Sitemap
- Patrycja Kościołowska dołącza do SalesTube jako e-commerce & performance marketing growth lead – 2022-02-22
- „Rozmowy Facebooka” zmieniają się w „Meta Rozmowy”. Justyna Dżbik-Kluge nową współprowadzącą podcast – 2022-02-22
- Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce – 2022-02-22
- QL HUNTERS – nowy gracz na rynku dla branży spożywczej – 2022-02-22
- Fantasyexpo tworzy nowy brand – WE!RE FANTASY – 2022-02-22
- Wystartował portal społecznościowy Donalda Trumpa – Truth Social – 2022-02-22
- Gwiazdy TikToka oraz eksperci i ekspertki z całego świata w jury Papaya Young Creators – 2022-02-22
- MyFace startuje z akcją CSR-ową #WarszawaBezSmogu – 2022-02-22
- SEC Newgate CEE rozpoczyna współpracę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Wyrobów Medycznych POLMED – 2022-02-22
- Allegro wychodzi za granicę, umożliwiając kupowanie i sprzedawanie w UE – 2022-02-22
- #PolskaPressGrupa: Marcin Mamoń został korespondentem wojennym na Ukrainie – 2022-02-22
- Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC – 2022-02-22
- Grupa naTemat świętuje swoje 10 urodziny – 2022-02-22
- Do grona klientów Grayling Poland dołącza Glovo – 2022-02-22
- Kacper Gilarowski jako head of martech w K2 Precise – 2022-02-22
- Stanowisko Komisji Etyki Rady Reklamy w przedmiocie „eko-nazewnictwa” – 2022-02-22
- Burger King zaprasza do reklamy osoby, które noszą to samo nazwisko co celebryci – 2022-02-21
- Bolt zmniejsza emisję spalin w mieście i zachęca do korzystania z hulajnóg – 2022-02-21
- Podcast: Nowe modele biznesowe w cyfrowej przyszłości – 2022-02-21
- „Tatry się należą” w loterii konsumenckiej marki Tatra – 2022-02-21
- InPost podpisał pięcioletnią umowę partnerską z Vinted – 2022-02-21
- Galeria Klif i Dom Mody Klif promują akcję „Nie Bądź Plastik!” – 2022-02-21
- SalesTube wraz z Plan.Net Media z obsługą Reckitt – 2022-02-21
- Awanse w poznańskiej kreacji GoldenSubmarine – 2022-02-21
- Agata Szulc nowym CEO portalu Travelist.pl – 2022-02-21
- PUMA nawiązuje współpracę z szachowym mistrzem świata – Magnusem Carlsenem – 2022-02-21
- Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. Z agencji odchodzi Mikołaj Sadowski – 2022-02-21
- Frances Haugen ponownie oskarża Metę. Chodzi o dezinformację związaną ze zmianami klimatycznymi i pandemią – 2022-02-21
- „Tak się łapie Harnasia!” – Startuje loteria i kampania marki Harnaś – 2022-02-21
- Co Zetki sądzą o studiach? RocketJobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o GenZ – 2022-02-21
- Van Pur S.A. i kampania reklamowa „ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa – 2022-02-21
- Old Spice wykorzystuje deepfake w reklamie z młodym Dolphem Lundgrenem – 2022-02-21
- Konferencja „Transparentny influencer marketing – nowa era funkcjonowania?” już 8 marca – 2022-02-21
- MPWiW finalizuje proces połączenia z Doctor Brew i włączenia Przyjaznego Państwa do Grupy – 2022-02-21
- Agnieszka Rynecka nową dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki – 2022-02-21
- Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards – 2022-02-18
- Dlaczego content marketing zdominuje 2022 rok? – 2022-02-18
- Snap Inc, właściciel platformy Snapchat, kupił udziały w Grupie Aleph – 2022-02-18
- TOMMY JEANS w kampanii „Play to Progess” opowiada o pozytywnym wpływie kreatywności na świat – 2022-02-18
- Marka Morele podsumowuje działalność swojego marketplace’u w 2021 roku – 2022-02-18
- Firma Slodkie za każde zamówienie posadzi metr lasu – 2022-02-18
- Zimowe Igrzyska Paralimpijskie na Channel 4 będą relacjonowane wyłącznie przez prezenterów z niepełnosprawnościami – 2022-02-18
- Bridgestone stawia na współpracę z Wizerunkowo.com – 2022-02-18
- Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola S.A., Kamil Grzejek w nowej roli chief evangelist – 2022-02-18
- Miliony odnowionych mieszkań i domów oraz przynajmniej jeden domek na drzewie. Castorama Polska świętuje 25-lecie – 2022-02-18
- Dania jak z 5-gwiazdkowej restauracji w nowej kampanii Haier – 2022-02-18
- Podsumowanie gali Bestsellery Empiku 2021 z rekordowym zasięgiem – 2022-02-18
- Kamila Gębik: Klient jest niecierpliwy – marki fashion&beauty powinny śledzić trendy w e-commerce (podcast) – 2022-02-18
- Zatańcz z moim proszkiem, czyli porozmawiajmy o UGC – 2022-02-18
- Marcin Bugajski na czele nowej komórki digitalowej MediaHub – 2022-02-18
