Sitemap
- Lego stworzyło zestaw klocków upamiętniający scenę z kultowego filmu „Szczęki” – 2024-07-11
- #OdKulis: „Otwarci na Zmianę”. Kampania Fundacji Zwolnieni z Teorii, w której robot AI zdał maturę z j. polskiego – 2024-07-11
- Biznes apeluje do Ministra Sprawiedliwości o podjęcie zdecydowanych działań w związku z fake newsami – 2024-07-11
- „To magia, gdy świat się jednoczy”: olimpijska kampania Coca Cola zachęca do okazywania bliskości – 2024-07-11
- Automaty One Box debiutują w Czechach. Allegro rozwija ofertę dostaw na kolejnych rynkach – 2024-07-10
- Jak koncerty Dawida Podsiadły zmieniają świat eventów [OPINIE] – 2024-07-10
- „Don’t drink & fish”: Carlsberg przestrzega przed spożywaniem alkoholu podczas łowienia ryb i prezentuje przynętę przypominającą pijanego wędkarza – 2024-07-10
- Instytut Monitorowania Mediów: Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach [RAPORT] – 2024-07-10
- Muzeum Migracji w Wielkiej Brytanii ruszyło z kampanią przeciw rasizmowi z okazji Euro 2024 – 2024-07-10
- Kampania „To Twój Wybór” z nagrodą IPRA Golden World Awards 2024 – 2024-07-10
- UOKIK: Wielkie „wymiatanie” złych praktyk w e-commerce – 2024-07-10
- Budowanie wizerunku marki: Gie El – 2024-07-10
- „Wakacje jednego dnia”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca do ufundowania wakacji seniorom – 2024-07-10
- „Save me”: wzruszająca animacja i kampania RSPCA o znęcaniu się nad zwierzętami – 2024-07-09
- Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy – 2024-07-09
- Janusz Chabior zachęca: „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” w edukacyjnym projekcie marki Motorola i NAM w Cinema City – 2024-07-09
- Chiara Ferragni zapłaci co najmniej 1,2 milona euro. Kolejny raz wprowadziła konsumentów w błąd – 2024-07-09
- Wykorzystanie szablonu GET-WHO-TO-BY w strategii marketingowej [PORADNIK] – 2024-07-09
- Prawo do prywatności a wizerunki dzieci w internecie [PORADNIK UODO i Fundacji Orange] – 2024-07-09
- „A Farewell to Housework”: Samsung pomaga się żegnać z obowiązkami domowymi – 2024-07-09
- „The Weight of Inequity”: Engie tworzy 20 razy cięższą rakietę tenisową, by zwrócić uwagę, ile może „ważyć” nierówne traktowanie kobiet w sporcie – 2024-07-09
- Spotify w rytmach hitu „Pedro” i stylistyce filmów Wesa Andersona pokazuje, jak wygląda muzyczne lato w mieście – 2024-07-09
- „MOYA Odpowiedzialność”: MOYA i Fusion Labs w akcji na rzecz ochrony młodzieży przed produktami nikotynowymi – 2024-07-08
- Game Changer realizuje Festiwal Muzyczny w metaverse – Samsung Galaxy Virtual Vibes – 2024-07-08
- „Prywatny jet, którego możesz używać w salonie”. Samsung przed koncertami Taylor Swift w humorystyczny sposób promuje odkurzacze – 2024-07-08
- Mondelez testuje papierowe opakowanie dla czekolady Milka – 2024-07-08
- UODO: Kara 2,3 mln euro dla platformy sprzedażowej Vinted – 2024-07-08
- Kreatywność w liczbach. Czy wykresy zabijają marketing? – 2024-07-08
- Musti Group pokazuje, czym kończy się trzymanie psa w rozgrzanym aucie – 2024-07-08
- Rower lekiem na miejską billboardozę? Co drugi Polak jest na „tak” – 2024-07-08
- #PrzeglądTygodnia [28.06-04.07.2024]: tańcząca kosiarka, Fundacja „Maraton Warszawski” kończy współpracę z 4F, hasło „Mam to w D” narusza zasady etyki reklamy – 2024-07-05
