Sitemap
- Walentynkowa odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku” – 2021-01-18
- Wystartowała nowa kampania „W środowisku Pracuj.pl” – 2021-01-18
- Polacy przekonali się do zakupów spożywczych on-line. Podsumowanie 2020 roku na rynku e-commerce – 2021-01-18
- ,,Czas na przyjemność” z E.Wedel! Marka świętuje 170-te urodziny – 2021-01-18
- Mateusz Rzetecki został nowym SEO&CM directorem agencji K2 Precise – 2021-01-18
- Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021! – 2021-01-18
- SOS Wioski Dziecięce ruszyły z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków – 2021-01-18
- Robert Kubica został ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce – 2021-01-18
- Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska – 2021-01-18
- Konopie wspierają bohaterów sportu w kampanii marki Cannabis HERO – 2021-01-18
- Big data w kreacji słabych reklam produktów i usług – po co to komu? – 2021-01-18
- Strategie rekomendacji dla e-commerce – 2021-01-18
- Zorganizowanie i zarządzanie franczyzami w tych czasach było nie lada wyzwaniem. Subway podsumowuje 2020 rok – 2021-01-18
- Raport NIK: Wydatki spółek Skarbu Państwa na zakup usług medialnych i sponsoring – 2021-01-16
- Sony Music Poland i Papaya Films współpracują z Centrum Praw Kobiet nad nowym teledyskiem dla Darii Zawiałow – 2021-01-15
- Kampania napojów HORTEX wyróżniona przez TikToka – 2021-01-15
- CRASH MONDAYS: Cykl webinarów o trendach w 2021 – 2021-01-15
- Nowa kampania wizerunkowa PGNiG „Gramy z Wami od lat” – 2021-01-15
- Trwa kampania launchingowa nowej marki Inter Cars – Battery Point – 2021-01-15
- Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + JUNG v MATT jako associate creative director – 2021-01-15
- PepsiCo planuje osiągnąć neutralność klimatyczną do roku 2040 – 2021-01-15
- Bartosz Lasota dołcza do zespołu Icon Strategies – 2021-01-15
- Ruszytły zgłoszenia do 3. edycji konkursu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge – 2021-01-15
- Polskie martechy: SerwerSMS.pl – 2021-01-15
- Warunkiem koniecznym, który stawiamy przed rozpoczęciem współpracy, jest współdzielenie wartości marek. Bentley i Lamborghini podsumowują 2020 rok – 2021-01-15
- Najmodniejsza aktywność Polaków? Morsowanie! Zobaczcie najlepsze RTM’y marek – 2021-01-14
- Gdzie zaczyna się on-site marketing? – 2021-01-14
- Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”. Właśnie wystartowała ogólnopolska loteria konsumencka – 2021-01-14
- Cztery nowe osoby dołączyły do zespołu 19 Południka – 2021-01-14
- Sokołów został partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem – 2021-01-14
- Aliaksandr Sasha Kanavalau został art directorem w Coloroffon – 2021-01-14
- Zalando wprowadza nową nagrodę za zrównoważony rozwój, która będzie przyznawana podczas każdego Copenhagen Fashion Week – 2021-01-14
- PRO8L3M i Brodka razem z Ballantine’s prezentują wspólny utwór „ŻAR (Tak To Robię)” – 2021-01-14
- Wyniki corocznego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2021 – spadek zaufania do źródeł informacji i rosnąca rola biznesu – 2021-01-14
- Sante zostało oficjalnym partnerem zgrupowania Legii w Dubaju 2021 – 2021-01-14
- Zdążyć przed wygaśnięciem. PAYBACK zachęca uczestników programu do wykorzystania punktów – 2021-01-14
- Maffashion została ambasadorką marki dla dzieci Maylily – 2021-01-14
- 10 najlepszych materiałów POS wg LinkedIna w roku 2020 – 2021-01-14
- W obliczu pandemii, zapewnienie ciągłości produkcji potraktowaliśmy jako zadanie o kluczowym znaczeniu. Sokołów podsumowuje 2020 rok – 2021-01-14
- TikTok zwiększa prywatność i bezpieczeństwo swoich najmłodszych użytkowników – 2021-01-13
- Podpokoje – nowa funkcja ClickMeeting sposobem na bardziej interaktywną pracę i naukę online – 2021-01-13
- Hybrid Air – pierwsze testy nowej technologii targetowania reklam na obszary z wybranym poziomem zanieczyszczenia powietrza – 2021-01-13
- Marta Bresińska account directorem w The Digitals (Grupa S/F) – 2021-01-13
- Międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage – 2021-01-13
- Francuska ulica Champs-Élysées zostanie przerobiona na miejski ogród – 2021-01-13
- Już się ukazała najnowsza książka „Jak sprzedawać kursy” autorstwa Barbary Piasek, Marka Piaska, Michała Lidzbarskiego i Damiana Myśliwego – 2021-01-13
- Modelowanie atrybucji – czy last-click to zło ostateczne? Porównanie klasycznych modeli vs. podejście niestandardowe. Tekst zwyciężczyni DIMAQ UNI – 2021-01-13
- Ekstraklasa na międzynarodowej platformie sprzedaży praw mediowych – 2021-01-13
