Sitemap
- Biedronka z kampanią employer brandingową „Biedronka to MY. Codziennie” – 2022-03-21
- Logo KFC na samochodach pokrytych pyłem znad Sahary – nietypowa kampania sieci fast foodów – 2022-03-21
- Startuje DARWIN STUDIO – cross-mediowa agencja produkcji premium – 2022-03-21
- Piwo Cornelius z Browaru Piotrków dołączyło do portfolio agencji Feno – 2022-03-21
- Serwis Komunikaty.pl rusza w nowej odsłonie – 2022-03-21
- David Beckham udostępnił swoje konto na Instagramie ukraińskiej lekarce – 2022-03-21
- Podcast: Wyzwania analityki social mediów. Wywiad z dr. Janem Zającem – 2022-03-21
- ZooArt zaufał Euvic:360e-com – 2022-03-21
- Leroy Merlin w Kijowie zbombardowy przez Rosjan. Ukraińskie MON: Sami sfinansowali swoje bombardowanie – 2022-03-21
- Klasyka retro w kapsułowej kolekcji Classic, Sprandi – 2022-03-18
- EDP i Jerónimo Martins podpisują porozumienie o pomocy ukraińskim uchodźcom w Polsce – 2022-03-18
- V&P i Fundacja Reflexion wspierają matki z dziećmi z Ukrainy – 2022-03-18
- Zgłoś swój projekt badawczy i zdobądź stypendium 22. edycji Programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki! – 2022-03-18
- Kompleksowe PZU Auto – PZU rusza z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych – 2022-03-18
- Anna Rydzewska dyrektorką marketingu Neuca – 2022-03-18
- GetHero rozpoczyna czwartą edycję badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka?” – 2022-03-18
- Jak strategicznie podejść do swojego rozwoju? Czyli kilka słów o rozwoju kompetencji w modelu T-Shaped – 2022-03-18
- Znak towarowy? „Net, spasibo.” Tak się podrabia słynne marki w Rosji – 2022-03-18
- Duolingo przetłumaczy i poprawi wstydliwe tatuaże z błędami – 2022-03-18
- Heineken otworzył wirtualny browar w Decentralandzie – 2022-03-18
- Karol Grygiel (Oferteo.pl): Nasza platforma obsługuje 900 branż i 500 tys. usługodawców – 2022-03-18
- Instacart i TikTok łączą siły. Użytkownicy zamówią produkty do tiktokowych przepisów – 2022-03-17
- Stanowisko Omnicom Group w sprawie działalności na rynku rosyjskim – 2022-03-17
- Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno – 2022-03-17
- PUMA łączy siły z Alfa Romeo F1 Team ORLEN – 2022-03-17
- ESE Entertainment ze złotem w konkursie MUSE Creative Awards 2022 – 2022-03-17
- Kaufland rozszerza asortyment marek własnych o kosmetyki naturalne bevola naturals – 2022-03-17
- Łaciaty i ja i tysiące do wygrania – wielka loteria – 2022-03-17
- Agencje należące do holdingu WPP w Polsce na rzecz Ukrainy – 2022-03-17
- Marta Piotrzkowska i Piotr Kuc w Pathfinder 23 – 2022-03-17
- W jakich sklepach korzystamy z płatności odroczonych? – 2022-03-17
- Natalia Trojan nowym communication managerem w Value Media – 2022-03-17
- FASHION_PL Conference – pierwsza konferencja online poświęcona digital marketingowi polskiej branży modowej – 2022-03-17
- 16 sprawdzonych porad SXO dla lepszego pozycjonowania Twojej strony internetowej – 2022-03-17
- Anna Siwińska objęła stanowisko head of analytics w domu mediowym MediaHub – 2022-03-17
- Dentsu international wycofuje się z Rosji – 2022-03-17
- Rosyjska wersja McDonald’s? Restauracje mają działać pod nazwą Wujek Wania – 2022-03-17
- Spotify zostaje sponsorem FC Barcelony. Słynny Camp Nou zmienia nazwę – 2022-03-17
- Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends – 2022-03-17
- Zełenski pokazał w Kongresie USA brutalne wideo. Amerykańska telewizja przepraszała za nie swoich widzów – 2022-03-16
- Kultowa marka Americanos powraca w wielkim stylu – 2022-03-16
- „Jesteśmy piękni, czyniąc dobro” – Douglas rusza z cyklem podcastów – 2022-03-16
- „Pomagaj mądrze”, czyli złote zasady udzielania pomocy rzeczowej – 2022-03-16
- Przyciągnij totem kreatywności! Young Creatives Cannes wraca z nową energią – 2022-03-16
- Mateusz Górecki: (WE!RE Fantasy): Przeprowadziliśmy kampanię gamingową z… Robertem Makłowiczem (podcast) – 2022-03-16
- Big Picture powiększa skład teamu PR korporacyjnego. Maria Dmitriuk awansuje w zespole lifestyle – 2022-03-16
- Rosja będzie miała własnego Instagrama? Już niedługo ma wystartować Rossgram – 2022-03-16
- Pociąg z pomocą humanitarną dla Ukrainy od Żabki, CVC Capital Partners oraz Partners Group – 2022-03-16
- Labcon rozpoczyna współpracę z marką Eau Thermale Avène – 2022-03-16
- Projekt auteentyzm.pl – jak odnaleźć się w autystycznej rzeczywistości? – 2022-03-16
