Sitemap
- Natalia Borawska została jurorką Luum Awards – 2023-07-25
- Koniec z malowaniem się na spotkania wideo w pracy. Wirtualny makijaż od Maybelline w Microsoft Teams – 2023-07-25
- Anna Drzewiecka (LP Group): Tylko działając innowacyjnie, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów – 2023-07-25
- Rowerem na ślub, pogrzeb i…na porodówkę? Przewrotna kampania społeczna, która paradoksalnie nie zachęca do jazdy na rowerze – 2023-07-24
- Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon – 2023-07-24
- Wyjątkowy koncert Depeche Mode i internetowa aukcja wesprą CARE w Polsce w pomocy osobom uchodźczym z Ukrainy – 2023-07-24
- BCC: Wyzwania polskiego rynku pracy [raport] – 2023-07-24
- Intellias otrzymał certyfikat Great Place to Work 2023 w Polsce – 2023-07-24
- Lepsze miejsca na parkingu dodatkowo płatne? Warszawska galeria handlowa testuje nowe rozwiązanie – 2023-07-24
- DIMAQ Uni: Zgłoś się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu – 2023-07-24
- Karolina Urbańska dołączyła do zespołu Walk Creative – 2023-07-24
- Nowość od marki WINIARY – 2023-07-24
- Gdy reklama zagraża interesom przedsiębiorcy – 2023-07-24
- Talent Place: Czy Work-Life Fit zastąpił Work-Life Balance w digital marketingu [badanie] – 2023-07-24
- Znamy „Najlepszych Pracodawców” wyróżnionych przez Kincentric – 2023-07-24
- Polska marka modowa wspiera Fundację Rak’n’Roll – 2023-07-24
- MGID zdobyła certyfikat ISO/IEC 27001 za zapewnienie 100% bezpieczeństwa danych klientów – 2023-07-24
- Elon Musk zmienił Twittera na „X”. Z logo zniknął błękitny ptak – 2023-07-24
- Podróże kulinarne z Robertem Makłowiczem w warszawskim Hotelu Bristol – 2023-07-21
- Integracja spółek olejowych pod marką ORLEN – 2023-07-21
- Brak noclegów na FEST? ING przenocuje uczestników w… centrali banku – 2023-07-21
- STS oficjalnym bukmacherem Podbeskidzia Bielsko-Biała – 2023-07-21
- Świetlica, but make it cool – Converse stworzył letnią strefę chillu nad Wisłą – 2023-07-21
- 4F i Piast Gliwice prezentują nowe koszulki meczowe na sezon 2023/24 – 2023-07-21
- Radio Piekary rusza z pierwszą w Polsce audycją AI. Poprowadzi ją prezenterka AI Basia – 2023-07-21
- Agencja Pomysły stworzyła hasło i plakaty 79. rocznicy Powstania Warszawskiego – 2023-07-21
- Google pracuje nad stworzeniem osobistego asystenta AI dla dziennikarzy – 2023-07-21
- Everything is pink, czyli marketing wokół filmu „Barbie” – 2023-07-21
- Spectrum emocji. mBank podpowiada jakie filmy obejrzeć na NH – 2023-07-21
- Plus partnerem technologicznym Męskiego Grania – 2023-07-21
- Marka Tymbark powraca z nową odsłoną piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” – 2023-07-20
- Żabka Jush zagra na festiwalu muzycznym Undersound na Helu – 2023-07-20
- Julia Wieniawa w różowym Cadillaku – Ty też możesz zasiąść w aucie jak z bajki, dzięki akcji Uber Pink – 2023-07-20
- Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB MIXX Awards 2023 – 2023-07-20
- Škoda partnerem Tour de France Femmes. Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!” – 2023-07-20
- Spotlight Agency podpisuje umowę z Sony Music Polska – 2023-07-20
- Grajcie w Trasoumilacze! – OTOMOTO zachęca do odstawienia elektroniki w podróży – 2023-07-20
- MACIEJ SZNITOWSKI: Rebranding nie jest czymś, czego powinniśmy się bać – 2023-07-20
- Jakie rozwiązania pomogą wyciszyć przestrzeń biurową typu open space? – 2023-07-20
- Red Bull Romaniacs z Milwaukee. 20. edycja legendarnej rundy Mistrzostw Świata Hard Enduro – 2023-07-20
- Magdalena Cielecka promuje alkohol. Na reklamę zwrócił uwagę aktywista Jan Śpiewak – 2023-07-20
- STS gra razem z wielosekcyjną GieKSą! – 2023-07-20
- Kampania „Mała zmiana, wielki efekt” od Pure City i UN Global Compact Network Poland redukuje ślad węglowy i edukuje – 2023-07-20
- Pamela Kesner objęła stanowisko marketing managera CEE w agencji TERRITORY Influence – 2023-07-20
- E-learning zdominował firmowe szkolenia – 2023-07-20
- Inwestycje w ESG i technologie opłacają się w handlu detalicznym oraz logistyce. Słabnie rola e-commerce – 2023-07-20
- UM zachęca do oddawania krwi i szpiku w ramach Impact Day – 2023-07-20
- Viaplay zwalnia pracowników i wycofuje się z Polski. Przyczyną problemy finansowe – 2023-07-20
- Czy Motorola jest kobietą? O marketingu smartfonów w 2023 r. rozmawiamy z Juttą Peinze z Motorola Mobility – 2023-07-20
- Szkoły SAR uzyskały certyfikację Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacyjnych – 2023-07-19
- Pointpack SA i Delikatesy Centrum świętują 2 lata współpracy i kilka milionów obsłużonych przesyłek – 2023-07-19