- #FreshFace: Nowy „świeży” filtr od Samsunga – 2021-01-13
- ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind – 2021-01-13
- Żywiec Zdrój zebrał i przekazał do recyklingu równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku – 2021-01-13
- Levi’s prezentuje nową kolekcję stworzoną w duchu zrównoważonego rozwoju – 2021-01-13
- Marcin Najman wystawił swoją słynną niebieską kurtkę na aukcję WOŚP – kosztuje już prawie 10 tys. złotych – 2021-01-13
- Epidemia sprawiła, że musieliśmy na nowo spojrzeć na potrzeby i oczekiwania swoich klientów. Żabka podsumowuje 2020 rok – 2021-01-13
- UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé – 2021-01-13
- Justyna Duszyńska została dyrektorką zarządzającą Httpool Polska – 2021-01-13
- Omar Sy z serialu „Lupin” incognito w paryskim metrze przykleja plakat reklamowy – 2021-01-13
- Joanna Ciastek w All Hands Agency – 2021-01-13
- Każdego dnia patrzyliśmy na rynek, słuchaliśmy naszej konsumentki i modyfikowaliśmy ofertę, aby spełnić jej oczekiwania. Femi Stories podsumowuje 2020 rok – 2021-01-12
- DevaGroup poszerza swój zespół – 2021-01-12
- Decathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 na kolejny rok – 2021-01-12
- „Kocham Siebie, dbam o Siebie” – działania marki Maczfit pod nowym hasłem przewodnim – 2021-01-12
- General Motors wchodzi w 2021 rok z nowym logo – symbolizuje zmiany zachodzące w firmie dotyczące elektromobilności – 2021-01-12
- Kreacja na przełomie 2020/2021 – 2021-01-12
- Henna pudrowa, strobing i laminacja brwi, czyli jakich trendów kosmetycznych szukaliśmy w Google w 2020 roku – 2021-01-12
- Amazon zablokował prawicowy serwis Parler, z którego korzystają zwolennicy Trumpa – 2021-01-12
- Marka własna w biznesie – działaj strategicznie [webinar] – 2021-01-12
- Premiera najnowszego Katalogu PIAP 2021 – 2021-01-12
- NEONET dla WOŚP – rusza aukcja dla fanów esportu – 2021-01-12
- SegregAkcja – nowe oznaczenia na opakowaniach produktów z Biedronki – 2021-01-12
- Propsy PR: Jako główny cel obraliśmy profesjonalizację komunikacji trzeciego sektora – 2021-01-12
- Mobile Trends Conference 2021 – jubileuszowa edycja już w marcu – 2021-01-12
- Cyfryzacja a marketing. Jak zarządzać doświadczeniami klienta? – 2021-01-12
- Fundacja Dobra Sieć zaprasza na bezpłatny webinar „E-wolontariat pracowniczy” – 2021-01-12
- Marcin Kuśmierz pokieruje rozwojem Shopera – 2021-01-12
- ARIADNEXT wybiera Personal PR – 2021-01-12
- Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska – 2021-01-12
- Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku – 2021-01-12
- UOKiK: 26,9 mln kary dla operatora kart Multisport za zmowę na rynku fitness – 2021-01-12
- McCANN i Weber Shandwick dla Reckitt Benckiser – 2021-01-12
- Szczepienie to nie tylko Twoja sprawa! – przekonuje Cezary Pazura w nowej rządowej kampanii – 2021-01-11
- Przekazanie sterów w Nestlé Polska – 2021-01-11
- „Niedoskonałe” buraki na Ryneczku Lidla – 2021-01-11
- Coconaut odczarowuje 2021 i rusza z instagramowym challengem – 2021-01-11
- Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu? Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej oraz środowisko uczelniane – 2021-01-11
- Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż otoczyli świąteczną opieką seniorów w całej Polsce – 2021-01-11
- Roche Diagnostics Polska rozszerza współpracę z KERRIS Group – 2021-01-11
- Suszonki roku – top 65 najpopularniejszych kreacji 2020 – 2021-01-11
- Lechendy mają zimę w garści! Startuje nowa kampania marki Lech Premium – 2021-01-11
- Wyzwania okazały się naszymi wielkimi szansami, których nie zmarnowaliśmy. FOREO podsumowuje 2020 rok – 2021-01-11
- Matylda Żemajtis account directorem w Walk PR – 2021-01-11
- E-mail marketing na przełomie 2020/2021 – 2021-01-11
- Rekordowa kwota zbiórki do eSkarbonki w ramach 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – 2021-01-11
- Alicja Wysocka Świtała dołącza do jury SABRE Awards 2021 – 2021-01-11
- Kategoria esport po raz pierwszy na Gali Mistrzów Sportu. Marcin ‘ Jankos’ Jankowski pierwszym wyróżnionym esportowcem – 2021-01-11
- MullenLowe MediaHub z kolejnym innowacyjnym startupem – 2021-01-11
- Nowe trendy, które zdominują świat PR w 2021 roku – 2021-01-11
- Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki” – 2021-01-11
- Rusza druga odsłona kampanii Avivy „Jesteśmy przy Tobie” – 2021-01-11
- Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńcy Roku” – 2021-01-11
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431