- Michał Lutostański prezesem Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii – 2024-07-05
- #PolecajkiNM cz. 13: Raport Social Media 2024, reklamowy bałagan na ulicach polskich miast, jak Chińczycy robią marketing – 2024-07-05
- Konrad Jezierski (Komfort): Jeżeli coś da się zmierzyć, to znaczy, że da się to zrobić lepiej – 2024-07-05
- E-mail marketing, czyli jak wykorzystać pocztę elektroniczną do rozwijania biznesu – 2024-07-05
- Fundacja „Maraton Warszawski” kończy współpracę z marką 4F, która nie dostarczyła biegaczom koszulek polskiego pochodzenia – 2024-07-05
- Jury z Cannes kontra Twoi sąsiedzi – 2024-07-05
- „Smaki nostalgii w Kauflandzie”: kampania, która przenosi klientów w lata 90. – 2024-07-04
- Aleksandra Samociuk objęła stanowisko corporate communication managera w Grupie Żywiec – 2024-07-04
- NIK: Reklamowy bałagan na ulicach polskich miast – 2024-07-04
- GfK– An NIQ Company informuje: nastroje konsumenckie w Polsce wciąż na plusie – 2024-07-04
- Influencer z misją: Marcin Korczyk (Pan Tabletka) – 2024-07-04
- Alkohol to problem, który dotyczy także dzieci. Wnioski z debaty u Rzecznika Praw Dziecka – 2024-07-04
- #OdKulis: Flashmob „18 minut bez ruchu” Fundacji ERBUD – 2024-07-04
- EKObarometr Index: Polacy są zaniepokojeni zmianą klimatu, ale bardziej sceptyczni wobec „zielonej komunikacji” [RAPORT] – 2024-07-04
- „Badanie spotów reklamowych”: Wzrósł odsetek osób 50+ w reklamach telewizyjnych [RAPORT] – 2024-07-03
- UOKiK: Renee i Born2Be z zarzutami – 2024-07-03
- „Kreatywność sprzedaje”: AVON – „Normalne, że ich dotykam” [PODCAST] – 2024-07-03
- Suszonki miesiąca: top 30 kreacji czerwca 2024 [PRZEGLĄD] – 2024-07-03
- Dlaczego Polacy jeżdżą na festiwale muzyczne? [BADANIE] – 2024-07-03
- Darmowa pizza za opaskę. Specjalna oferta Papa John’s dla uczestników festiwalu w Glastonbury – 2024-07-03
- KIG: e-handel w Polsce w maju 2024 [RAPORT] – 2024-07-03
- „Inattentional blindness”: kampania, która zwraca uwagę na skutki nieuwagi – 2024-07-03
- Kreatywne i nietypowe gadżety reklamowe, które zapadają w pamięć – 2024-07-03
- Marek Szkolnikowski dyrektorem sponsoringu sportowego w InPost – 2024-07-02
- Ruszył projekt „Olimpijki” w ramach XI edycji konkursu Papaya New Directors – 2024-07-02
- LPP udostępnia vouchery na naprawę ubrań – 2024-07-02
- #NMInsights: Social Media 2024 [RAPORT GEMIUS, PBI i IAB POLSKA] – 2024-07-02
- Reklamy Battersea łączą Wimbledon i Euro 2024 z tematem opieki nad zwierzętami – 2024-07-02
- YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction [RANKING] – 2024-07-02
- Czy etykiety pokoleniowe to bullshit? [FELIETON] – 2024-07-02
- Przedstawiamy nominacje w Konkursie KTR 2024 [PATRONAT] – 2024-07-01
- Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 1 – 2024-07-01
- „GfK Retail Purchasing Power Europe”: Polska na 22. miejscu w rankingu detalicznej siły nabywczej w Europie – 2024-07-01
- KER: Orifarm Healthcare hasłem „Mam to w D” naruszył zasady etyki reklamowej – 2024-07-01
- Grupa InPost oficjalnym partnerem 111. edycji Tour de France – 2024-06-28
- Husqvarna Victory Dance: firma zamienia kosiarki w tańczących fanów piłki nożnej – 2024-06-28
