Sitemap
- Empik poszerza ofertę książkową w mniejszych salonach – 2022-09-22
- Czy Polacy wrócą do kin? Wyniki badania ARC Rynek i Opinia – 2022-09-22
- Rusza nowa kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką zachęcająca do zatrudniania uchodźców i uchodźczyń – 2022-09-22
- Ruszyły testy nowej usługi BLIK „Płacę później” w Banku Millennium – 2022-09-22
- Fundacja TVN zebrała blisko 5 mln zł na budowę Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży – 2022-09-22
- SXO a trendy Google. Czy to pozwoli być naprawdę widocznym? – 2022-09-22
- W Dubaju pojawiły się automaty serwujące ciepłe pieczywo dla potrzebujących – 2022-09-22
- Cenna wiedza i inspiracje na Kongresie Public Relations [relacja] – 2022-09-22
- Silne marki na trudne czasy – finał XVI edycji Superbrands Polska – 2022-09-22
- Giorgio Armani z reklamą na trójwymiarowych billboardach – 2022-09-22
- OLX z zarzutami od UOKiK. Platforma wprowadziła użytkowników w błąd? – 2022-09-22
- GenZie we współpracy z marką Bell. Do sklepów trafiła nowa kolekcja kosmetyków – 2022-09-22
- Alina Stasiak: Czy w Polsce powstaną dziecięce farmy talentów? – 2022-09-21
- Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór do kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” – 2022-09-21
- Kamikaze wzmacnia kreację. Artur Sztarbało jako creative director – 2022-09-21
- Retail media z 12 proc. udziałem w rynku reklamy cyfrowej w Polsce [raport] – 2022-09-21
- Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset – 2022-09-21
- Digi Świat – dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają młodym ludziom zrozumieć otaczający ich świat – 2022-09-21
- Milion konsumentów – Klarna świętuje pierwszy rok działalności w Polsce – 2022-09-21
- Sfera Group poprowadzi komunikację dla Sky Tower – 2022-09-21
- Analityczne spojrzenie na równość płci. Nowe narzędzie OPI – 2022-09-21
- Pierwsze wirtualne lustro w warszawskim Centrum Medicover Wołoska – 2022-09-21
- Nowe logo oraz zmiany personalne w firmie Wawel. Dyrektorem marketingu został Dariusz Chwierut – 2022-09-21
- Wygraj kolekcję butów i grils’ night out z przyjaciółkami w konkursie Jenny Fairy Records – 2022-09-21
- AMP Futbol Polska rozpoczyna współpracę z 4F – 2022-09-21
- Ruszyła rejestracja na Impact’23 – 2022-09-21
- W 2021 r. liczba transakcji fuzji i przejęć w branży osobistych dóbr luksusowych wzrosła o 22 p.p. względem poprzedniego roku – 2022-09-21
- Kolejna odsłona IAA POWER HOUR na temat marketingowych badań przyszłości – 2022-09-21
- SEXEDPL i marka Outhorn we wspólnej kampanii „Tell Us Your Story” – 2022-09-21
- 3 filary sukcesu na TikToku, czyli kopiowanie Twojej reklamy z Facebooka nie ma sensu – 2022-09-21
- „Janusze Marketingu” – rusza kolejny projekt Janusza Palikota – 2022-09-21
- Czy wszystkie marki upodabniają się do siebie? – 2022-09-21
- IKEA opowiada prawdziwe historie używanych mebli i zachęca do zakupu rzeczy z drugiej ręki – 2022-09-21
- Conor McGregor nowym globalnym ambasadorem marki XTB – 2022-09-21
- Polacy pokochali triathlon. Jak marki mogą dotrzeć do odbiorców w trakcie zawodów Ironman Poland? – 2022-09-20
- 3 miasta i prawie 10 tys. gości – za nami druga edycja Clouds Fest – 2022-09-20
- Tomasz Trzósło nowym head of marketing analytics w Bluerank – 2022-09-20
- Serviceplan Health / Change Serviceplan odpowiedzialne za kampanię dla Tadalafil Maxigra – 2022-09-20
- W Gliwicach odsłonięto mural Włodzimierza Lubańskiego – 2022-09-20
- Ruszyła sprzedaż biletów na konferencję Polzak Marketing 2022 „Rynek zmian. Marketing w transformacji” – 2022-09-20
- Lisek i Rozgłos rozpoczynają współpracę – 2022-09-20
- Usługi subskrypcyjne tracą na zainteresowaniu [raport] – 2022-09-20
- White Star Real Estate stworzył strefę relaksu dla mieszkańców Krakowa – 2022-09-20
- Samochód czy komunikacja miejska? Powstał Dojazdolator, czyli kalkulator, który oblicza, ile kosztuje podróż do pracy – 2022-09-20
- „Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim – 2022-09-20
- PAGEN sponsorem strategicznym włoskiego klubu A.S. LUBE Volley – 2022-09-20
- Ponad milion przesyłek i 10-krotny wzrost liczby kurierów – Stuart podsumowuje dwa lata w Polsce – 2022-09-20
- Upoluj książkę Jakuba Bojanowskiego „Zdążyć przed hakerem” [konkurs] – 2022-09-20
- Raport WhitePress 2022: 6 na 10 specjalistów korzysta z AI do tworzenia contentu w sieci – 2022-09-20
