nie kojarzy z nią żadnego brandu – 2019-06-06
- Czy prawnicy mogą się reklamować? – 2019-06-06
- Influencerce z 2,6 mln obserwujących na Instagramie nie udało się sprzedać minimalnej liczby produktów – 2019-06-06
- N. Ofmański, N. Kilen (On Board Think Kong): Połączenie kilku powiązanych kompetencji w ofercie jednej agencji to odpowiedź na realne problemy – 2019-06-06
- Hologramy zamiast żywych zwierząt w niemieckim cyrku – 2019-06-06
- Eisberg łączy siły z Prymatem – letnia trasa 2019 – 2019-06-06
- Reanult stworzył billboard, który obniża cenę samochodu elektrycznego, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza – 2019-06-06
- Xbox Lynx – Microsoft wypuszcza na rynek własną linię dezodorantów i płynów pod prysznic – 2019-06-05
- Dream Further: Nike zachęca kobiety do realizowania swoich marzeń – 2019-06-05
- Ultratriathlonista Robert Karaś został pierwszym partnerem marki CUPRA – 2019-06-05
- Circle K wprowadza nowy koncept swoich sklepów na stacjach paliw – 2019-06-05
- Paulina Surmacz i Tomasz Nowicki w zespole PR w Huawei CBG Polska – 2019-06-05
- Finał 3. edycji konkursu „KUKBUK Poleca” z kolejnym rekordem – ponad 800 nadesłanych produktów od 270 lokalnych firm – 2019-06-05
- Tesco wycofało jednorazowe sztućce i talerze z Bistro – 2019-06-05
- Kilka błędów poznawczych i jak się mają do naszej pracy (cz. 2) – 2019-06-05
- Pomóż zapełnić 10 000 talerzyków – w sklepach Kaufland trwa akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G – 2019-06-05
- IAB Polska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic – 2019-06-05
- Wystartowała charytatywna sztafeta BNP Paribas „Podaj Zmianę – razem wybiegnijmy z depresji” – 2019-06-05
- W Białymstoku pojawią się zielone przystanki – 2019-06-05
- W sieci nie bądź chamem – OLX uczy dobrych manier w internecie – 2019-06-05
- Francuski rząd wprowadzi zakaz wyrzucania niesprzedanych produktów niespożywczych – 2019-06-05
- Suszonki miesiąca: top 30 kreacji maja 2019 – 2019-06-04
- Niestandardowe billboardy Coca-Coli dosłownie pokazują, jak segregować odpady – 2019-06-04
- Gwarancje24.pl nowym klientem CDSR Communication – 2019-06-04
- Ogólnopolski konkurs artystyczny dla twórców z dobrą kreską Saucony Originals Designer Box – 2019-06-04
- Funkcja płatnego dostępu do Instant Articles na Facebooku dostępna dla wydawców – 2019-06-04
- Starcom: Po trzech miesiącach 2019 r. wartość rynku reklamy pozostała na tym samym poziomie co przed rokiem – 2019-06-04
- Słupy sensoryczne, czyli dotknij miasta z Warexpo – 2019-06-04
- Czy wiesz, czym jest HR? JYSK prezentuje nowy odcinek vloga – 2019-06-04
- Centra handlowe Unibail-Rodamco-Westfield przyłączają się do Zielonej wstążki #DlaPlanety – 2019-06-04
- Jaką różnicę robi big data content marketing? – 2019-06-04
- 75 proc. badanych firm francuskich działających w Polsce pozytywnie ocenia atrakcyjność inwestycyjną naszego kraju – 2019-06-04
- #OdKulis: Spot reklamowy „The Seven Worlds” marki Hennessy wyreżyserowany przez Ridleya Scotta – 2019-06-04
- ANWIL na rzecz zrównoważonego rozwoju – 2019-06-04
- Plac Defilad i Coca-Cola zapraszają na wspólną kolację „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, by celebrować wolność, dialog i spotkania przy stole ponad podziałami – 2019-06-04
- UNIQUE ONE wygrało przetarg na obsługę loterii PKN ORLEN – 2019-06-04
- Skoncentruj się na mobile: user experience, które zwiększa zyski – 2019-06-04
