Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki…
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki…
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Jedno hasło do wszystkiego, dupa.8 i samoprzylepne karteczki
#OdKulis: Fundacja Avalon pyta „Teraz mnie widzisz?” i uczy spojrzenia na osoby z niepełnosprawnościami
2 dni temu
Fundacja Malachite Minds zachęca: wyczesz pupila i pomóż oczyszczać Bałtyk
2 dni temu
Jedno hasło do wszystkiego, dupa.8 i samoprzylepne karteczki
2 dni temu
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]
2 dni temu
#OdKulis: Fundacja Avalon pyta „Teraz mnie widzisz?” i uczy spojrzenia na osoby z niepełnosprawnościami
4 dni temu
The Solar Priceboard: tablica, która zasila energią słoneczną sklepy z lodami w Pakistanie
4 dni temu
Must have na camping. Nike tworzy poncho, z którego można zrobić namiot
5 dni temu
Silver generation – jak branżowe twory językowe powodują realne konsekwencje [WEŹ UDZIAŁ W BADANIU]
5 dni temu
Różowy sos Barbiecue od Heinz. Moda na Barbie nie ustaje
5 dni temu
„Osoba z_”: kampania przekonuje, że niepełnosprawność to tylko jedno słowo
26.04.2024
50 tys. kwiatów: po jednym dla każdej kobiety dotkniętej przemocą
26.04.2024
#PrzeglądTygodnia [20-26.04.2024]: wybory Miss AI, Vtuber Pepsi, mural mierzący natężenie hałasu
26.04.2024
#PolecajkiNM cz. 5: polskie Zetki same o sobie, przewodnik po AI, najlepsze reklamy wybrane przez konsumentów
26.04.2024
Projektanci, którzy inspirują, projekty, które zachwycają cz.2
26.04.2024
Projektowanie wnętrz i zakupy w wirtualnej rzeczywistości? VOX całkowicie zmienia doświadczenie klienta
26.04.2024
Influencerka z misją: Martyna Kaczmarek
26.04.2024
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
26.04.2024
Slow Space by PUMA zawita do Gdańska. Powstanie przestrzeń well-being
26.04.2024
„Niezapomniane przepisy” od Nestlé mają pomóc chorym na Alzheimera odzyskać wspomnienia
26.04.2024
SEO Vibes Poland u podnóża Tatr. Upoluj wejściówkę na największą konferencję WhitePress z międzynarodowymi ekspertami [KONKURS]
26.04.2024
Kto dokładnie widzi spoty na mieście, czyli jak sprawdzisz wiek i płeć widzów swojej kampanii Digital OOH
25.04.2024
#NMInsights: Kantar Creative Effectiveness Awards 2024. Konsumenci wybrali najlepsze reklamy na świecie
25.04.2024
Pub Museums: Heineken otwiera wirtualne muzea irlandzkich pubów
25.04.2024
#OdKulis: Puckie Hospicjum pokazuje, jak wielką moc mają małe słowa i gesty
25.04.2024
#NMInsights: Cyfryzacja biznesu w Polsce – firmy powinny przyspieszyć obrany kurs [RAPORT]
24.04.2024
Audika stworzyła w Warszawie mural, który mierzy natężenie hałasu
24.04.2024
#NMInsights: Jakie są polskie Zetki? [RAPORT]
24.04.2024
„Alicja w krainie mam”: sztuczna inteligencja pomaga uwrażliwiać Polki na temat depresji poporodowej
24.04.2024
„The Client”: reklama platformy Teamwork niczym parodia mrożącego krew w żyłach thrillera
24.04.2024
Wieszaki z misją: charytatywna akcja Armii Zbawienia w hotelu w Sao Paulo
24.04.2024
Upoluj książkę Bartka Majewskiego pt. „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]
24.04.2024
Tigers ogłasza kolejną edycję konferencji marketingowej Tigers United 7 – Rewolucja AI
24.04.2024
Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
23.04.2024
Streamerzy z całego świata jednoczą się, aby ratować życie w Ukrainie. Działają za pośrednictwem The Donation Map w Fortnite
23.04.2024
Światowy Dzień Książki 2024. Co czyta branża marketingowa
23.04.2024
AI z ludzkim pierwiastkiem: wszystko, co potrzebne do unowocześnienia marketingu
22.04.2024
#WPŁYWOWI: ruszyła akcja, która pomaga monitorować czystość wód w Polsce
22.04.2024
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
22.04.2024
Marketing w Kulturze 2024: instytucje to marki konsumenckie [RELACJA]
22.04.2024
Aktor znany z roli ojca Jakuba z serialu „1670” twarzą komunijnej kampanii reklamowej x-kom
22.04.2024
Miss AI: Zorganizowano pierwszy konkurs piękności dla kobiet wygenerowanych przez AI