Sitemap
- Paweł Rybak (Shoper): Nie można prowadzić skutecznych kampanii bez oceny efektywności realizowanych działań rynkowych – 2021-04-19
- Harbingers wita markę Wawel w gronie partnerów – 2021-04-19
- Niekonwencjonalna promocja gry komputerowej na szanghajskim niebie – 2021-04-19
- Marka Łomża wspiera kino Millenium w Łomży – 2021-04-19
- Wawel z 10 dobrymi praktykami CSR w raporcie FOB – 2021-04-19
- Publicis Groupe zaprasza startupy do nowego programu akceleracyjnego – 2021-04-19
- Mercedes-Benz w nowej kampanii ogłasza przejście na korzystanie wyłącznie z ekologicznej energii elektrycznej – 2021-04-16
- Gridaly, czyli jak polski startup wykorzystuje rewolucję w branży eventowej! – 2021-04-16
- Czy Polacy pokochają Amazon? – 2021-04-16
- „Hak w sieci” ze wsparciem Fundacji Komputronik – 2021-04-16
- Marka adidas zaprezentowała buty wykonane ze skóry wytworzonej z grzybni – 2021-04-16
- Anna Górecka w zespole OKK! PR – 2021-04-16
- Facebook wprowadza nowe rozwiązania dla firm – 2021-04-16
- Lidl Polska partnerem ogólnopolskiej akcji Visa – bezpieczne płatności zbliżeniowe – 2021-04-16
- Urodziny Bolt Food! – specjalne menu z okazji 1. rocznicy – 2021-04-16
- Kompania Piwowarska w 19. raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020. Dobre praktyki” – 2021-04-16
- Miłe łąki na balkony: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie rozdaje mieszkańcom 40 tys. torebek z nasionami polnych kwiatów – 2021-04-16
- Matchbox powraca i prezentuje samochodzik Tesla Roadster – pierwszy model wykonany w 99% z materiałów pochodzących z recyklingu – 2021-04-16
- 1% dla Fundacji Małgosi Braunek „Bądź” – 2021-04-16
- 12 dobrych praktyk Samsung w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu – 2021-04-16
- Rząd na finiszu odbiera perspektywy Przemysłowi Spotkań i Wydarzeń – 2021-04-16
- Lidl wyróżniony w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – 2021-04-16
- Barwny mural w centrum Poznania promuje nowego Volkswagena Caddy – 2021-04-16
- Black Energy drink powraca – 2021-04-16
- Mediaplus, SalesTube i Change Serviceplan z kampanią parasolową MINI BIG LOVE – 2021-04-16
- Budowanie wizerunku marki: NAOKO – 2021-04-16
- Operacja Czysta Rzeka 2021 na finiszu – 2021-04-16
- Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać – ruszyła ogólnopolska akcja promująca szybkie, wygodne i bezpieczne płatności Visa – 2021-04-16
- Inicjatywy Mars Polska w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu – 2021-04-16
- Marki adidas i eobuwie.pl umieściły w Warszawie mural oczyszczający powietrze – 2021-04-16
- Nike rusza z projektem „Refubrished” – marka odświeży i wystawi na sprzedaż używane buty – 2021-04-15
- Philip Morris Polska liderem dobrych praktyk biznesowych w branży – 2021-04-15
- Ruszyła rejestracja na Konferencję Marketing w Kulturze 2021 – 2021-04-15
- Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset? Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021 – 2021-04-15
- Dawid Szczepaniak w jury Cannes Lions 2021 – 2021-04-15
- Anna Socha została social media managerem w Morele – 2021-04-15
- Żywiec Zdrój wprowadza butelkę bez etykiety i w 100% z recyklingu – 2021-04-15
- Ruszyła rekrutacja na pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych, łączący marketing i wiedzę o przyrodzie – 2021-04-15
- Kolorowe nosy na mapie Polski zachęcają do przekazania 1 proc. podatku – 2021-04-15
- E.Wedel z akcją z okazji Światowego Dnia Sztuki – 2021-04-15
- Dzień Ziemi na platformach Facebooka – 2021-04-15
- 10 sposobów na uniknięcie porzucenia koszyka zakupowego – 2021-04-15
- „Dzielimy razem drogę” – nowa kampania ŠKODY o bezpieczeństwie – 2021-04-15
- Kantar Creative Effectiveness Awards 2021 z wyróżnieniami dla polskich kampanii – 2021-04-15
- MU Interactive x Huawei EBG: współpraca, która trwa – 2021-04-15
- Michal Malysa pokieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną grupy Eurowag – 2021-04-15
- Dziecko w kryzysie psychicznym – trwa kampania 1% Stowarzyszenia na Rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny – 2021-04-15
- Instytucje finansowe zyskują na zatrudnieniu dyrektorów ds. zrównoważonego rozwoju [raport] – 2021-04-15
- Dobre Miejsce: W Gdyni pojawił się foodtruck prowadzony przez osoby wykluczone społecznie – 2021-04-15
- Kultowe śniadanie w nowym wydaniu – jajecznica w McDonald’s idealna na wynos – 2021-04-15