- CEO koncernu Arçelik zdobywa Everest, by zwrócić uwagę na postępujące zmiany klimatyczne – 2019-06-04
- adidas Runners Warsaw w akcji Run For The Oceans już 8 czerwca – 2019-06-04
- Duńska marka The Fabricant sprzedała wirtualną sukienkę za 10 tysięcy dolarów – 2019-06-04
- mytaxi rozpoczyna rebranding i zmienia się na FREE NOW – 2019-06-03
- Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative na stanowisku senior art director – 2019-06-03
- Warszawska Palma usycha – odżyje dzięki ekopostanowieniom – 2019-06-03
- Nie dajmy się zwariować – rusza kolejna odsłona kampanii #NormalnaSprawa, która pokazuje, jak praca może wpłynąć na zdrowie psychiczne – 2019-06-03
- Nowy pokój webinarowy: skuteczny sposób dzielenia się wiedzą – 2019-06-03
- Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, jurorem Effie Awards – 2019-06-03
- Wideo-inspiracje kulinarne z Piątnicy – 2019-06-03
- Neymar potrafi wygrywać nie tylko na boisku – zgłoszenie pseudonimu znanego sportowca w charakterze znaku towarowego w złej wierze – 2019-06-03
- Konkret 9 „BIO na zdrowie” – Carrefour rusza z nową kampanią – 2019-06-03
- W Poznaniu rusza kolejna edycja kampanii „Dopalacze to nie bajka” – 2019-06-03
- Facebook Women Community Leadership Meeting – liderki społeczności z regionu Europy Środkowo-Wschodniej spotkały się w Warszawie – 2019-06-03
- „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki – 2019-06-03
- MSWiA ogłosiło konkurs na memy i gify – 2019-06-03
- Patryk Adamczyk objął stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Absolvent – 2019-06-03
- Właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave – 2019-06-03
- Podróżuj i baw się dobrze – kampania AXA Partners – 2019-06-03
- Adam Mariuk został nowym partnerem zarządzającym w Deloitte – 2019-06-03
- Wavemaker VideoTrack: rośnie SVOD i trend współdzielenia kont, subskrypcje nie zagrażają reklamie – 2019-06-03
- IV edycja LECHSTARTERA za nami. Kto zdobył milion od Leszka? – 2019-06-03
- Kinsey Wolanski zdobyła ponad 2 mln followersów na Instagramie po akcji podczas finału Ligi Mistrzów – teraz jej konto zostało usunięte – 2019-06-03
- Marek Talarczyk został nowym CEO Netguru, Małgorzata Madalińska-Piętka pierwszą CFO firmy – 2019-06-03
- The North Face w ogniu krytyki za podmienienie zdjęć w Wikipedii w ramach kampanii – 2019-06-03
- Auchan wprowadza „godziny ciszy” w sklepach w całej Polsce – 2019-06-03
- Wielki Księżyc nad Wisłą – akcja BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik – 2019-05-31
- Przestrzeń from Facebook obchodzi pierwszy rok istnienia i uruchamia kolejny program szkoleniowy – 2019-05-31
- Znamy jury 20. edycji Effie Awards Poland – 2019-05-31
- Warszawa europejską stolicą projektowania graficznego. European Design Festival i Element Talks już w czerwcu w Warszawie – 2019-05-31
- Marta Święcicka obejmuje stanowisko communication managera w KERRIS Group – 2019-05-31
- #U20creators, czyli niestandardowa komunikacja agencji Labcon dla marki adidas – 2019-05-31
- W indyjskiej szkole Akshar Forum za czesne płaci się plastikowymi odpadami – 2019-05-31
- Powstaje sieć w pełni autonomicznych sklepów Take&GO – drzwi otwiera się przez aplikację – 2019-05-31
- Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy” – 2019-05-31
- Havas zmienia siedzibę i integruje kompetencje w ramach strategii Havas Village – 2019-05-31
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433