- Kreacja po tajsku, strategia w sosie z Indii. Czyli kilka azjatyckich kampanii reklamowych, nagrodzonych w konkursie D&AD 2024 – 2024-06-28
- #PrzeglądTygodnia [21.06-27.06.2024]: marki a zdrowie psychiczne, pierwsza reklama wygenerowana przez Sorę, Podlaskie zwierzaki znów w akcji – 2024-06-28
- #PolecajkiNM cz. 12: Digital News Report 2024, ranking ESG, Startupy Pozytywnego Wpływu – 2024-06-28
- „Wrocław Miasto Przygody” triumfuje na US International Awards Los Angeles 2024 – 2024-06-28
- Podlaskie zwierzaki ponownie zachęcają do noszenia kasku – 2024-06-28
- „Raport o stanie sektora MŚP w Polsce 2024”: jak wygląda stan polskiej przedsiębiorczości po dwóch dekadach w UE – 2024-06-28
- Najlepsze praktyki projektowania stron internetowych przy użyciu kreatorów – 2024-06-28
- Cloud computing – dlaczego warto przenosić procesy do chmury? – 2024-06-28
- Jak Polki i Polacy rozmawiają o poglądach? Wyniki projektu „Polska rozmawia” [CASE STUDY] – 2024-06-27
- „Give Up For Good”: Australia walczy z wapowaniem oraz paleniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych – 2024-06-27
- IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji – 2024-06-27
- Influencerka z misją: Joanna Banad (Posypane) – 2024-06-27
- „Write Your Future: bądź autorką swojej przyszłości”. Program Lancôme, który zachęca kobiety do rozwijania się w obszarze nowych technologii – 2024-06-27
- Budowanie wizerunku marki: DESEO Patisserie & Chocolaterie – 2024-06-27
- Toys „R” Us z pierwszą reklamą wygenerowaną przez Sorę – 2024-06-27
- PAH szuka agencji do obsługi mediowej – 2024-06-27
- Carrefour wprowadza kerfusiowe lody – 2024-06-26
- Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024 [PATRONAT] – 2024-06-26
- „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo – 2024-06-26
- Joanna frota Kurkowska: Najważniejszą zaletą UGC dla sprzedawców jest szeroka i zróżnicowana natura trendu [WYWIAD] – 2024-06-26
- AI-Mourinho: Snickers stworzył wirtualnego trenera, z którym porozmawiasz o swoich „samobójach” – 2024-06-26
- Jak zostałem copywriterem [próba poradnika, czyli pisanie o początkach i wyobraźni] – 2024-06-26
- Auchan Polska wprowadza w Poznaniu wózki sklepowe do przewożenia psów – 2024-06-25
- Jak na przestrzeni lat zmieniło się podejście Polaków do alkoholu [BADANIE] – 2024-06-25
- Tomasz Palak: Prawo „wtrąca się”, ale zawsze w dobrym celu – 2024-06-25
- Pierwsza edycja konkursu Storymakers zakończona – 2024-06-25
- Pracownicy Verbum staną się udziałowcami firmy – 2024-06-25
- „Silhouettes”: kampania fundacji Melanoma Fund przypomina o konieczności ochrony przed słońcem podczas uprawiania sportu – 2024-06-25
- „Popularność polskiego filmu wśród polskich widzów”. Jakie filmy kochają poszczególne generacje Polaków? [BADANIE] – 2024-06-25
- Boom na kreacje w stylu fake OOH/CGI – 2024-06-25
- „Netflix Now Popping”: platforma prezentuje popcorn o smaku cheddara lub cynamonu – 2024-06-25
- HARIBO świętuje 10-lecie kultowych reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices – 2024-06-24
- „The Rooms That Remain”: kampania, która mówi o samobójstwach wśród młodzieży – 2024-06-24
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433