- Platforma ERLI.pl przeznaczy 50 mln złotych na wsparcie polskich sprzedawców – 2022-09-20
- Bolt uruchamia rowery elektryczne w Poznaniu – 2022-09-20
- Zakopane wprowadza zakaz sprzedaży alkoholu w nocy – 2022-09-20
- Modivo wprowadza biodegradowalne opakowania – Papieropaki – 2022-09-20
- HiPets zwiększa skalę działania i przejmuje największe media zwierzęce w Polsce – 2022-09-20
- Joanna Jędrzejczyk w kampanii Republiki Smakoszy – 2022-09-20
- Bystrzaki rozdają naklejki za warzywa i owoce – 2022-09-20
- Dania dla najmłodszych oraz kanapki – Maczfit rozszerza ofertę dla klientów – 2022-09-20
- „Gotuj się na zmiany” – wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego organizowanego przez Winiary – 2022-09-20
- Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange na kartę „Bez limitu” – 2022-09-20
- Nike stworzyło robota, który daje drugie życie używanym butom – 2022-09-20
- Kaufland pokazuje najmłodszym jak nie marnować żywności w akcj „EKO od dziecka” – 2022-09-19
- Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska nowymi członkami IAA Polska – 2022-09-19
- Listy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022 – 2022-09-19
- Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence – 2022-09-19
- Dagmara Robak pokieruje nowym hubem Analytics w Kantar – 2022-09-19
- Beefeater rozszerza swoją ofertę o kolejny wariant smakowy – 2022-09-19
- MHC Mobility powierza Euvic Performance przygotowanie serwisów internetowych w regionie – 2022-09-19
- 75% Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez internet – 2022-09-19
- Papaya Films i M&C Saatchi ze spotem dla marki Barclays – 2022-09-19
- ABOUT YOU wprowadza rozwiązania finansowe Klarny, w tym opcję „Zapłać za 30 dni” – 2022-09-19
- FIFA World CupTM Trophy Tour by Coca-Cola już 22 września w Warszawie – 2022-09-19
- Pokolenie Z – ewolucja czy rewolucja w marketingu? (podcast) – 2022-09-19
- TikTok promuje autentyczność i wprowadza nową funkcję TikTok Now – 2022-09-19
- Big Boot Energy – kapsułowa kolekcja od Jenny Fairy – 2022-09-19
- Spotkanie na żywo z ekspertami z platformy Pinterest już 23 września – 2022-09-19
- Klienci e-sklepu Walmart mogą użyć własnych zdjęć w wirtualnej przymierzalni – 2022-09-19
- Gale freak fight. Ważny trend w polskiej popkulturze czy chwilowa moda? – 2022-09-19
- Marcin Płachno (ZOPOT): Chcemy pokazać, że nasz kraj ma do zaoferowania dużo więcej niż kluczowe miejskie lokalizacje – 2022-09-19
- Poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings – 2022-09-16
- Portfolio funkcjonalnych NAŁ+ z nowymi wariantami – 2022-09-16
- 560 tys. zł wsparcia dla dzieci w ramach programu Pepcolandia – 2022-09-16
- Carrefour testuje nowy punkt obsługi. Klienci mogą wysłać paczki bezpośrednio do Ukrainy – 2022-09-16
- AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19 – 2022-09-16
- Strix: Połowa polskich e-sklepów zaczęła sprzedawać za granicą [raport] – 2022-09-16
- Piotr Kantorowski: Czy memy są zgodne z prawem? (podcast) – 2022-09-16
- „Oscary marketingu” rozdane – znamy laureatów pierwszej polskiej edycji Best Brands – 2022-09-16
- Serwis Branding Monitor wznawia aktywność – 2022-09-16
- Kilkaset marek musi zmienić etykiety lub udowodnić, że rodzina królewska używa ich produktów – 2022-09-16
- Ministerstwo Kultury organizuje kampanię „Puste Ramy”, która przypomina o zagrabionych polskich dziełach sztuki – 2022-09-16
- Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości: Potrzeba wolontariuszy – w każdym województwie – 2022-09-16
- Marcin „Borkoś” Borkowski dołącza do GetHero – 2022-09-16
- „Jesteśmy z Tobą – online i osobiście”. Rusza nowa kampania Allianz – 2022-09-16
- Łukasz Żuławski i Robert Kubicki – nowy team kreatywny w Plej – 2022-09-16
- Spotkanie tiktokerów w Rabkolandzie już w sobotę 17 września – 2022-09-16
- SM Mlekpol w najnowszym sezonie „Doradcy Smaku” inspiruje Polaków – 2022-09-16
- #GZM_MisjaMetropolia – nieszablonowa kampania o obszarach kompetencji Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – 2022-09-15
- #ZeroSłów – ruszyła nowa kampania marki Coca-Cola Zero Cukru – 2022-09-15
- YouTube chce wyświetlać więcej reklam, których nie można pominąć – 2022-09-15
- DIMAQ Voice Online wraca po wakacyjnej przerwie! Następne spotkanie już 27 września – 2022-09-15
- Monopoly przyznaje się do prowokowania rodzinnych waśni za pomocą zabawnych plakatów – 2022-09-15
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433