Drugie urodziny NowegoMarketingu

Drugie urodziny NowegoMarketingu

"Przełomowy" raport, 20 Marketingowych 11, prawie 600 artykułów, 100 wysłanych newsletterów, ponad 200 wydarzeń i publikacji pod naszym patronatem, 1 "więcej" niż konkurs, 680 tys. czytelników i ponad 3,6 mln odsłon - tak w skrócie wyglądał 2. rok NowegoMarketingu.

Z okazji naszych drugich urodzin przygotowaliśmy krótkie podsumowanie działalności NowegoMarketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

730 dni NowegoMarketingu to:

  • zgromadzone społeczności: FB 27730, Twitter 1650 i Pinterest 840.
  • cykle: Marketingowa 11, E-commerce od A do Z, Suszonka, PałerPrezki, Oczko, Kreatywne przestrzenie
  • 3 raporty: Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu i Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych? i Marketing na przełomie 2013/2014
  • 300 Autorów, 1065 artykułów, 2280 opublikowanych informacji prasowych, 162 wysłane newslettery i 1680 Suszonek
  • 300 wydarzeń i publikacji pod patronatem NM,
  • 570 agencji w naszej bazie
  • 420 zamieszczonych ofert pracy
  • 925 tys. użytkowników, 5,2 mln odsłon, 14:23 średni czas sesji 

W ciągu ostatnich 12 miesięcy:

  • opublikowaliśmy "przełomowy" raport, w którym na 196 stronach rok 2013, najciekawsze akcje i plany na 2014 rok dla swoich marek przedstawiło 51 przedstawicieli firm; najlepsze kampanie minionego roku oraz trendy na rok 2014 wskazali stratedzy a branżowi specjaliści podsumowali poszczególne obszary marketingu (m.in. o przyszłości blogosfery pisał Maciej Budzich, wyzwania stojące przed e-commerce przybliżył Michał Cortez, trendy w e-mail marketingu przedstawił Maciej Ossowski, a o mobile’u opowiedzieli Marcin Zaremba i Monika Mikowska). 

  • przyznajemy się także, że nie udało nam się przygotować podsumowania ankiety o wynagrodzeniach i przeprowadzić kilku obiecanych wywiadów. Najmocniej przepraszamy! (nasza doba też ma tylko 24h, ale żeby zwiększyć nasze moce przerobowe, właśnie rozpoczęliśmy rekrutację :)

Top 21 najczęściej czytanych artykułów:

  1. Warsaw Shore. Lekcja Pokory
  2. Marketing na przełomie 2013/2014
  3. Oni nie chcą być bogaci, on chcą mieć bogate życie
  4. Trendy na Instagramie w Polsce
  5. 5 najważniejszych trendów w marketingu w 2014 roku 
  6. Polskie strony responsywne - przegląd cz. 2 
  7. Jak zbudować dynamit dla kreacji, czyli brief kreatywny
  8. Najpopularniejsze marki na YouTube w Polsce - miniraport NowegoMarketingu i IRC
  9. Dlaczego insight powinien być sexy? [część 1]
  10. Zmiana CMS’a a SEO – o czym należy pamiętać 
  11. Facebook - 3200 nowych fanów, 2876 nowych subskrybentów i 35% wzrost sprzedaży w 3 tygodnie 
  12. 40 polskich kreatywnych przystanków 
  13. Yuri Drabent (Lubię to): najbliższe lata wywrócą wiele rzeczy do góry nogami 
  14. Semiotyka. Dlaczego w reklamach widzimy, to co widzimy? 
  15. Dla kogo parallax jest stworzony? 
  16. Chcesz trafić do odbiorców w innym kraju? Wykorzystaj domenę 
  17.  Kreatywne przestrzenie cz.2 
  18. Jego Blogerska Mość. Gdzie tutaj jest Strategia? 
  19. 7 „haczyków” w Google Analytics, o których mogłeś nie wiedzieć 
  20. Jak ożywić opisy produktów w sklepie internetowym 
  21. Twitter w Polsce: po co i dla kogo 
    Najciekawsze zagraniczne profile i akcje marek na Instagramie okiem branży

21 ulubionych felietonów:

  1. Jak domowym sposobem zaszkodzić korporacji?
  2. Czego pragną kobiety, do czego dążą mężczyźni? Jak kupno mieszkania może spowodować związkową katastrofę
  3. Zwierzenia znużonego czytelnika
  4. Barbarzyńcy Social Media
  5. Chcesz tego czy nie, reklama na Ciebie działa
  6. Wyobraź sobie…
  7. Dlaczego wolimy siedzieć na Facebooku niż wychowywać własne dzieci?
  8. R U MINE? 
  9. Odwaga się opłaca 
  10. Żyję z tagiem w bucie, czyli o technologiach w eventach
  11. Pseudorelacje w czasach ogólnego socjalizowania się
  12. Matka marketerka
  13. Arabia Saudyjska, samochody, łyse lalki i media społecznościowe
  14. Catvertising, czyli remedium na kryzys
  15. Mój pierwszy raz (z www) – przyjemność czy trauma?
  16. 5 sposobów na wyróżnienie sklepu internetowego
  17. Wyrzuć schematy i... zaskocz mnie! 
  18. Niestandard mile widziany 
  19. WTF is Tumblr?! 
  20. Marki jako wydawcy
  21. TrueView czy News Feed?

Top 10 Suszonka:

  1. Woda mineralna Vytautas! | Vytautas: polish version
  2. DHL - Trojan Mailing
  3. LG Ultra HD 84" TV Commercial (METEOR EXPLODES DURING JOB INTERVIEW)
  4. Coca-Cola Social Media Guard 
  5. guinness wheelchairs basketball commercial
  6. Coca-Cola: The Wearable Movie
  7. The Hipster Logo Design Guide
  8. Total Access: Security Camera
  9. Beldent Almost identical
  10. Hipsterska broda - HIT SEZONU 2013 tylko w ANSWEAR.com! 

Dziękujemy!

Dla naszych czytelników urodzinowo mamy do rozdania 3 egzemplarze albumu "Cząstki przyciągania: Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe” Natalii Hatalskiej - szczegóły w newsletterze NowegoMarketingu

Dołącz do subskrybentów > 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij