Natalia Hatalska: Trendy są efektem działalności człowieka
W kolejnym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy o trendach. Jaki wpływ na ich kreowanie i upowszechnianie mają…
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
Natalia Hatalska: Trendy są efektem działalności człowieka
W kolejnym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy o trendach. Jaki wpływ na ich kreowanie i upowszechnianie mają…
2 dni temu
Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
dzisiaj
Marketingowa 11: Edyta Kowal
dzisiaj
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
dzisiaj
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
dzisiaj
#OdKulis: 3. sezon gry „Miasto ING” na Robloxie
dzisiaj
A może lody zamiast popcornu? Magnum celebruje 10-lecie obecności na Festiwalu Filmowym w Cannes
dzisiaj
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
dzisiaj
Marketingowa 11: Edyta Kowal
dzisiaj
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
wczoraj
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
wczoraj
Rewolucja w sprzedaży alkoholu na Allegro? Firma rozważa wprowadzenie nowej usługi
wczoraj
„Krok po kroku przez przetargi z influencerami, czyli na co zwrócić uwagę podczas współpracy” [publikacja IAB Polska]
wczoraj
Aktywni twórcy i obserwatorzy: parlamentarzyści i przedstawiciele rządu w social mediach
wczoraj
Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT]
2 dni temu
„(Nie) mówmy o seksie”. Storytel i SEXEDPL odczarowują mity związane z seksem oraz seksualnością
2 dni temu
„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie
2 dni temu
Natalia Hatalska: Trendy są efektem działalności człowieka
2 dni temu
Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
2 dni temu
Upoluj bilet na AI Creative Fest – święto kreatywności i technologii [KONKURS]
2 dni temu
Panda, Koliber, Pingwin – jak nazwał(a)byś kolejny algorytm Google’a
5 dni temu
#PrzeglądTygodnia [03-09.05.2024]: jak lampa błyskowa może uratować życie, proteza dla psów, przystanki o zapachu truskawek
5 dni temu
#PolecajkiNM cz. 6: omylność ChataGPT, emocje i rozum w neuromarketingu, konferencje SEO Vibes 2024, Impact i Forum IAB
5 dni temu
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
5 dni temu
Jakie drinki rządzą światem? Nie tylko NoLo!
5 dni temu
Meme coins jako fenomen społeczny i marketingowy
6 dni temu
„Flash Test” – zdjęcie, które może uratować życie dzieci
6 dni temu
„Dieta (Nie)Życia”: kampania Fundacji Głód(nie)Nażarty i sieci poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic dotycząca anoreksji
6 dni temu
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
6 dni temu
#OdKulis: Fundacja Edukacji Społecznej „W skrócie” obala stereotypy związane z HIV
6 dni temu
„Wystawa się NIE odbędzie”. Trójmiasto zdobią murale z ogłoszeniami nt. obrazów utraconych podczas II WŚ
6 dni temu
Od filiżanki kawy do marki z osobowością – jak zmieniała się rola marek
7 dni temu
Influencerka z misją: Paulina Ihnatowicz
7 dni temu
#NMInsights: Wciąż biedniejsi niż przed pandemią. Wskaźnik Bogactwa Narodów 2024
7 dni temu
Najlepsze prompty pod SEO dla ChataGPT [PORADNIK]
7 dni temu
TOP 10 Retail Brands 2023: najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce [RANKING]
07.05.2024
Meta udostępnia udoskonalone funkcje i narzędzia Gen AI
07.05.2024
Język śląski w kampanii regionalnej „My to rozumiemy” od mBanku
07.05.2024
Marketingowa 11: Eliza Godzimirska
07.05.2024
„Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury
07.05.2024
Encja – czym jest i do czego może służyć w content marketingu [PORADNIK]
07.05.2024
Śląsk pachnie truskawkami – niestandardowa kampania OOH sieci ALDI na przystankach
06.05.2024
Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką]
06.05.2024
„Wgryź się w to, co lubisz”: Wedel startuje ze słodką kampanią EB
06.05.2024
Decathlon tworzy PEThletes, czyli protezę dla niepełnosprawnych psów