Sitemap
- Doświadczenia przetargowe agencji PR [RAPORT] – 2024-06-24
- Czy marki powinny podejmować się tematów związanych ze zdrowiem psychicznym [OPINIE] – 2024-06-24
- Marek Dorsz nowym dyrektorem e-commerce w MediaMarkt – 2024-06-24
- „Postrzegania ojcostwa w Polsce” [RAPORT] – 2024-06-24
- 30 lat brandingu według Dragon Rouge cz. 1 – 2024-06-24
- Wizerunek polskiego przedsiębiorcy [RAPORT] – 2024-06-24
- #PlantHealth4Life: kampania EFSA, która ma przeciwdziałać przywożeniu roślin z zagranicznych podróży – 2024-06-24
- Polskie studio kreatywne Lens That z sukcesem na Festiwalu Cannes Lions – 2024-06-24
- Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland [PATRONAT] – 2024-06-21
- #PolecajkiNM cz. 11: SEMbook 2024, megatrendy w produkcji żywności roślinnej, ojciec w reklamie, design na rzecz społeczeństwa – 2024-06-21
- #PrzeglądTygodnia [14.06-20.06.2024]: reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building – 2024-06-21
- Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A z Michałem Duninem] – 2024-06-21
- Najlepsze kampanie o tacierzyństwie okiem ojców-marketingowców cz. 2 – 2024-06-21
- Tata, czyli kto? Kampanie marketingowe, które łamią ojcowskie stereotypy – 2024-06-21
- #OdKulis: Wiener PomagaMY – jak powstał program wolontariatu, który zmienia świat na lepsze – 2024-06-21
- „Sekretne zakupy zwierząt domowych”: Frisco.pl poszerza ofertę o pożywienie dla pupili – 2024-06-21
- Netflix House: przeżyj emocje z ulubionych seriali na własnej skórze – 2024-06-21
- Współcześni ojcowie przyjmują model świadomego ojcostwa [BADANIE] – 2024-06-21
- HeineCare: polisa ubezpieczeniowa, która chroni przed utratą piwa – 2024-06-21
- Agencja PR Golin z Grand Prix podczas Cannes Lions 2024. Nagrała „źle usłyszaną” wersję utworu „Never Gonna Give You Up” – 2024-06-21
- Fan Collection od Biedronki. Sieć sklepów rusza z własną kolekcją odzieży oraz dodatków – 2024-06-21
- „Chwal dzień przed zachodem słońca”. Magnum zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle – 2024-06-21
- „Kazałeś nam się pieprzyć, dlaczego?”. Elon Musk próbuje przekonać do siebie reklamodawców podczas Cannes Lions – 2024-06-20
- Żabka uruchomiła sprzedaż piw w pakiecie – 2024-06-20
- Simlat i Chabior zapraszają na WARSZTATY – nowa kampania Q Service Castrol – 2024-06-20
- Betclic sponsorem tytularnym 1., 2. oraz 3. Ligi do końca sezonu 2027/2028 – 2024-06-20
- HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok – 2024-06-20
- Najnowsze trendy w SEO i PPC. „SEMbook 2024″ Grupy Roboczej SEM IAB – 2024-06-20
- Ciężarówką po mapie Europy. Internetowi gracze jadą z pomocą dla dzieci – 2024-06-20
- Konferencja „Kryzys dobrostanu. MŁODZI DOROŚLI 2024″ [RELACJA] – 2024-06-20
- Rzeczniczka Praw Dziecka apeluje o zaprzestanie kampanii promocyjnych opartych o oceny uczniów na koniec roku – 2024-06-20
- Zmiany w sprzedaży produktów niektórych marek na Allegro. Od 2 września br. konieczna akceptacja Warunków Ochrony Marek – 2024-06-20
- #OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem – 2024-06-20
- GIGAnci Życia – nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę – 2024-06-20
- „dentsu & friends – bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”: kampania z okazji Pride Month – 2024-06-20
