Sitemap
- Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA – 2022-10-19
- Agnieszka Getler-Kicman, nowa dyrektor marketingu spółek Grupy Danone, podsumowuje pierwsze sukcesy – 2022-10-19
- Zalando wprowadza pierwsze kolekcje mody adaptacyjnej dla osób z niepełnosprawnościami – 2022-10-19
- Going. MORE: Krzysztof Nowak na czele działu Muzyka, a Jagoda Gawliczek pokieruje działem miejskim – 2022-10-19
- Kolejny DIMAQ Voice już 25 października! Poznaliśmy agendę wydarzenia – 2022-10-19
- Crocs prezentuje jesienne propozycje dla miłośników wygody – 2022-10-19
- Dawid Podsiadło promuje nową płytę w przejściu podziemnym. Artysta rozmawiał z przechodniami o swojej muzyce – 2022-10-19
- Natalia Hołownia: Podcast „Tak mamy” wziął się z poczucia samotności – 2022-10-19
- Poczta Polska wchodzi na rynek NFT i zapowiada wydanie kryptoznaczków – 2022-10-19
- Bądź MILWAUKEE: wkrętarka za zakupy i zwrot starych elektronarzędzi – 2022-10-18
- Agencja Stor9_ otwiera nowy dom produkcyjny 9Production – 2022-10-18
- Rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju w produkcji materiałów na żywo [raport Sony] – 2022-10-18
- WINIARY wprowadzają linię zup z uratowanymi warzywami – 2022-10-18
- Cleo w kampanii reklamowej nowych serków wiejskich Almette – 2022-10-18
- Akamai Technologies Poland rozpoczyna 3. rok współpracy z More Bananas – 2022-10-18
- Izabela Schoen-Wysocka przechodzi do Funktional na stanowisko senior account manager – 2022-10-18
- Move Federation – pierwsza w Polsce federacja piłkarska, w której zagrają influencerzy – 2022-10-18
- Joanna Jędrasik head of digital w Lighthouse – 2022-10-18
- Pomimo rosnących kosztów życia, temat zrównoważonego rozwoju jest wciąż istotny – raport Sustainability Sector Index 2022 – 2022-10-18
- Nowa kampania employer brandingowa Biedronki pokazuje informatyków z innej strony – 2022-10-18
- Katarzyna Polkowska nowym PR managerem Natural Pharmaceuticals – 2022-10-18
- Karine Madelrieu nową dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard – 2022-10-18
- Na stacjach bp pojawiły się pralkomaty dla podróżujących – 2022-10-18
- Rusza II ogólnopolska edycja programu edukacyjnego „Velvet. Piątka dla Natury” – 2022-10-18
- Lidl Polska i Banki Żywności podsumowują 2021 rok w kontekście bezpieczeństwa żywnościowego w Polsce i Europie – 2022-10-18
- Superliga rozpoczyna proces sprzedaży praw mediowych – 2022-10-18
- Kampania Aspirin C na sześciu europejskich rynkach – 2022-10-18
- Zakłady bukmacherskie FORTUNA z nową platformą kreatywną i brand hero – 2022-10-18
- Zmiany w reklamie wyrobów medycznych. Za promowanie zabiegów z kwasem hialuronowym nawet 2 mln zł kary – 2022-10-18
- „No i super, że nie macie czasu na zakupy” – nowa kampania Żabki Jush na pierwszy rok działalności – 2022-10-18
- Kampania jubileuszowa Coca-Cola. Jak marka świętowała 50-lecie obecności w Polsce? – 2022-10-18
- Projekt społeczny „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Martyny Wojciechowskiej z rekordowym dotarciem – 2022-10-18
- #OdKulis: kampania „Bal” Stowarzyszenia Grupa Stonewall – 2022-10-18
- Artur Roguski dołącza do zespołu Social Media & Influencer Marketing w FOCUS NATION – 2022-10-17
- Rząd ujednolica identyfikację wizualną polskich ministerstw – 2022-10-17
- No Fluff Jobs kampanią „Szanuj siebie” walczy o poprawę standardów rekrutacyjnych – 2022-10-17
- „Zrzuta albo psikus” – kampania społeczna Fundacji Zobacz…JESTEM i Havas Village Polska – 2022-10-17
- Vinted wchodzi na rynek skandynawski – 2022-10-17
- Rankomat.pl nowym partnerem Kanału Sportowego – 2022-10-17
- Havas Market i Persooa łączą siły w obszarze e-commerce – 2022-10-17
- Zmiany w dziale PR i marketingu marek SEAT i CUPRA – 2022-10-17
- Piotr Krzysztofik przechodzi z Goodylabs do Kamikaze – 2022-10-17
- BLIK najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii płatności [raport] – 2022-10-17
- Twórcy projektu Food and Design prezentują „Przyszłość jedzenia / jedzenie przyszłości. Trendbook 2023-2030” – 2022-10-17
- Vileda rusza z akcją charytatywną pod hasłem N1ECH SIĘ LICZY! – 2022-10-17
- Jesienna odsłona trasy Naturalne Poranki Blisko Natury – 2022-10-17
- TaniaKsiazka.pl podsumowuje 16 lat działalności – 2022-10-17
- Bolt i Niewidzialna Wystawa wspólnie edukują użytkowników hulajnóg – 2022-10-17
- Kasia Sokołowska nową ambasadorką marki Venicci – 2022-10-17
