Sitemap
- E.Wedel wprowadza nowe opakowania czekolad – 2023-03-23
- Produkty M&M’s w limitowanej, wielkanocnej odsłonie – 2023-03-23
- Żabka edukuje w zakresie przedsiębiorczości – 2023-03-23
- Ruszyła wielkanocna kampania marki Trefl – 2023-03-23
- Empik promuje nową kolekcję produktów z motywem Ptaszka Staszka – 2023-03-23
- Użytkownicy TikToka muszą oznaczać filmy zawierające deepfake – 2023-03-23
- Ubrania Do Oddania i EPP organizują wspólną zbiórkę odzieży – 2023-03-23
- Kiedy niemożliwe staje się możliwym – czyli idea i przebieg kampanii „Psst! Czas na film” dla Pepsi – 2023-03-23
- Trwają zapisy na XIV edycję biegu „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” – 2023-03-23
- Milka włącza niewidome dzieci w poszukiwania jajek wielkanocnych – 2023-03-23
- Instagram wprowadza „reklamy przypominające” i testuje treści sponsorowane w wyszukiwarce – 2023-03-23
- Platige Image zrealizowało postprodukcję obrazu w nowej reklamie AXE – 2023-03-23
- Agencja Od kuchni wygrała przetarg na obsługę marki Perla – 2023-03-22
- STS przedłużył umowę sponsorską z PZPN – 2023-03-22
- Shawn Mendes w nowej kampanii promującej wiosenną kolekcję Tommy Hilfiger – 2023-03-22
- ROBYG zachęca do sprzątania plaż i edukuje w zakresie wody w Dniu Ochrony Bałtyku – 2023-03-22
- Kampania #UnifyUkraine ze złotą statuetką w konkursie MUSE Awards – 2023-03-22
- Bardzo prosty przepis – Dan Cake z wielkanocną kampanią – 2023-03-22
- iCEA Group i oLIVE media podejmują współpracę – 2023-03-22
- Jak żyć u boku AI, żeby się zbyt szybko nie przekręcić? – 2023-03-22
- Ekspertki od niedoskonałości w kampanii tołpy – 2023-03-22
- TikTok aktualizuje Zasady Społeczności, w tym kwestie związane z treściami tworzonymi przez AI – 2023-03-22
- Etui dla OPPO Find N2 Flip można wydrukować w 3D. Autorem projektu Zulu Kuki – 2023-03-22
- Kamil Prandecki (grupa BITEME!concept i STYLESPOT.PL): Dążymy do automatyzacji i poprawy jakości e-serwisu konsumenckiego, mierzonych redukcją liczby zwrotów oraz wzrostem konwersji i sprzedaży komplementarnej – 2023-03-22
- Euvic Performance dla GRUPY CSV – 2023-03-22
- Pobudzenie bez kofeiny? Premiera Tiger Placebo Classic w sieci sklepów Żabka – 2023-03-22
- Piotr Wieremiejczuk został nowym senior buying intelligence w Group One Media – 2023-03-22
- MGID rewolucjonizuje sposób kreowania i tworzenia reklam dzięki integracji generatywnej AI – 2023-03-22
- LEGO zaprezentowało figurkę Wisławy Szymborskiej – 2023-03-22
- Ruszyła kampania społeczna #Neuroróżnorodni, której celem jest zwiększenie świadomości na temat spektrum autyzmu – 2023-03-21
- Informatyka – kierunek zapewniający dobrą pracę teraz i w przyszłości – 2023-03-21
- Filip Gapiński dołączył do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko lead creative strategist – 2023-03-21
- Ruszyła kampania „Polskie Mięso Karmi Zmysły” – 2023-03-21
- FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom – 2023-03-21
- Promomanager debiutuje w Polsce – 2023-03-21
- Klub MediaMarkt – wyjątkowy program dla fanów nowych technologii. Ponad 3,6 mln uczestników! – 2023-03-21
- Wielki powrót Gadu-Gadu? Właściciel polskiego komunikatora zapowiada crowdfunding – 2023-03-21
- Reklama DOOH, cookies i Google Analytics 4 – DIMAQ Voice #37 już 28 maca – 2023-03-21
- Żabka uruchamia nowy format. Wybrany asortyment sieci kupimy na wyspach handlowych – 2023-03-20
- Judyta Wieczorkiewicz-Głuszak: W Cape Morris relacje „agencja – klient” to już przeszłość – 2023-03-20
- Na tropie „ekościemy”, czyli jak rozpoznać, które produkty są naprawdę eko – 2023-03-20
- Cape Morris otwiera nowy oddział w Niemczech – 2023-03-20
- Spersonalizowane wiadomości na billboardach kierują do nowego sklepu Tesco – 2023-03-20
- Na progu 2023 cz.2: Sustainability – 2023-03-20
- Rodzina Słodkich w nowych spotach marki Diamant – 2023-03-20
- Śmietana Łaciata wystartowała z tegoroczną edycją kampanii „Śmietana na 100%” – 2023-03-20
- Rusza kampania Kolektywu Aktywne Miasto „Traw beton, krzew zieleń” – 2023-03-20
- Katarzyna Kucewicz: Hejt pozostawia znaczący ślad w naszej psychice („PR na backstage’u”) – 2023-03-20
- Poznaj laureatów konkursu Genius Universitatis 2023 – 2023-03-20
- „Zerwij ze śmieciami” – kampania promująca Operację Czysta Rzeka – 2023-03-20
- „Trądzik leczy się u lekarza, a nie u influencera” – przekonują twórcy internetowi w kampanii Galderma – 2023-03-20