- UOKiK prowadzi postępowania w sprawie możliwej zmowy cenowej marki Garmin Polska z dystrybutorami – 2024-06-19
- „Koalicja Przeciwko Samotności”: Joanna Przetakiewicz rusza z kampanią dotyczącą męskiego osamotnienia – 2024-06-19
- Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards [PATRONAT] – 2024-06-19
- W kampanii „Reings Nutritec Cat” koty na tronie pokazują, kto rządzi w domu – 2024-06-19
- „Skradzione dzieci – to nie jest bajka”: Hiszpania walczy z rozdzielaniem rodzin – 2024-06-19
- Krzysztof Szyszkiewicz: Dynamic pricing to nie tylko częstotliwość zmian, ale przede wszystkim proces zarządzania tymi zmianami [WYWIAD] – 2024-06-19
- „Dzień Taty/Śrubki”: kampania IKEA w humorystyczny sposób opowiada o skręcaniu mebli przez ojców – 2024-06-19
- „Nie bądźmy pariasami Europy!”. Daniel Olbrychski, Eryk Kulm, Olgierd Łukasiewicz i inni apelują do rządu o zmianę prawa dotyczącego tantiem – 2024-06-19
- Komfort rusza z kampanią reklamową „Satysfakcja” wyprodukowaną przy użyciu technologii 3D i AI – 2024-06-19
- Perełki i antyperełki wśród współprac z influencerami [OPINIE] – 2024-06-18
- „Guess who won”: Unilever zachęca najmłodszych do brudzenia się podczas uprawiania sportu – 2024-06-18
- „500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS – 2024-06-18
- #MenToBeHealthy: akcja, dzięki której męskie zdrowie przestaje być tematem tabu – 2024-06-18
- Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL – 2024-06-18
- Amino po 9 latach wraca do TV – 2024-06-18
- Pozytywna energia na ESPORT GRA 3 by DZIK – turnieju influencerów w siatkówkę – 2024-06-18
- Targetowany product sampling kluczem do budowania relacji z konsumentami [PORADNIK] – 2024-06-18
- Trwa zbieranie podpisów pod petycją na rzecz zmiany określenia „urlop macierzyński”. Ponad połowa Polek i Polaków uważa je za lekceważące – 2024-06-17
- „Różnorodność to nasza siła!” – miesiąc diversity w MediaMarkt – 2024-06-17
- „Cześć ciało”: powstała platforma edukacyjna dla dzieci i dorosłych na temat dojrzewania – 2024-06-17
- Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [NAGRANIE WEBINARU] – 2024-06-17
- „Raising a Sugar Baby Is Absurd”: Kristen Bell w humorystycznym spocie na temat nadmiernego spożycia cukru przez dzieci – 2024-06-17
- Nagroda The DRUM w kategorii „retail” dla polskiej agencji Space of Ad – 2024-06-17
- MAO wchodzi do skrzynek pocztowych. Czy AI namiesza w e-mail marketingu? – 2024-06-17
- PKP Intercity oddaje pierwszy wagon typu COMBO wyposażony w automat vendingowy – 2024-06-14
- #PrzeglądTygodnia [07.06-13.06.2024]: naklejki przedłużające życie owoców i warzyw, lody od Dawida Podsiadło, najcenniejsze marki świata – 2024-06-14
- #PolecajkiNM cz. 10: Best brands Poland 2024, polityka korzystania z GenAI, wykład pionierki AI z TED2024, AI Overviews (SGE) – 2024-06-14
- Biedronka „wzywa do zaniechania naruszeń” Jakub Biela. Twórca zawiesza serię pt. „Szczere marki – gdyby firmy mówiły tylko prawdę” – 2024-06-14
- Dawid Podsiadło zaprasza fanów do budki z lodami – 2024-06-14
- Salestube robi kolejny krok w globalnej ekspansji i wchodzi na rynki US oraz APAC – 2024-06-14
- Ewa Szmidt na czele jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland – 2024-06-14
