Od filiżanki kawy do marki z osobowością – jak zmieniała się rola marek
Żyjesz w kulturze komunikacji marek. Nie dziwią Cię wyższe ceny markowych produktów i nadawanie markom ludzkich…
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
Od filiżanki kawy do marki z osobowością – jak zmieniała się rola marek
Żyjesz w kulturze komunikacji marek. Nie dziwią Cię wyższe ceny markowych produktów i nadawanie markom ludzkich…
dzisiaj
#PrzeglądTygodnia [03-09.05.2024]: jak lampa błyskowa może uratować życie, proteza dla psów, przystanki o zapachu truskawek
dzisiaj
#PolecajkiNM cz. 6: omylność ChataGPT, emocje i rozum w neuromarketingu, konferencje SEO Vibes 2024, Impact i Forum IAB
dzisiaj
Meme coins jako fenomen społeczny i marketingowy
dzisiaj
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
dzisiaj
#PrzeglądTygodnia [03-09.05.2024]: jak lampa błyskowa może uratować życie, proteza dla psów, przystanki o zapachu truskawek
dzisiaj
#PolecajkiNM cz. 6: omylność ChataGPT, emocje i rozum w neuromarketingu, konferencje SEO Vibes 2024, Impact i Forum IAB
dzisiaj
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
dzisiaj
Jakie drinki rządzą światem? Nie tylko NoLo!
dzisiaj
Meme coins jako fenomen społeczny i marketingowy
wczoraj
„Flash Test” – zdjęcie, które może uratować życie dzieci
wczoraj
„Dieta (Nie)Życia”: kampania Fundacji Głód(nie)Nażarty i sieci poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic dotycząca anoreksji
wczoraj
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
wczoraj
#OdKulis: Fundacja Edukacji Społecznej „W skrócie” obala stereotypy związane z HIV
wczoraj
„Wystawa się NIE odbędzie”. Trójmiasto zdobią murale z ogłoszeniami nt. obrazów utraconych podczas II WŚ
wczoraj
Od filiżanki kawy do marki z osobowością – jak zmieniała się rola marek
2 dni temu
Influencerka z misją: Paulina Ihnatowicz
2 dni temu
#NMInsights: Wciąż biedniejsi niż przed pandemią. Wskaźnik Bogactwa Narodów 2024
2 dni temu
Najlepsze prompty pod SEO dla ChataGPT [PORADNIK]
2 dni temu
TOP 10 Retail Brands 2023: najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce [RANKING]
3 dni temu
Meta udostępnia udoskonalone funkcje i narzędzia Gen AI
3 dni temu
Język śląski w kampanii regionalnej „My to rozumiemy” od mBanku
3 dni temu
Marketingowa 11: Eliza Godzimirska
3 dni temu
„Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury
3 dni temu
Encja – czym jest i do czego może służyć w content marketingu [PORADNIK]
3 dni temu
Śląsk pachnie truskawkami – niestandardowa kampania OOH sieci ALDI na przystankach
4 dni temu
Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką]
4 dni temu
„Wgryź się w to, co lubisz”: Wedel startuje ze słodką kampanią EB
4 dni temu
Decathlon tworzy PEThletes, czyli protezę dla niepełnosprawnych psów
4 dni temu
Opakowania Vegety przypominają o równym podziale domowych obowiązków (i przynoszą wzrost zysków)
4 dni temu
Fundacja Malachite Minds zachęca: wyczesz pupila i pomóż oczyszczać Bałtyk
02.05.2024
Jedno hasło do wszystkiego, dupa.8 i samoprzylepne karteczki
02.05.2024
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]
02.05.2024
#OdKulis: Fundacja Avalon pyta „Teraz mnie widzisz?” i uczy spojrzenia na osoby z niepełnosprawnościami
30.04.2024
The Solar Priceboard: tablica, która zasila energią słoneczną sklepy z lodami w Pakistanie
30.04.2024
Must have na camping. Nike tworzy poncho, z którego można zrobić namiot
29.04.2024
Silver generation – jak branżowe twory językowe powodują realne konsekwencje [WEŹ UDZIAŁ W BADANIU]
29.04.2024
Różowy sos Barbiecue od Heinz. Moda na Barbie nie ustaje
29.04.2024
„Osoba z_”: kampania przekonuje, że niepełnosprawność to tylko jedno słowo
26.04.2024
50 tys. kwiatów: po jednym dla każdej kobiety dotkniętej przemocą
26.04.2024
#PrzeglądTygodnia [20-26.04.2024]: wybory Miss AI, Vtuber Pepsi, mural mierzący natężenie hałasu
26.04.2024
#PolecajkiNM cz. 5: polskie Zetki same o sobie, przewodnik po AI, najlepsze reklamy wybrane przez konsumentów
26.04.2024
Projektanci, którzy inspirują, projekty, które zachwycają cz.2
26.04.2024
Projektowanie wnętrz i zakupy w wirtualnej rzeczywistości? VOX całkowicie zmienia doświadczenie klienta
26.04.2024
Influencerka z misją: Martyna Kaczmarek