Sitemap
- Kampania Calvina Kleina z udziałem transpłciowego mężczyzny w ciąży – 2022-05-17
- Marketing w startupach edtechowych jest coraz ważniejszy. Z czego korzystają spółki? – 2022-05-17
- Pół miliona przedsiębiorców już teraz może zaoferować pracę obywatelom Ukrainy. Oferteo uruchomiło stronę z ofertami pracy – 2022-05-17
- Evergreen content – dlaczego jest tak ważny? – 2022-05-17
- Netflix planuje wprowadzenie transmisji na żywo – 2022-05-17
- Robert Bednarski (Meta): Żadna firma nie będzie właścicielem czy operatorem metaverse – 2022-05-17
- Jaki impact miał Impact’22, czyli dlaczego w maju cała Polska zjeżdza do Poznania – 2022-05-17
- Marcin Biedrzycki (Canpol babies): Chcemy pozycjonować się jako nowoczesna marka, idąca z duchem czasu – 2022-05-17
- Kolejny projekt Czteryczwarte dla marki Wyborowa – 2022-05-17
- Monika Jabłońska w Papaya Films. Pokieruje Papaya Roster – 2022-05-16
- greyotters obsłuży Omnipack na 18 rynkach – 2022-05-16
- Helping Hand podjęło współpracę z Teleperformance Polska – 2022-05-16
- Agencje z Group One ruszają z programem szkoleniowo-stażowym dla Generacji Z – 2022-05-16
- LUX MED Ubezpieczenia rusza z kampanią reklamową nowej oferty i… zachęca, żeby odetchnąć – 2022-05-16
- Ruszył pierwszy polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu – 2022-05-16
- Łukasz Nowatkowski dołączył do IDEA commerce S.A. jako dyrektor operacyjny – 2022-05-16
- KFC odświeża linię swoich promocyjnych KuRponów – 2022-05-16
- DZIARMA ambasadorką napoju BURN Energy – 2022-05-16
- Guinness pokazuje, jak charakterystyczne czarne piwo wpisuje się w letni klimat – 2022-05-16
- BUZZcenter: Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju [raport] – 2022-05-16
- Nastoletni Leo Messi w reklamie Mastercard. Marka wykorzystała technologię deepfake – 2022-05-16
- Corona tworzy „naturalny” billboard, którego głównym elementem jest słońce – 2022-05-16
- Greg Albrecht został doradcą zarządu Nieagencji – 2022-05-16
- Jeff Bezos trolluje Elona Muska, a Chińczycy banują nieletnich streamerów (podcast) – 2022-05-16
- Zmierzch klasycznego trade marketingu? – 2022-05-16
- Damian Zalewski (OSAVI): Przed Polakami jeszcze długa droga do pełni świadomości odnośnie suplementów diety – 2022-05-16
- Tchibo wspiera Domy Samotnej Matki – 2022-05-16
- Trudne sprawy finansowe oddaj w ręce ekspertów NOTUS-a. Kampania „Bo jak nie my to kto” – 2022-05-16
- Michał Dmoch (Shopee): Jesteśmy bardzo zadowoleni z telewizyjnego debiutu reklamowego w Polsce – 2022-05-13
- Papaya Films rusza z międzynarodowym programem stażowym dla grup niedostatecznie reprezentowanych – 2022-05-13
- Garri Kasparow gościem turnieju Grand Chess Tour Superbet Rapid & Blitz – 2022-05-13
- Tommy Hilfiger oraz Shawn Mendes rozpoczynają wieloetapową współpracę skierowaną na zrównoważony rozwój – 2022-05-13
- Mindshare odpowiedzialny za obsługę digital Credit Agricole – 2022-05-13
- Kaufland świętuje Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu i zachęca do wyboru produktów Fairtrade – 2022-05-13
- Na Nickelodeon powraca turniej o tytuł ulubionego serialu z okazji Dnia Dziecka – 2022-05-13
- Aplikacja iTaxi zintegrowana z Mapami Petal – 2022-05-13
- Bolt testuje rozwiązanie AI ułatwiające prawidłowe parkowanie hulajnóg – 2022-05-13