- Czy trudny język komunikacji buduje postrzeganie marki jako eksperta? – 2024-06-14
- UPF40: z okazji Euro 2024 powstała koszulka, która blokuje 97,5% promieni słonecznych – 2024-06-14
- Rynek reklamy w Polsce – maj 2024 [BADANIE] – 2024-06-13
- Havas Media Network: Wielki sport, wielkie dylematy [BADANIE] – 2024-06-13
- Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie” dla Fundacji DKMS – 2024-06-13
- #NMInsights: Według Barometr Retail polscy retailerzy mają problem z efektywnym wykorzystaniem danych konsumenckich [BADANIE] – 2024-06-13
- Program Mars Polska i Fundacji Dr Clown z okazji ogólnopolskiego dnia dogoterapii – 2024-06-13
- #OdKulis: doświadczenie AR-owe wokół projektu „Pub Museums” Heinekena – 2024-06-13
- Animal Alerts: stworzono obrożę dla zwierząt, która pomaga wykrywać zbliżające się trzęsienia ziemi – 2024-06-13
- Prime Video zapowiada film dokumentalny o Wojciechu Szczęsnym, za który odpowiada Papaya Films – 2024-06-13
- MNK nagrodzone za branding w konkursie Print Award 2024 – 2024-06-13
- Bingo, czyli dobre praktyki przetargowe okiem IKEA Retail w Polsce – 2024-06-12
- Rodowita startuje z nową kampanią. Inspiruje w niej do odkrywania swojej prawdziwej natury – 2024-06-12
- #NMInsights: Kantar prezentuje najcenniejsze marki świata w 2024 roku [RAPORT] – 2024-06-12
- „Rozbudź kreatywność”: kampania Costa Coffee z Krzysztofem Zalewskim – 2024-06-12
- „Bez ale!”: Wyjątkowy Prezent z kampanią na Pride Month – 2024-06-12
- „Life extending stickers”: Makro wprowadziło etykiety, które pokazują, jak wykorzystać nawet najbardziej dojrzałe owoce i warzywa – 2024-06-12
- Marketingowa 11: Sylwia Skorupińska – 2024-06-12
- „This is not a home”: kampania IKEA i fundacji Save the Children dotycząca kryzysu bezdomności – 2024-06-12
- „Bank ludzi Revolutnych”: Julia Wieniawa w kampanii Revolut opowiada o życiowej zaradności – 2024-06-12
- „Omnilivery”: osoby z niepełnosprawnościami dostarczają zamówienia złożone na Uber Eats – 2024-06-12
- „Paliwa kopalne są toksyczne dla waszych marek”: sekretarz ONZ apeluje o zaprzestanie promowania firm paliwowych – 2024-06-11
- Męskie Granie prezentuje singiel 2024 – 2024-06-11
- ChatGPT 4o i transkrypcja AI: game changer w webinar marketingu – 2024-06-11
- Pippi Långstrump, David Bowie, Frida i Pocahontas – wartości marek miast Polski [ANALIZA] – 2024-06-11
- „AI & Me”: jak widzi nas sztuczna inteligencja? – 2024-06-11
- ZFPR: Wzrosły wynagrodzenia i stawki w agencjach PR [BADANIE] – 2024-06-11
- „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!”: w 5 miastach Polski pojawi się autobus – 2024-06-11
- „Tylko to, co chcę”: Nosowska promuje serwis streamingowy Max – 2024-06-10
- Best brands Poland 2024: znamy najsilniejsze marki w Polsce – 2024-06-10
- #NMInsights: polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi Generative AI i arkusz ich researchu [dobre praktyki SAR] – 2024-06-10
- SAR podsumowuje działanie zarządu za 2023 rok: umowa z Ad Net Zero i marketing przyszłości z AI – 2024-06-10
- Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami – 2024-06-10
- 4 przykłady, jak sprzedać markę pracodawcy na rynku pracownika – 2024-06-10
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433