Sitemap
- Niemal 240 tys. zł kary za zgubienie pendrive’a z danymi osobowymi – 2024-05-20
- Cadbury i Alzheimer’s Research UK rozdały 4000 pudełek „Memory Bar Boxes” osobom cierpiącym na demencję – 2024-05-20
- „Co za różnica?”: kampania społeczna Stowarzyszenia mali bracia Ubogich – 2024-05-20
- (PS)Influencerzy na TikToku promują kolekcję IKEA dla czworonogów – 2024-05-20
- Nowa strategia marki Poznań [OPINIE] – 2024-05-20
- #NMInsights: Najważniejsze nowości zapowiedziane podczas Google I/O 2024 [OPINIE] – 2024-05-20
- Zakończył się Impact’24. Znamy już datę kolejnej edycji – 2024-05-20
- „Kreatywność sprzedaje”: OLX – „Zmień pracę na dobre” – 2024-05-20
- Julia Wieniawa została ambasadorką L’Oréal Paris – 2024-05-17
- #PrzeglądTygodnia [10-16.05.2024]: nowa strategia marki Poznań, czy kreatywności można się nauczyć i GPT-4o – 2024-05-17
- Tłumacz Doświadczeń Mamy: Dove Chocolate pomaga młodym mamom wrócić na rynek pracy – 2024-05-17
- #SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT] – 2024-05-17
- #PolecajkiNM cz. 7: zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR, film „Jak ruchem zmieniać umysł” i „Rozgrzewka przed Forum IAB” – 2024-05-17
- „Miłość zaczyna się w domu” – IKEA wspiera osoby LGBTQ+ i ogłasza kolejną akcję z wielobarwną torbą STORSTOMMA – 2024-05-17
- Beata Śniechowska w nowej kampanii Łaciatej przygotowanej przez Washing Machine i Sales & More – 2024-05-17
- Brand safety, czyli jak ochronić swoją markę w internecie [PORADNIK] – 2024-05-17
- Short social video: nowy standard budowania obecności marki w mediach społecznościowych – 2024-05-17
- Żubr debiutuje na liście 50 najcenniejszych marek piwa na świecie – 2024-05-17
- Trzeci konferencja Sigma BIS: „Razem do mety. Sponsoring Sportowy jako ważny element komunikacji marki” – 2024-05-17
- Agencja Reklamowa Avanti rekomendowaną agencją do organizacji i obsługi promocji marek PepsiCo – 2024-05-17
- Mikołaj Ciaś odpowiada za marketing w LINK4 – 2024-05-17
- Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom – 2024-05-16
- Nowa identyfikacja PRM: od streetwearowego e-commerce do ekskluzywnego klubu dla trendestterów – 2024-05-16
- Konferencja Google I/O 2024: zaprezentowano model Gemini 1.5 Flash i inne nowości – 2024-05-16
- GPT-4o, czyli nowy model od OpenAI [OPINIE] – 2024-05-16
- Influencerka z misją: Joanna Gutral – 2024-05-16
- „Jak ruchem zmieniać umysł”: bezpłatny film dr Joanny Wojsiat i Fundacji Veritas przekonuje, że warto być aktywnym – 2024-05-16
- The Meal: Uśmiech znika z opakowań Happy Meal w McDonald’s podczas Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego – 2024-05-16
- „*Jesteś u siebie”. Nowa strategia marki Poznań – 2024-05-16
- Reklama „Era BLIKA” – jak humor i emocje działają na korzyść marki? – 2024-05-16
- „Machine-Generated”: Dla wielu kobiet życie jest dziełem maszyn – 2024-05-16
- Polscy artyści na ściance wspinaczkowej – 2024-05-16
- Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE] – 2024-05-16
- EFSA: Kampania #PlantHealth4Life w tym roku prowadzona będzie także w Polsce – 2024-05-16
- Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes – 2024-05-16
- „Nasz PrzePils na piwo”: Pils odświeża identyfikację i komunikację – 2024-05-15
- „Najlepiej Ci w byciu sobą”: Katarzyna Nosowska w wiosenno-letniej kampanii Zalando – 2024-05-15
- #OdKulis: 3. sezon gry „Miasto ING” na Robloxie – 2024-05-15
- A może lody zamiast popcornu? Magnum celebruje 10-lecie obecności na Festiwalu Filmowym w Cannes – 2024-05-15
- Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty – 2024-05-15
- Maciej Chmurkowski dołącza do Senuto na stanowisko Enterprise Products Ownera – 2024-05-15
- Marketingowa 11: Edyta Kowal – 2024-05-15
- #NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR – 2024-05-15
- Akcja „HumanBE – Dwie Godziny Dla Rodziny/dla Człowieka” wspiera wellbeing pracowników – 2024-05-15
- #BrukselaToNieKurort: kampania zachęca do świadomego głosowania w wyborach do europarlamentu – 2024-05-15
- Skok ze spadochronem za lajki. Akcja marki Komputronik – 2024-05-14
- #NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT] – 2024-05-14
- Robot zasilony AI zdał maturę z języka polskiego w 30 minut – 2024-05-14
- Rewolucja w sprzedaży alkoholu na Allegro? Firma rozważa wprowadzenie nowej usługi – 2024-05-14
- „Krok po kroku przez przetargi z influencerami, czyli na co zwrócić uwagę podczas współpracy” [publikacja IAB Polska] – 2024-05-14
