Sitemap
-
Ubrania Do Oddania i EPP organizują wspólną zbiórkę odzieży
–
2023-03-23
-
Kiedy niemożliwe staje się możliwym – czyli idea i przebieg kampanii „Psst! Czas na film” dla Pepsi
–
2023-03-23
-
Trwają zapisy na XIV edycję biegu „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie”
–
2023-03-23
-
Milka włącza niewidome dzieci w poszukiwania jajek wielkanocnych
–
2023-03-23
-
Instagram wprowadza „reklamy przypominające” i testuje treści sponsorowane w wyszukiwarce
–
2023-03-23
-
Platige Image zrealizowało postprodukcję obrazu w nowej reklamie AXE
–
2023-03-23
-
Agencja Od kuchni wygrała przetarg na obsługę marki Perla
–
2023-03-22
-
STS przedłużył umowę sponsorską z PZPN
–
2023-03-22
-
Shawn Mendes w nowej kampanii promującej wiosenną kolekcję Tommy Hilfiger
–
2023-03-22
-
ROBYG zachęca do sprzątania plaż i edukuje w zakresie wody w Dniu Ochrony Bałtyku
–
2023-03-22
-
Kampania #UnifyUkraine ze złotą statuetką w konkursie MUSE Awards
–
2023-03-22
-
Bardzo prosty przepis – Dan Cake z wielkanocną kampanią
–
2023-03-22
-
iCEA Group i oLIVE media podejmują współpracę
–
2023-03-22
-
Jak żyć u boku AI, żeby się zbyt szybko nie przekręcić?
–
2023-03-22
-
Ekspertki od niedoskonałości w kampanii tołpy
–
2023-03-22
-
TikTok aktualizuje Zasady Społeczności, w tym kwestie związane z treściami tworzonymi przez AI
–
2023-03-22
-
Etui dla OPPO Find N2 Flip można wydrukować w 3D. Autorem projektu Zulu Kuki
–
2023-03-22
-
Kamil Prandecki (grupa BITEME!concept i STYLESPOT.PL): Dążymy do automatyzacji i poprawy jakości e-serwisu konsumenckiego, mierzonych redukcją liczby zwrotów oraz wzrostem konwersji i sprzedaży komplementarnej
–
2023-03-22
-
Euvic Performance dla GRUPY CSV
–
2023-03-22
-
Pobudzenie bez kofeiny? Premiera Tiger Placebo Classic w sieci sklepów Żabka
–
2023-03-22
-
Piotr Wieremiejczuk został nowym senior buying intelligence w Group One Media
–
2023-03-22
-
MGID rewolucjonizuje sposób kreowania i tworzenia reklam dzięki integracji generatywnej AI
–
2023-03-22
-
LEGO zaprezentowało figurkę Wisławy Szymborskiej
–
2023-03-22
-
Ruszyła kampania społeczna #Neuroróżnorodni, której celem jest zwiększenie świadomości na temat spektrum autyzmu
–
2023-03-21
-
Informatyka – kierunek zapewniający dobrą pracę teraz i w przyszłości
–
2023-03-21
-
Filip Gapiński dołączył do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko lead creative strategist
–
2023-03-21
-
Ruszyła kampania „Polskie Mięso Karmi Zmysły”
–
2023-03-21
-
FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom
–
2023-03-21
-
Promomanager debiutuje w Polsce
–
2023-03-21
-
Klub MediaMarkt – wyjątkowy program dla fanów nowych technologii. Ponad 3,6 mln uczestników!
–
2023-03-21
-
Wielki powrót Gadu-Gadu? Właściciel polskiego komunikatora zapowiada crowdfunding
–
2023-03-21
-
Reklama DOOH, cookies i Google Analytics 4 – DIMAQ Voice #37 już 28 maca
–
2023-03-21
-
Żabka uruchamia nowy format. Wybrany asortyment sieci kupimy na wyspach handlowych
–
2023-03-20
-
Judyta Wieczorkiewicz-Głuszak: W Cape Morris relacje „agencja – klient” to już przeszłość
–
2023-03-20
-
Na tropie „ekościemy”, czyli jak rozpoznać, które produkty są naprawdę eko
–
2023-03-20
-
Cape Morris otwiera nowy oddział w Niemczech
–
2023-03-20
-
Spersonalizowane wiadomości na billboardach kierują do nowego sklepu Tesco
–
2023-03-20
-
Na progu 2023 cz.2: Sustainability
–
2023-03-20
-
Rodzina Słodkich w nowych spotach marki Diamant
–
2023-03-20
-
Śmietana Łaciata wystartowała z tegoroczną edycją kampanii „Śmietana na 100%”
–
2023-03-20
-
Rusza kampania Kolektywu Aktywne Miasto „Traw beton, krzew zieleń”
–
2023-03-20
-
Katarzyna Kucewicz: Hejt pozostawia znaczący ślad w naszej psychice („PR na backstage’u”)
–
2023-03-20
-
Poznaj laureatów konkursu Genius Universitatis 2023
–
2023-03-20
-
„Zerwij ze śmieciami” – kampania promująca Operację Czysta Rzeka
–
2023-03-20
-
„Trądzik leczy się u lekarza, a nie u influencera” – przekonują twórcy internetowi w kampanii Galderma
–
2023-03-20
-
Daria Małecka (BPI Real Estate Poland) i Agnieszka Jaworska (Revive Poland): Stawiamy na kampanię z historią w tle
–
2023-03-20
-
Tomasz Osman (SAVICKI): Phygital jest teraz trendem w branży jubilerskiej
–
2023-03-17
-
Kierowcy rajdowi w kolejnej odsłonie kampanii Sanofi „Prowadź się zdrowo”
–
2023-03-17
-
Fundacja Hospicjum Onkologiczne w raporcie społecznym podsumowuje czas pandemii w hospicjum
–
2023-03-17
-
Firma LUSH opublikowała raport dotyczący cyfrowej przyszłości społeczeństwa
