Sitemap
- Kacper Studencki został nowym dyrektorem marketingu BMW w Polsce – 2022-01-13
- Rusza XVI edycja projektu Superbrands Polska – 2022-01-13
- Kasia Babis odchodzi z YouTube i rezygnuje z nagrywania podcastów – 2022-01-13
- Damian Kitowski awansuje na stanowisko creative director w VMLY&R – 2022-01-13
- L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR Big Picture – 2022-01-13
- Peja tatuuje się w kampanii Pyszne.pl, zachęcając do sięgania po dania wegańskie – 2022-01-13
- Nowa ŠKODA FABIA w kampanii „Stylowa rewolucja” – 2022-01-13
- Podcast: Jak dzielić budżet marketingowy? Wywiad z Kamilą Kierzek-Mechło – 2022-01-13
- Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Aventus – 2022-01-13
- Pomagamy w okamgnieniu – Plej z Play dla WOŚP – 2022-01-13
- Pamiętacie Pana Krzysztofa z YouTube’a, który w nowym roku życzył sobie „dużo wódki”? Dziś przestrzega przed skutkami picia alkoholu – 2022-01-13
- Alkohol i marihuana za okazaniem paszportu covidowego – Quebec znalazł sposób na promocję szczepień? – 2022-01-13
- Ten rok jest dla nas rokiem licznych sukcesów. OTCF podsumowuje rok 2021 – 2022-01-13
- Poczuj satysfakcję w pracy! – nowa kampania marki Fellowes – 2022-01-13
- Franciszek Georgiew: Chcemy zrekrutować kolejne 50 osób w tym roku (podcast) – 2022-01-13
- Arsenal zakłada białe koszulki – rusza akcja „No More Red” w walce z przestępczością wśród młodzieży – 2022-01-13
- Wspólne cele to najsilniejszy bodziec łączący markę z jej konsumentką lub konsumentem. Bolt podsumowuje 2021 rok – 2022-01-13
- Ekodesign i cyfrowa odpowiedzialność – Dalkia Polska uruchomiła nową stronę internetową – 2022-01-12
- Współpraca idealna, czyli jak wybrać najlepszego partnera biznesowego? – 2022-01-12
- IAB: 2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu [raport] – 2022-01-12
- Pierwszy DIMAQ Voice Online w nowym roku już 25 stycznia. Poznaj agendę najbliższego spotkania! – 2022-01-12
- „Zobacz mnie!”– Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce apeluje w imieniu dzieci czekających na pomoc i rusza z kampanią 1% – 2022-01-12
- Wawel promuje nową Ofertę Okazjonalną – 2022-01-12
- Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie – 2022-01-12
- Marka Slodkie świętuje 25-lecie – 2022-01-12
- Więcej, lepiej i taniej – najnowsze atrakcje dla klientów Galerii Młociny – 2022-01-12
- Girl Power przy kasie – rapowy kawałek sieci Kaufland – 2022-01-12
- Paweł Sobczak liderem Fin & Tech Practice w PR Calling – 2022-01-12
- OMD powołuje zespół Strategy & Growth. Na jego czele Łukasz Zaleśny – 2022-01-12
- Wyborowa Party Edition już w sklepach – 2022-01-12
- Outdoor na przełomie 2021/2022 (cz. 1) – 2022-01-12
- Outdoor na przełomie 2021/2022 (cz. 2) – 2022-01-12
- Bottega Veneta „przejęła” część Wielkiego Muru Chińskiego, celebrując Księżycowy Nowy Rok – 2022-01-12
- Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl – 2022-01-12
- W ciągu zaledwie roku TikTok zakorzenił się w horyzoncie widzenia marek i marketerów jako efektywna platforma mediowa. TikTok podsumowuje rok 2021 – 2022-01-12
- Jak założyłam agencję: Magdalena Waszkiewicz (pod prąd) – 2022-01-12
- Wartość danych polskich użytkowników Google’a i Facebooka to ponad 6 mld złotych w 2020 r. – 2022-01-12
- Marika Kierzkowska dołączyła do Papaya Films jako producentka – 2022-01-12
- Intel Extreme Masters Katowice powraca do Spodka w nowej formie – 10. edycja legendarnego turnieju – 2022-01-12
- Tomasz Borowski nowym PR managerem we FRENZY – 2022-01-11
- Martech na przełomie 2021/2022 (cz. 2) – 2022-01-11
- 12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa – 2022-01-11
- Przemysław Kuraczyk head of CX w Kantar Polska – 2022-01-11
- Biedronka wspiera WOŚP i sprzedaje czapki, które pomagają – 2022-01-11
- Najważniejsze trendy i wydarzenia marketingowe w 2021 i 2022 roku według Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska – 2022-01-11
- Wyzwaniem jest dla nas odnalezienie się komunikacyjnie po czasie covidowym. IKEA podsumowuje rok 2021 – 2022-01-11
- Value Media rozpoczyna 13. rok współpracy z Amica – 2022-01-11
- Rituals Cosmetics wkracza w rok 2022 z certyfikacją B Corporation – 2022-01-11
- Superauto.pl startuje z pierwszą kampanią telewizyjną – 2022-01-11
- Agencja Ancymony wygrywa przetarg na obsługę marki Trybunał – 2022-01-11
- Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba-Górka awansują w strukturach Grupy Empik – 2022-01-11
- „Herbapol-Lublin” S.A. wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych – 2022-01-11
- Agencja kreatywna More Bananas wprowadza urlop menstruacyjny – 2022-01-11
- Justyna Adamczyk dołącza do SEC Newgate CEE – 2022-01-11
- Przy sklepach sieci Lidl staną książkomaty – 2022-01-11
- Agencja Grayling dla DHL Express – 2022-01-11
- TK Maxx prezentuje kolekcję charytatywnych produktów inspirowanych National Geographic – 2022-01-11
- Żywiec Zdrój ponownie oddał do recyklingu 100% plastiku. Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki – 2022-01-11
- Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021 – 2022-01-11
- Martech na przełomie 2021/2022 (cz. 1) – 2022-01-11
- Floyd Mayweather został Honorowym Członkiem Fancy Bears Metaverse – 2022-01-11
- Zaprezentowaliśmy produkty, które jeszcze chwilę temu oglądaliśmy w filmach sci-fi. Samsung podsumowuje rok 2021 – 2022-01-11
- DXP – technologiczna odpowiedź na klientocentryczność – 2022-01-11
- Najważniejsze trendy zero waste na 2022 rok według Too Good To Go – 2022-01-10
- Dzień Moreli w sklepie internetowym morele.net – 2022-01-10
- Screen Network uruchamia kolejne kampanie i planuje dalszy wzrost – 2022-01-10
- Branża rowerowa wykazuje się dużą skutecznością i szybką adaptacją światowych trendów. Romet podsumowuje 2021 rok – 2022-01-10
- Carat (dentsu Polska) wygrywa budżet mediowy mBanku – 2022-01-10
- Netflix nabrał nowojorczyków, że do Ziemi zbliża się kometa – kolejna kampania promująca film „Nie patrz w górę” – 2022-01-10
- PR na przełomie 2021/2022 (cz. 2) – 2022-01-10
- Ludzie, zaangażowany zespół to nasz najcenniejszy potencjał. Drukomat.pl podsumowuje rok 2021 – 2022-01-10
- Barbara Krysztofczyk: PR to nie babka z piasku, która musi trzymać kształt foremki. Ten zawód wciąż ewoluuje (podcast) – 2022-01-10
- Jan Mirosław rozstaje się z DDB Warszawa – 2022-01-10
- Charytatywne streamy na rzecz Fundacji DKMS powracają – 2022-01-10
- Kochaj tak, jak lubisz – walentynkowa kampania Durex z misją – 2022-01-10
- Zarząd IQS od stycznia z powiększonym składem – 2022-01-10
- Boże Narodzenie idealne dla Gen Z – podsumowanie świątecznej kampanii House – 2022-01-10
- KCF i Burger King wprowadzają do swoich menu roślinne nuggetsy – 2022-01-10
- Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńcy Roku” – 2022-01-10
- PR na przełomie 2021/2022 (cz. 1) – 2022-01-10
- Maciej Sikorski obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Cyberwolves – 2022-01-10
- Większość naszych działań marketingowych przekierowaliśmy do kanałów cyfrowych. PepsiCo podsumowuje 2021 rok – 2022-01-10
- Pierwsze ekocentrum stomatologiczne oparte na idei „green dentistry” – 2022-01-10
- MetaReal Mansion to luksusowa rezydencja, która powstanie w realnym i wirtualnym świecie – 2022-01-07
- Web design/UX na przełomie 2021/2022 (cz. 1) – 2022-01-07
- Web design/UX na przełomie 2021/2022 (cz. 2) – 2022-01-07
- Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazon – 2022-01-07
- Waszkiewicz Design przechodzi rebranding i zmienia nazwę na pod prąd! – 2022-01-07
- Pierwsze piwo bezalkoholowe z witaminą D marki Corona – 2022-01-07
- Ważnym kierunkiem jest green marketing i odpowiedzialność społeczna marek. Bosch podsumowuje 2021 rok – 2022-01-07
- Fancy Bears to podróbka Bored Ape? Czy Metaverse zaistnieje w 2022 r.? (podcast) – 2022-01-07
- Francja wprowadza zakaz pakowania owoców i warzyw w plastik – 2022-01-07
- Odmłodziliśmy markę na poziomie wizerunku. Wyborowa podsumowuje 2021 rok – 2022-01-07
- Na czym będziemy oszczędzać w 2022 roku? – Wyniki badania ARC Rynek i Opinia – 2022-01-05
- Innowacyjny miejski filtr oczyści powietrze ze smogu – projekt Żabki, Oxygen City i Airly – 2022-01-05
- Chroń planetę, po prostu robiąc obiad – wspólna kampania edukacyjna Lidl Polska i WWF Polska – 2022-01-05
- Kreacja na przełomie 2021/2022 (cz. 2) – 2022-01-05
- Zgłoś projekt do Mobile Trends Awards do 12 stycznia – 2022-01-05
- Rynek już dawno przestał wyróżniać się ceną, kładąc nacisk bardziej na elementy wizerunkowe. Carrefour podsumowuje rok 2021 – 2022-01-05
- Chcemy wyznaczać trendy w marketingu alkoholu w Polsce. Browar Tenczynek podsumowuje 2021 rok – 2022-01-05
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433