- Aktywni twórcy i obserwatorzy: parlamentarzyści i przedstawiciele rządu w social mediach – 2024-05-14
- Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT] – 2024-05-14
- Forum IAB: Magdalena Bigaj opowie, dlaczego doszło do Pandora Gate i o Karcie Praw Dziecka w Biznesie [PATRONAT] – 2024-05-14
- Mateusz Dela dołącza do Agencji Vestigio na stanowisko SEO Strategy Managera – 2024-05-14
- „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”: Żabka Jush zaskakuje nowym obliczem ulepszonej aplikacji e-grocery – 2024-05-14
- „Twoje potrzeby na pierwszym planie” – kolejna odsłona kampanii PKO Banku Polskiego z Dawidem Kwiatkowskim – 2024-05-13
- „(Nie) mówmy o seksie”. Storytel i SEXEDPL odczarowują mity związane z seksem oraz seksualnością – 2024-05-13
- „Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie – 2024-05-13
- Natalia Hatalska: Trendy są efektem działalności człowieka – 2024-05-13
- Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę – 2024-05-13
- Upoluj bilet na AI Creative Fest – święto kreatywności i technologii [KONKURS] – 2024-05-13
- Influencer marketing w sektorze spożywczym [BADANIE] – 2024-05-13
- Panda, Koliber, Pingwin – jak nazwał(a)byś kolejny algorytm Google’a – 2024-05-13
- #PrzeglądTygodnia [03-09.05.2024]: jak lampa błyskowa może uratować życie, proteza dla psów, przystanki o zapachu truskawek – 2024-05-10
- #PolecajkiNM cz. 6: omylność ChataGPT, emocje i rozum w neuromarketingu, konferencje SEO Vibes 2024, Impact i Forum IAB – 2024-05-10
- Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami – 2024-05-10
- „Brakuje mi emocji. Szukam siebie”: Jarosław „pashabiceps” Jarząbkowski bohaterem krótkometrażowego dokumentu – 2024-05-10
- Rebranding Maxi Zoo i kampania „Wasze szczęście to nasza radość” – 2024-05-10
- Jakie drinki rządzą światem? Nie tylko NoLo! – 2024-05-10
- Kampania Safe2Eat: „Wybieraj żywność z pewnego źródła” – 2024-05-10
- Agencja Tigers świętuje swoje 9. urodziny. Do roli CEO wraca twórca marki Franciszek Georgiew – 2024-05-10
- Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie – 2024-05-10
- Meme coins jako fenomen społeczny i marketingowy – 2024-05-10
- Łukasz Wyrzykowski na czele marketingu w rankomat.pl – 2024-05-10
- „Flash Test” – zdjęcie, które może uratować życie dzieci – 2024-05-09
- Reklama online utrzymuje dwucyfrowy wzrost. Wyniki IAB AdEx 2023 – 2024-05-09
- „Dieta (Nie)Życia”: kampania Fundacji Głód(nie)Nażarty i sieci poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic dotycząca anoreksji – 2024-05-09
- #NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024 – 2024-05-09
- #OdKulis: Fundacja Edukacji Społecznej „W skrócie” obala stereotypy związane z HIV – 2024-05-09
- Decathlon Polska oraz Ubrania Do Oddania wspierają odkrywanie młodych talentów sportowych wśród osób z niepełnosprawnościami – 2024-05-09
- „Wystawa się NIE odbędzie”. Trójmiasto zdobią murale z ogłoszeniami nt. obrazów utraconych podczas II WŚ – 2024-05-09
- Od filiżanki kawy do marki z osobowością – jak zmieniała się rola marek – 2024-05-09
- SAR zwraca uwagę na wysokie koszty przetargów [RAPORT] – 2024-05-09
- Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu – 2024-05-09
- Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2024 – 2024-05-09
- Powrót legendy. Nokia 3210 w nowym wydaniu – 2024-05-08
- Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo? – 2024-05-08
- Influencerka z misją: Paulina Ihnatowicz – 2024-05-08
- #NMInsights: Wciąż biedniejsi niż przed pandemią. Wskaźnik Bogactwa Narodów 2024 – 2024-05-08
- Najlepsze prompty pod SEO dla ChataGPT [PORADNIK] – 2024-05-08
- TOP 10 Retail Brands 2023: najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce [RANKING] – 2024-05-08
- Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard – 2024-05-08
- Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje” – 2024-05-08
- Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts – 2024-05-08
- Meta udostępnia udoskonalone funkcje i narzędzia Gen AI – 2024-05-07
- Język śląski w kampanii regionalnej „My to rozumiemy” od mBanku – 2024-05-07
- Marketingowa 11: Eliza Godzimirska – 2024-05-07
- „Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury – 2024-05-07
- Encja – czym jest i do czego może służyć w content marketingu [PORADNIK] – 2024-05-07
- „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”: ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską – 2024-05-07
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431