#PrzeglądTygodnia [10-16.05.2024]: nowa strategia marki Poznań, czy kreatywności można się nauczyć i GPT-4o
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 10 a 16 maja 2024 roku. …
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
#PrzeglądTygodnia [10-16.05.2024]: nowa strategia marki Poznań, czy kreatywności można się nauczyć i GPT-4o
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 10 a 16 maja 2024 roku. …
Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE]
Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes
Marketingowa 11: Edyta Kowal
4 dni temu
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
3 dni temu
Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom
3 dni temu
Nowa identyfikacja PRM: od streetwearowego e-commerce do ekskluzywnego klubu dla trendestterów
2 dni temu
#SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT]
2 dni temu
#PrzeglądTygodnia [10-16.05.2024]: nowa strategia marki Poznań, czy kreatywności można się nauczyć i GPT-4o
2 dni temu
Tłumacz Doświadczeń Mamy: Dove Chocolate pomaga młodym mamom wrócić na rynek pracy
2 dni temu
#SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT]
2 dni temu
#PolecajkiNM cz. 7: zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR, film „Jak ruchem zmieniać umysł” i „Rozgrzewka przed Forum IAB”
2 dni temu
„Miłość zaczyna się w domu” – IKEA wspiera osoby LGBTQ+ i ogłasza kolejną akcję z wielobarwną torbą STORSTOMMA
2 dni temu
Brand safety, czyli jak ochronić swoją markę w internecie [PORADNIK]
2 dni temu
Short social video: nowy standard budowania obecności marki w mediach społecznościowych
3 dni temu
Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom
3 dni temu
Nowa identyfikacja PRM: od streetwearowego e-commerce do ekskluzywnego klubu dla trendestterów
3 dni temu
Konferencja Google I/O 2024: zaprezentowano model Gemini 1.5 Flash i inne nowości
3 dni temu
GPT-4o, czyli nowy model od OpenAI [OPINIE]
3 dni temu
Influencerka z misją: Joanna Gutral
3 dni temu
„Jak ruchem zmieniać umysł”: bezpłatny film dr Joanny Wojsiat i Fundacji Veritas przekonuje, że warto być aktywnym
3 dni temu
The Meal: Uśmiech znika z opakowań Happy Meal w McDonald’s podczas Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego
3 dni temu
„*Jesteś u siebie”. Nowa strategia marki Poznań
3 dni temu
Reklama „Era BLIKA” – jak humor i emocje działają na korzyść marki?
3 dni temu
„Machine-Generated”: Dla wielu kobiet życie jest dziełem maszyn
3 dni temu
Polscy artyści na ściance wspinaczkowej
3 dni temu
Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE]
3 dni temu
Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes
4 dni temu
#OdKulis: 3. sezon gry „Miasto ING” na Robloxie
4 dni temu
A może lody zamiast popcornu? Magnum celebruje 10-lecie obecności na Festiwalu Filmowym w Cannes
4 dni temu
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
4 dni temu
Marketingowa 11: Edyta Kowal
4 dni temu
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
5 dni temu
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
5 dni temu
Rewolucja w sprzedaży alkoholu na Allegro? Firma rozważa wprowadzenie nowej usługi
5 dni temu
„Krok po kroku przez przetargi z influencerami, czyli na co zwrócić uwagę podczas współpracy” [publikacja IAB Polska]
5 dni temu
Aktywni twórcy i obserwatorzy: parlamentarzyści i przedstawiciele rządu w social mediach
5 dni temu
Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT]
6 dni temu
„(Nie) mówmy o seksie”. Storytel i SEXEDPL odczarowują mity związane z seksem oraz seksualnością
6 dni temu
„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie
6 dni temu
Natalia Hatalska: Trendy są efektem działalności człowieka
6 dni temu
Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
6 dni temu
Upoluj bilet na AI Creative Fest – święto kreatywności i technologii [KONKURS]
6 dni temu
Panda, Koliber, Pingwin – jak nazwał(a)byś kolejny algorytm Google’a
10.05.2024
#PrzeglądTygodnia [03-09.05.2024]: jak lampa błyskowa może uratować życie, proteza dla psów, przystanki o zapachu truskawek
10.05.2024
#PolecajkiNM cz. 6: omylność ChataGPT, emocje i rozum w neuromarketingu, konferencje SEO Vibes 2024, Impact i Forum IAB
10.05.2024
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
10.05.2024
Jakie drinki rządzą światem? Nie tylko NoLo!