- 64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR – 2022-10-17
- Ponad 6 ton śmieci mniej dzięki Operacji Czysta Rzeka Grupy Żywiec – 2022-10-17
- Human-first content. Człowiek – po pierwsze i… ostatnie! – 2022-10-17
- Szymon Szmigiel (Channel Factory): Brand suitability to coś więcej niż tylko bezpieczeństwo marki – 2022-10-17
- Ralph Kaminski zagra wirtualny koncert w McDonald’s. Fani krytykują współpracę z siecią fast foodów – 2022-10-17
- Warszawska Syrenka zastępuje fryzjerkę i pogodynkę. Spot z Aleksandrą Hamkało promuje akcję „Weź Dzień na U” – 2022-10-17
- Jak zbudować e-commerce gotowy na przyszłość dzięki Pimcore i Shopware? – 2022-10-17
- [Aktualizacja] Tańsza oferta z reklamami pojawi się na platformie Netflix jeszcze w tym roku – 2022-10-17
- PINKTOBER – Hard Rock Cafe Polska na rzecz świadomości raka piersi – 2022-10-14
- Whisky Live Warsaw w nowej odsłonie – 2022-10-14
- Bartek Rutkowski i Bartek Włodarczyk w Saatchi & Saatchi – 2022-10-14
- Rusza kampania informacyjno-edukacyjna (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona – 2022-10-14
- MullenLowe Warsaw zatrudnia i awansuje, by przyspieszyć obsługę cyfrowych klientów – 2022-10-14
- Jakdojade promuje podróże pociągiem po całej Polsce – 2022-10-14
- „Przepraszamy, że parówki Doliny Dobra są tak dobre”. Kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych – 2022-10-14
- SEC Newgate CEE z aktywacją dla TTV i Playera – 2022-10-14
- Szymon „Hed” Liebert: Nawet gra o kolonii bobrów może być ciekawa – 2022-10-14
- 30 tys. na rehabilitację Kuby. Podsumowanie meczu charytatywnego Artyści kontra TVN24 – 2022-10-14
- Marcin Walendowski nowym dyrektorem zarządzającym ds. finansów w MediaMarktSaturn Polska – 2022-10-14
- Do rady nadzorczej BETFAN dołącza Tomasz Woźniak, współwłaściciel Future Mind – 2022-10-14
- Unibail-Rodamco-Westfield uruchamia własną agencję mediową: Westfield Rise – 2022-10-14
- JBB rusza z kampanią digital dla Polanek – 2022-10-14
- LPP rusza z drugą edycją kampanii employer brandingowej Sinsay – 2022-10-14
- Co warto wiedzieć na temat NFT? – 2022-10-14
- oS3 dołącza do Grupy ONE House – 2022-10-14
- Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów – 2022-10-14
- TATUUM dołącza do grona partnerów Klarny – 2022-10-14
- Rusza kampania społeczna na rzecz inkluzywności w sztuce „Jestem artystą!” – 2022-10-14
- Nowy podcast E.ON Talks promuje działania dla klimatu – 2022-10-14
- Ponadczasowe propozycje dla każdego pokolenia w jesiennej kolekcji Lasocki – 2022-10-14
- Maciej Sznitowski (Brandoholik.pl): Spójność jest kluczową rzeczą dla marki – 2022-10-14
- Kiedy warto wdrożyć kampanie typu ratings & reviews? – 2022-10-14
- Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a – 2022-10-14
- Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki i pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym – 2022-10-14
- Stopklatka ruszyła z prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym – 2022-10-14
- Czym się charakteryzują użytkownicy Pinteresta w Polsce [badanie] – 2022-10-14
- Marketplaces generują 48% całkowitej wartości zakupów online Polaków – 2022-10-14
- WhatsApp prezentuje trójwymiarowy billboard, aby promować nowe funkcje prywatności – 2022-10-14
- Zostań WhitePress Ninja – rusza bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing – 2022-10-14
- Polskie Ministerstwo Klimatu i Środowiska rozpoczyna kampanię dotyczącą oszczędzania energii. Jak inne kraje edukują w tym obszarze? – 2022-10-13
- Badura prezentuje jesienną kolekcję obuwia i torebek – 2022-10-13
- Evergreen content – dlaczego warto w niego inwestować? – 2022-10-13
- Lidl kontra „reszta świata” – 2022-10-13
- Magda Baljon została nową head of creative w Green Parrot – 2022-10-13
- Komputronik wprowadza płatności spojrzeniem – 2022-10-13
- Promocje w e-commerce – na co zwrócić uwagę? – 2022-10-13
- Kilka sklepów Decathlon zmieniło nazwę na Nolhtaced – 2022-10-13
- Gedeon Richter rozbudowuje portal Zdrowa ONA i rusza z kampanią na temat mitów medycznych – 2022-10-13
- Joanna Karwowska-Koza na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland – 2022-10-12
- Cztery ekspertki dołączyły do zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa – 2022-10-12
- 3mk Protection z agencją Ancymony – 2022-10-12
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431