- Daria Małecka (BPI Real Estate Poland) i Agnieszka Jaworska (Revive Poland): Stawiamy na kampanię z historią w tle – 2023-03-20
- Tomasz Osman (SAVICKI): Phygital jest teraz trendem w branży jubilerskiej – 2023-03-17
- Kierowcy rajdowi w kolejnej odsłonie kampanii Sanofi „Prowadź się zdrowo” – 2023-03-17
- Fundacja Hospicjum Onkologiczne w raporcie społecznym podsumowuje czas pandemii w hospicjum – 2023-03-17
- Firma LUSH opublikowała raport dotyczący cyfrowej przyszłości społeczeństwa – 2023-03-17
- Reklamy w Roblox nie będą wyświetlane użytkownikom poniżej 13 roku życia – 2023-03-17
- Ipsos: Nowy światowy nieład, czyli jak działać w czasach polikryzysu [raport] – 2023-03-17
- Apple przedstawia świat pozbawiony hałasu w nowej reklamie AirPods Pro – 2023-03-17
- Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie” – 2023-03-17
- Top trendy w reklamie wideo na 2023 rok – 2023-03-17
- Najczęściej popełniane błędy przy pisaniu briefów – 2023-03-17
- Carlsberg Polska podsumowuje swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju – 2023-03-17
- Kontekstowa kampania Fixly przekonuje, że „małe błędy rażą w oczy”, dlatego remont warto zlecić fachowcom – 2023-03-16
- Glovo powołuje inicjatywę Impact Fund, aby odpowiedzieć na wyzwania społeczne i środowiskowe – 2023-03-16
- Heinz stworzył wyspę Fortnite, aby zwrócić uwagę na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie – 2023-03-16
- Kampania NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production – 2023-03-16
- Awanse w zespole Creative Studio LiquidThread – 2023-03-16
- Mobile Vikings rośnie dzięki programowi poleceń, a nie reklamie – 2023-03-16
- Małgorzata Bochenek dyrektorką ds. rozwoju biznesu i transformacji IKEA Retail w Polsce – 2023-03-16
- Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska zachęcają do wsparcia kampanii 1,5% Fundacji Happy Kids – 2023-03-16
- Krzysztof Ibisz w nowym odcinku kulinarnej serii Nutribullet „Przepis na wieczną młodość” – 2023-03-16
- Delecta powraca z kampanią pod hasłem „Powiedz to prosto z serca” – 2023-03-16
- Jakie zastosowanie ma sztuczna inteligencja w biznesie [raport] – 2023-03-16
- Ruszają świąteczne zbiórki żywności w sklepach Kaufland – 2023-03-16
- Psychologia tradingu – dlaczego jest ważna? Na jakie elementy należy zwrócić uwagę? – 2023-03-16
- Osoby z zespołem Downa będą obsługiwać klientów Many Mornings w ramach programu wsparcia zawodowego – 2023-03-16
- Shell wprowadza do Polski program Accelerate to Zero – 2023-03-16
- Mullen Lowe tworzy bank zdjęć, który ma uwolnić sztuczną inteligencję od stereotypów związanych z płcią – 2023-03-16
- Dzień Konsumenta: Jak kupujący kształtują proekologiczne postawy marek? – 2023-03-15
- altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie – 2023-03-15
- Bolt Market wydłuża godziny otwarcia. Zakupy także w niedziele i święta – 2023-03-15
- „Digital Now! Magazine” wchodzi na półki do Empiku – 2023-03-15
- „Mamy już w grupie takie dziecko jak ty”. W tej kampanii padają różne „śmieszne wymówki”, które słyszą osoby z zespołem Downa – 2023-03-15
- Kształtowanie wizerunku instytucji na przykładzie uczelni wyższej – 2023-03-15
- Meta kończy sprzedaż NFT na Instagramie i Facebooku – 2023-03-15
- Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży? – 2023-03-15
- Polska dołącza do Global Census Dei – globalnego badania różnorodności pracowników reklamy i marketingu – 2023-03-15
- Rzetelność i przejrzystość w kredytach mieszkaniowych. NOTUS chce być „bankiem”… – 2023-03-15
- MediaMarkt wykupi od Ciebie stare urządzenia elektroniczne – 2023-03-15
- Maczfit dołącza do biegu Wings For Life – 2023-03-15
- „Pomagamy, wspieramy, wygrywamy” – nowa kampania społeczna #LoteriaProcenta – 2023-03-14
- Lidl Polska zachęca do zakupów w swoim sklepie internetowym – 2023-03-14
- Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego – 2023-03-14
- W marcu nastąpiła poprawa nastrojów konsumenckich – 2023-03-14
- Acer ogłasza konkurs na najlepszą grafikę wykonaną z wykorzystaniem AI – 2023-03-14
- woshwosh rusza z wiosenną zbiórką obuwia „Przekaż Wiosnę” – 2023-03-14
- 3 drzewa na 30-lecie. SAR rusza z akcją „Środowisko dla środowiska” – 2023-03-14
- Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy zrealizuje kampanię poświęconą biogazowi i biometanowi – 2023-03-14
- Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych – 2023-03-14
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431