- Group One wraz z nową spółką Grow Now wprowadzi polskie firmy na rynki zagraniczne – 2021-04-15
- Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie – 2021-04-15
- Wschowa z nowym logotypem i systemem identyfikacji wizualnej – 2021-04-15
- Summer Perspective – kolekcja Gino Rossi na sezon wiosna-lato 2021 – 2021-04-15
- Havas PR Warsaw pracuje z TIER Mobility – 2021-04-15
- Patoinfluencer pokazał, jak wykorzystuje niepełnosprawnego chłopaka – YouTube usunął wideo dopiero po 4 dniach – 2021-04-15
- Nowy team kreatywny w Saatchi & Saatchi – 2021-04-15
- Nasz największy sklep? Allegro! – ruszyła nowa kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy – 2021-04-15
- Studenci łódzkiej ASP zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC – 2021-04-15
- Spółka Hybrid.ai inwestuje w nowy projekt AR: MyFace.ar – 2021-04-14
- Pomiędzy tekstem a obrazem – czy słowa w internecie są passé? – 2021-04-14
- User generated content w e-commerce – 2021-04-14
- Drukomat Masterclass: #dorzućDOpaczki i rozpal swój ecommerce! To łatwe, kiedy wiesz jak! – 2021-04-14
- Jak wykorzystać live streaming podczas wydarzeń online – 2021-04-14
- Skuteczne kampanie SMS: wszystko, co należy o nich wiedzieć – 2021-04-14
- JYSK rusza z podcastem o zdrowym śnie – 2021-04-14
- Mediapanel: Kuchnia i gotowanie z przedświątecznym wzrostem popularności [badanie] – 2021-04-14
- TikTok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców już dostępna – 2021-04-14
- Anna Górecka dołączyła do zespołu OKK! PR – 2021-04-14
- ClickMeeting: Co 5. Polak pracujący zdalnie chciałaby mieć możliwość konsultacji z psychologiem [raport o pracy zdalnej] – 2021-04-14
- Królewskie wystartowało z kampanią „Znani z Warszawy” – 2021-04-14
- Agencja „MAMY TO” rozpoczyna działalność – 2021-04-14
- Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach – 2021-04-14
- UOKiK wydał oświadczenie w związku z decyzją sądu w sprawie przejęcia Polski Press przez PKN Orlen – 2021-04-14
- Transformacje. Rozmowy o przyszłości mody cyrkularnej. Fashion Revolution Week 2021 – 2021-04-14
- Relaunch magazynu Claudia – 2021-04-14
- Joanna Rudnicka będzie odpowiadać za rozwój Moderio – 2021-04-14
- Wavemaker: „Fakty” najsilniejsze w opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – 2021-04-14
- Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy – 2021-04-13
- Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię dla drogerii Rossmann – 2021-04-13
- Upoluj świetne okazje w Żabce za 2 zeta – 2021-04-13
- Jak dbać o oczy przed ekranem laptopa? Huawei i Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki edukują w kampanii „Włącz ochronę oczu” – 2021-04-13
- Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP – 2021-04-13
- Gwiazdy kontra wirus. Ruszyła XII edycja Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” – 2021-04-13
- Open call: Niezrealizowane projekty w „Polskiej sztuce” ostatniej dekady (2010-2020) – 2021-04-13
- Budvar, producent okien i drzwi nowym klientem Resolution – 2021-04-13
- Ogólnopolska akcja Karmimy Psiaki oraz szczecińska „Figa” łączą siły, by pomóc bezdomnym psom w schroniskach – 2021-04-13
- SARE: Jak Polacy korzystają z poczty e-mail [raport] – 2021-04-13
- Coraz bliżej Święta, czyli o sztuce tworzenia kofretów – 2021-04-13
- Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA. Zapowiedź nowego projektu artystycznego – 2021-04-13
- Papaya Films rozpoczyna współpracę z Martinem Aamundem – 2021-04-13
- Market Lift – nowe narzędzie pomiaru efektywności Nielsen – 2021-04-13
- Ponad 20 awansów w Bluerank – 2021-04-13
- PU HETMAN stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z keyPR – 2021-04-13
- Najbardziej zdigitalizowana generacja Z tęskni za życiem offline [raport] – 2021-04-13
- Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej, mocno owocowej reklamie – 2021-04-13
- Mastercard wprowadza Kalkulator Śladu Węglowego w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie konsumentów ochroną środowiska – 2021-04-13
- Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi. Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM – 2021-04-13
- Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom – 2021-04-13
- ABSTRA w partnerstwie strategicznym z OLX – 2021-04-13
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431