- Wsparcie zdrowia psychicznego młodych ludzi głównym celem projektu UNICEF i Spotify – 2023-07-19
- Żabka dalej wspiera przedsiębiorców i kontynuuje cykl poświęcony nowoczesnym rozwiązaniom – 2023-07-19
- Agencja Chromatique wygrała przetarg na całościową obsługę marki Żubrówka – 2023-07-19
- Małgorzata Figat dołącza do zespołu Preglife – 2023-07-19
- ClickMeeting: 61 proc. Polaków nie wie, czym jest workation, a 23 proc. nie widzi potrzeby wprowadzenia work-life balance w pracy – 2023-07-19
- Allegro: Jak zmieniają się trendy i preferencje wśród konsumentów robiących zakupy online [raport] – 2023-07-19
- AI zastąpiła pracowników. W indyjskiej firmie e-commerce zamiast personelu pracuje chatbot – 2023-07-19
- Potęga dziedzictwa – Puma x Porsche Legacy Turbo S – 2023-07-19
- Carrefour wchodzi w branżę nieruchomości – 2023-07-19
- Coca-Cola stworzyła studio nagrań, w którym AI wygeneruje muzykę – 2023-07-19
- Nowe zasady ochrony praw własności intelektualnej – 2023-07-19
- PaszaBiceps ambasadorem marki Betclic – 2023-07-19
- Electronic Arts i Fundacja VIVA! Akcja Dla Zwierząt w wyjątkowej współpracy z okazji premiery Dodatku The Sims 4™ Ranczo – 2023-07-19
- Kultowy hot dog IKEA teraz także w wersji roślinnej – 2023-07-18
- Anna Zając, Kinga Gierosz i Ina Martela awansują w Linkleaders – 2023-07-18
- Jon Rahm nowym globalnym ambasadorem Grupy Santander – 2023-07-18
- Leo Burnett Warszawa ponownie wygrywa przetarg na obsługę reklamową Otodom – 2023-07-18
- Wavemaker: tęczowy marketing budzi emocje; Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+ [badanie] – 2023-07-18
- Uber składa hołd miejskim legendom w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście – 2023-07-18
- Alior Bank zakupił różowe skrzyneczki wyposażone w artykuły higieniczne – 2023-07-18
- Najnowsza kampania McDonald’s „Daj Znaka na Maka” kręci się wokół brwi – 2023-07-18
- Volkswagen wzbudził kontrowersje w Brazylii, „wskrzeszając” zmarłą piosenkarkę – 2023-07-18
- K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska dla marek Seat & Cupra – 2023-07-18
- Wystartowała kampania marki Plus z udziałem Marianny Zydek i Macieja Musiałowskiego – 2023-07-18
- Samodzielny audyt dostępności – jak sprawdzić, czy strona lub e-sklep jest dostępna dla wszystkich? – 2023-07-18
- From Tychy to impossible – historia Kuby Kiwiora – 2023-07-18
- Uniwersytety idą w stronę nowoczesności, czyli przykłady rebrandingu polskich uczelni – 2023-07-18
- ALINA SZTOCH: W marketingu chodzi tak naprawdę o propozycję wartości – 2023-07-17
- Bracia Kacperczyk i Artur Rojek w hipnotyzującym singlu „Syn okiennika” w kampanii „Ekipa na Życie” Grant’s – 2023-07-17
- Crunchips po raz trzeci gra z Pol’and’Rock Festival – 2023-07-17
- Michał Lutostański z Kantar Polska został wyróżniony w Insight250 – 2023-07-17
- Sieć stacji paliw AVIA startuje z nową kampanią wizerunkową – 2023-07-17
- Michał Kaliściak wzmacnia zespół kreacji 180heartbeats + Jung v Matt – 2023-07-17
- Czy branża kreatywna stawia na różnorodność? Weź udział w badaniu Diversity IN Check Creative – 2023-07-17
- Forum Odpowiedzialnego Biznesu stworzyło Kartę Praw Dziecka w Biznesie – 2023-07-17
- Sprite stworzył automat z napojami reagujący na irytujące sytuacje w otoczeniu – 2023-07-17
- Badanie Jabra pokazuje, że pokolenie Z i Milenialsi czują się najbardziej wykluczeni podczas spotkań hybrydowych – 2023-07-17
- Agencja Big Picture wspiera komunikację otwarcia White Marlin Gdańsk – 2023-07-17
- Zalando wprowadza rekomendacje rozmiarów oparte na wymiarach sylwetek klientów – 2023-07-17
- Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie ruszyło z pierwszą kampanią edukacyjną – 2023-07-17
- IAB Europe: Kolejny rok silnego wzrostu rynku reklamy cyfrowej w Europie [raport AdEx Benchmark 2022] – 2023-07-17
- Społeczności skupione wokół marki – jak je efektywnie budować – 2023-07-17
- McDonald’s we Francji będzie identyfikować opakowania za pomocą fal radiowych – 2023-07-17
- DDB z tytułem Network of the Year na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023 – 2023-07-14
- Ruszyło badanie pracowników i pracowniczek branży e-commerce – 2023-07-14
- Dealz chce być jak Żabka? Rusza z własną strefą gastronomiczną – 2023-07-14
- Betclic został nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów – 2023-07-14
- Bakoma startuje z nową komunikacją swojego kultowego jogurtu Naturalnego Gęstego – 2023-07-14
- Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard – 2023-07-14
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431