–
2023-03-17
-
Reklamy w Roblox nie będą wyświetlane użytkownikom poniżej 13 roku życia
–
2023-03-17
-
Ipsos: Nowy światowy nieład, czyli jak działać w czasach polikryzysu [raport]
–
2023-03-17
-
Apple przedstawia świat pozbawiony hałasu w nowej reklamie AirPods Pro
–
2023-03-17
-
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
–
2023-03-17
-
Top trendy w reklamie wideo na 2023 rok
–
2023-03-17
-
Najczęściej popełniane błędy przy pisaniu briefów
–
2023-03-17
-
Carlsberg Polska podsumowuje swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju
–
2023-03-17
-
Kontekstowa kampania Fixly przekonuje, że „małe błędy rażą w oczy”, dlatego remont warto zlecić fachowcom
–
2023-03-16
-
Glovo powołuje inicjatywę Impact Fund, aby odpowiedzieć na wyzwania społeczne i środowiskowe
–
2023-03-16
-
Heinz stworzył wyspę Fortnite, aby zwrócić uwagę na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie
–
2023-03-16
-
Kampania NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
–
2023-03-16
-
Awanse w zespole Creative Studio LiquidThread
–
2023-03-16
-
Mobile Vikings rośnie dzięki programowi poleceń, a nie reklamie
–
2023-03-16
-
Małgorzata Bochenek dyrektorką ds. rozwoju biznesu i transformacji IKEA Retail w Polsce
–
2023-03-16
-
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska zachęcają do wsparcia kampanii 1,5% Fundacji Happy Kids
–
2023-03-16
-
Krzysztof Ibisz w nowym odcinku kulinarnej serii Nutribullet „Przepis na wieczną młodość”
–
2023-03-16
-
Delecta powraca z kampanią pod hasłem „Powiedz to prosto z serca”
–
2023-03-16
-
Jakie zastosowanie ma sztuczna inteligencja w biznesie [raport]
–
2023-03-16
-
Ruszają świąteczne zbiórki żywności w sklepach Kaufland
–
2023-03-16
-
Psychologia tradingu – dlaczego jest ważna? Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?
–
2023-03-16
-
Osoby z zespołem Downa będą obsługiwać klientów Many Mornings w ramach programu wsparcia zawodowego
–
2023-03-16
-
Shell wprowadza do Polski program Accelerate to Zero
–
2023-03-16
-
Mullen Lowe tworzy bank zdjęć, który ma uwolnić sztuczną inteligencję od stereotypów związanych z płcią
–
2023-03-16
-
Dzień Konsumenta: Jak kupujący kształtują proekologiczne postawy marek?
–
2023-03-15
-
altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie
–
2023-03-15
-
Bolt Market wydłuża godziny otwarcia. Zakupy także w niedziele i święta
–
2023-03-15
-
„Digital Now! Magazine” wchodzi na półki do Empiku
–
2023-03-15
-
„Mamy już w grupie takie dziecko jak ty”. W tej kampanii padają różne „śmieszne wymówki”, które słyszą osoby z zespołem Downa
–
2023-03-15
-
Kształtowanie wizerunku instytucji na przykładzie uczelni wyższej
–
2023-03-15
-
Meta kończy sprzedaż NFT na Instagramie i Facebooku
–
2023-03-15
-
Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży?
–
2023-03-15
-
Polska dołącza do Global Census Dei – globalnego badania różnorodności pracowników reklamy i marketingu
–
2023-03-15
-
Rzetelność i przejrzystość w kredytach mieszkaniowych. NOTUS chce być „bankiem”…
–
2023-03-15
-
MediaMarkt wykupi od Ciebie stare urządzenia elektroniczne
–
2023-03-15
-
Maczfit dołącza do biegu Wings For Life
–
2023-03-15
-
„Pomagamy, wspieramy, wygrywamy” – nowa kampania społeczna #LoteriaProcenta
–
2023-03-14
-
Lidl Polska zachęca do zakupów w swoim sklepie internetowym
–
2023-03-14
-
Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego
–
2023-03-14
-
W marcu nastąpiła poprawa nastrojów konsumenckich
–
2023-03-14
-
Acer ogłasza konkurs na najlepszą grafikę wykonaną z wykorzystaniem AI
–
2023-03-14
-
woshwosh rusza z wiosenną zbiórką obuwia „Przekaż Wiosnę”
–
2023-03-14
-
3 drzewa na 30-lecie. SAR rusza z akcją „Środowisko dla środowiska”
–
2023-03-14
-
Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy zrealizuje kampanię poświęconą biogazowi i biometanowi
–
2023-03-14
-
Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych
–
2023-03-14
-
Checklista SEO – jak sprawdzić swój serwis?
–
2023-03-14
-
„Przepis na przetrwanie” –Przemysław Klima przygotowuje przepyszne gourme w świecie serii „The The Last of Us”
–
2023-03-14
-
SEC Newgate w finale konkursu PRovoke Media na najlepszą konsultingową agencję public affairs w regionie EMEA
–
2023-03-14
-
TikTok i Instagram nie dla dzieci. Francja zaostrza ograniczenia wiekowe w social mediach
–
2023-03-14
-
Polska Fundacja zakupi mobilne KTG dla ukraińskich kobiet w ciąży
–
2023-03-14
-
Trend 2023 – eventy w kontenerach modułowych
–
2023-03-14