- CNN #MyFreedomDay 2022: Młodzież w walce ze współczesnym niewolnictwem – 2022-02-18
- Marlena Wieteska (WealthSeed): Technologia jest niezwykle wspierająca, ale wymaga stałego uczenia się – 2022-02-18
- JP Morgan to pierwszy bank, który wkracza w metaverse – 2022-02-18
- Phillips-Medisize rozpoczyna współpracę z ContentHouse – 2022-02-18
- Kamila Fedyk dołączyła do SalesTube jako programmatic tech & strategy lead – 2022-02-18
- Lorenz prezentuje nowe opakowania popularnych orzeszków w skorupkach – 2022-02-18
- LUX MED Głównym Partnerem Medycznym PKOl przez kolejne lata – 2022-02-17
- Czy darmowa dostawa w e-handlu to zawsze dobry pomysł? – 2022-02-17
- Trendy w marketingu kulinarnym na 2022 rok – 2022-02-17
- Dlaczego marketerzy korzystają z content marketingu – 2022-02-17
- Webinar „Marketing 5.0, czyli krótki brief dla Dyrektora Marketingu” już 2 marca – 2022-02-17
- Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży” już 22 kwietnia – 2022-02-17
- Wavemaker VideoTrack: częściej płacimy za wideo, a zainteresowanie budzi Disney+ – 2022-02-17
- Twój plan na zdrowie, czyli nowa odsłona marki Genactiv – 2022-02-17
- Drukomat & OP ENHEIM. Preludium do sztuki przy akompaniamencie poligrafii – 2022-02-17
- Sieć Agata przygotowała specjalne promocje dla pierwszych klientów nowo otwartego salonu – 2022-02-17
- Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R – 2022-02-17
- SalesTube rozwija dział Intelligence Division – 2022-02-17
- Innowacyjna mini gra wspiera kampanię reklamową paliw EFECTA – 2022-02-17
- Facebook zapłaci 90 mln dolarów odszkodowania za śledzenie użytkowników portalu – 2022-02-17
- 7 kierunków rozwoju płatności odroczonych w 2022 – 2022-02-17
- OSHEE Slide Challenge: Polacy w drodze po Koronę Wodospadów – 2022-02-17
- Ruszyła 9. edycja programu Papaya Young Creators. Przyjmowanie zgłoszeń do 28 lutego – 2022-02-17
- Casebook IAB MIXX Awards 2021. Jak powstały najlepsze kampanie marketingowe 2021? – 2022-02-17
- Fundacja LEGO przekazuje 143 mld dolarów na rzecz dzieci. To największa dotacja w historii organizacji – 2022-02-17
- Instagram uruchamia w Polsce funkcję „Take A Break”. Aplikacja przypomni o zrobieniu sobie przerwy od social mediów – 2022-02-17
- Victoria’s Secret z ciałopozytywną kampanią. W sesji wystąpiła modelka z zespołem Downa – 2022-02-17
- Byli dyrektorzy Grayling zakładają nową firmę konsultingową Lomond Corporate Relations – 2022-02-17
- InPost przedłuża czas odbioru przesyłek z powodu silnego wiatru – 2022-02-17
- Circle K wprowadza samoobsługowe pralkomaty na stacjach paliw – 2022-02-17
- Kaufland umożliwia mieszkańcom kolejnych miast zakupy online z dostawą do domu – 2022-02-16
- Program 1 Polskiego Radia rusza z loterią audioteksową – 2022-02-16
- ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount – 2022-02-16
- Nathan Drake z gry poleca zobaczyć Nathana Drake’a w filmie „Uncharted” na ekranach Cinema City – 2022-02-16
- OYAKATA z ogólnopolską loterią „O YA!KA KASA!” – 2022-02-16
- ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine zebrał 10 000 zł na dobry cel – 2022-02-16
- Król, Wojewódzki, Palikot i Czechowski we wspólnym teledysku-reklamie wódki wyBUHowa – 2022-02-16
- „Pewność na całe życie” – Bepanthen z nową kampanią wizerunkową – 2022-02-16
- Auteentyzm, czyli nic o nas bez nas – jedyny taki projekt w polskiej sieci dla nastolatków ze spektrum autyzmu – 2022-02-16
- Panasonic: od największej emisji CO2 do neutralności klimatycznej – 2022-02-16
- albo albo rozpoczyna współpracę z marką Durex – 2022-02-16
- BBC Studios i David Attenborough zamieniają cyfrowy billboard w trójwymiarowy świat roślin – 2022-02-16
- Biedronka wprowadza produkty z ikoną „Wybiegaj to!” – 2022-02-16
- Reklamy na Super Bowl LVI okiem ekspertów – 2022-02-16
- Awans i nowa wnuczka w dziale obsługi klienta agencji Dziadek do orzechów – 2022-02-16
- Bartosz Wicijowski objął stanowisko chief sales officer w Grupie iCEA – 2022-02-16
- Przełom w wyszukiwarkach Google. Przygotuj swój serwis internetowy na rok 2022 – 2022-02-16
- Marka herbat współtworzona przez Quebonafide dostępna także na stacjach Shell – 2022-02-16
- Wsłuchaj się w głos pokolenia pracy przyszłości – RocketJobs.pl startuje z kampanią o GenZ – 2022-02-16
- IAA Polska, SKM SAR i ZFPR apelują w sprawie koncesji kanału TVN7 – 2022-02-16
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431