- Dlaczego finansista i inżynier NIE SĄ zawodami przyszłości? – Radek Kotarski w kampanii Rocketjobs.pl – 2022-03-16
- ISI Emerging Markets walczy z dezinformacją – 2022-03-16
- List otwarty polskiej branży reklamowej i produkcji filmowej do partnerów i klientów w Europie – 2022-03-16
- Smaki Świata powracają do KFC – 2022-03-16
- Kanał Sportowy zrywa współpracę z marką Leroy Merlin, która postanawia zostać w Rosji – 2022-03-16
- Tossacoin.com z kampanią „Pomoc dla Ukrainy – Wiadomość dla Putina” – 2022-03-16
- Jak wątek ESG wpływa na pozyskiwanie pracownika? – 2022-03-16
- [Aktualizacja] Facebook pozwala na publikowanie nienawistnych treści wymierzonych w rosyjską armię i Putina – 2022-03-16
- Agata Szulc (Travelist.pl): konsumenci chcą dialogu, a nie jednostronnego komunikowania „wszystkiego dla wszystkich” – 2022-03-16
- Jet Line wprowadza nowy model rozliczenia rzeczywistej widowni kampanii digital OOH – 2022-03-16
- Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Email wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej – 2022-03-16
- Osiem nowych osób w Papaya Films – 2022-03-16
- Tarczyński w gronie sponsorów Runmageddon 2022 – 2022-03-16
- Mateusz Borek odchodzi z własnej federacji. Powodem fala krytyki po najnowszym klipie Gromdy – 2022-03-15
- Bezpłatne skrzynki adresowe dla uchodźców z Ukrainy od MBE – 2022-03-15
- Katarzyna Łukasiewicz nową communication director w Mediaplus – 2022-03-15
- Michał Pawlik (Morele.net): Pracujemy nad tym, aby Morele były sklepem, w którym sami chcielibyśmy kupować – 2022-03-15
- EDP mobilizuje zespoły i zasoby w obliczu kryzysu humanitarnego w Ukrainie – 2022-03-15
- Furgonetka uruchomiła serwis wUkrainie.furgonetka.pl – 2022-03-15
- Lubella w wiosennej kampanii promuje makarony z jaj od kur z wolnego wybiegu – 2022-03-15
- Sieć Lidl Polska kolejny raz wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi – 2022-03-15
- Nowa kampania Betclic łamie stereotyp zakładów sportowych – 2022-03-15
- Pomoc humanitarna z ORLEN Paczka – 2022-03-15
- Londyn walczy z przemocą wobec kobiet w kampanii „Have a Word” – 2022-03-15
- Biały Dom przekazuje tiktokerom wiarygodne informacje o sytuacji w Ukrainie, aby ci mogli je dalej rozpowszechniać – 2022-03-15
- Banki Spółdzielcze uczą się komunikacji w social mediach – 2022-03-15
- Carlsberg Polska po raz 9. wesprze lokalne społeczności. Rusza Program Grantowy InicJaTyWy – 2022-03-15
- Peace Of Heart, czyli kolekcja NFT wspierająca Ukrainę – 2022-03-15
- Jak legalnie wyprodukować film lub grę na podstawie książki? – 2022-03-15
- Gdańsk współpracuje z InPost i Allegro, aby uporządkować Paczkomaty i chronić środowisko – 2022-03-15
- Huawei traci ambasadorów. Facebook pozwoli nawoływać do przemocy? (podcast) – 2022-03-14
- Your KAYA uruchamia akcję wsparcia produktowego dla Ukrainy – 2022-03-14
- 70% Polek chce odżywiać się zdrowiej, ale brakuje im pomysłów i czasu – 2022-03-14
- Marka Herbapol promuje nowości w wiosennej ofercie – 2022-03-14
- Anna Rajewska dołącza do endorfina events jako senior project managerka – 2022-03-14
- Blockchain, metawersum oraz NFT – czy społeczeństwo, przedsiębiorstwa i regulatorzy są gotowi na zbliżające się wyzwania? – 2022-03-14
- „Jesteśmy tacy jak TY!” – nowa kampania Centrum Handlowego Bonarka – 2022-03-14
- Anna Starmach nową ambasadorką marki Kenwood – 2022-03-14
- Ponad 57 proc. Polaków uważa, że dba o swoją prywatność w sieci – 2022-03-14
- T-Mobile ruszył z nową kampanią „Teraz ma znaczenie” – 2022-03-14
- Nowe twarze i zmiany w warszawskiej kreacji GoldenSubmarine – 2022-03-14
- Marki rezygnują ze sponsorowania Chelsea, a klub nadal prezentuje ich logo na koszulkach – 2022-03-14
- Przesłanie troski w kampanii Sprandi – 2022-03-14
- WordPress VIP nawiązuje pierwszą współpracę z polską firmą – 2022-03-14
- „Otwarte Serca – Otwarte Szafy”. Ogólnopolska zbiórka obuwia i odzieży dla Ukrainy – 2022-03-14
- PARP zaprezentowała wnioski z badania w sektorze komunikacji marketingowej – 2022-03-11
- Muzycy mogą zarabiać na TikToku dzięki nowej usłudze SoundOn – 2022-03-11
- Kinchance – nowa szansa dla mieszkańców Afryki Środkowej – 2022-03-11
- Nie tylko jednostki, czyli marki na pomoc Ukrainie – 2022-03-11
- Firma Kazar wspiera kolejne Centrum Pomocy Humanitarnej dla uchodźców z Ukrainy – tym razem w Chełmie – 2022-03-11
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433