- BrandLift wchodzi na rynek z projektem MASTERS – 2022-05-13
- Rusza pierwsza edycja E-commerce espresso – 2022-05-13
- Kampania marki Mensil mająca na celu zachęcenie Polaków do częstszych rozmów o seksie – 2022-05-13
- KERRIS dołącza do SAR – 2022-05-13
- Fast fashion – jak rozwija się szkodliwa moda i skąd sukces marki Shein? – 2022-05-13
- Daniel Kotliński: Każda marka ma strategię marketingową, nawet jeśli jest tego nieświadoma (podcast) – 2022-05-13
- Panel IAA POWER HOUR – wszystko co najważniejsze o influencer marketingu – 2022-05-13
- Pięć miliardów wyświetleń dla zakupowego hasztagu. Tak TikTok podbija e-commerce – 2022-05-13
- Zara rezygnuje z darmowych zwrotów online – 2022-05-13
- Bardzo długi rok mobile – 2022-05-13
- Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco Rabanne – 2022-05-13
- Business Factory tworzy Xnauts.io – 2022-05-13
- #teamSZEJKujemy”, czyli nowa kampania marki ATLAS – 2022-05-12
- ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji – 2022-05-12
- „Można zwariować i żyć normalnie” – pierwsza kampania społeczna o zdrowiu psychicznym – 2022-05-12
- Tworzenie treści dla trudnych branż – jak to robić po bożemu? – 2022-05-12
- TikTok sponsorem UEFA Women’s EURO 2022 – 2022-05-12
- Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki – 2022-05-12
- Rusza Advertising Week Europe – bądź na bieżąco dzięki naszym codziennym relacjom – 2022-05-12
- RocketJobs.pl startuje z nową platformą komunikacji „Misja: Praca” – 2022-05-12
- Sprite rusza z globalną kampanią „Heat Happens” i prezentuje swoje odświeżone logo – 2022-05-12
- Więcej tego, co lubisz w Klubie CCC! Już teraz słuchaj Spotify Premium za darmo! – 2022-05-12
- Nowa funkcja SentiOne – monitoring i analiza danych z TikToka – 2022-05-12
- Franciszek Georgiew przekazuje funkcję CEO Karolinie Kawskiej. Jakie plany ma founder Tigers? (wywiad) – 2022-05-12
- Marketing alkoholowy – jak wygląda w Polsce i czy powinien zostać ograniczony? – 2022-05-12
- Nowoczesne formaty reklamowe inRead Display od Teads gwarancją skutecznej kampanii – 2022-05-12
- Brand new branding, czyli jak zmienia się projektowanie marek (podcast) – 2022-05-11
- Rusza nabór wniosków do programu prewencyjnego Dobra Drużyna PZU – 2022-05-11
- Reżyser Jan Dybus dołącza do Papaya Roster – 2022-05-11
- Adrianna Morze nową dyrektorką marketingu i komunikacji w DB Schenker – 2022-05-11
- Pierwszy raport o roli ESG w strategii spółek giełdowych – 2022-05-11
- Zwroty w e-commerce – zmora czy sposób na wzrost sprzedaży? – 2022-05-11
- Nadchodzi koniec serii FIFA? EA Sports zmienia nazwę słynnej gry – 2022-05-11
- Obraz, ruch i dźwięk. BMW szuka talentów z trzech sfer, które definiują kreatywność – 2022-05-11
- Urodzinowa konferencja More Bananas już 25 maja – 2022-05-11
- Karolina Kawska nową CEO agencji digitalowej Tigers – 2022-05-11
- Tomek „Owca” Zieliński i Kuba Przeszłowski dołączyli do DDB Warszawa – 2022-05-11
- Doritos organizuje wirtualny koncert z okazji premiery „Stranger Things 4” – 2022-05-11
- Outreach w polskich warunkach – czy ma sens i kiedy? – 2022-05-11
- Jak wprowadzić nowy produkt do obrotu na terenie UE? – 2022-05-11
- Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT – 2022-05-11
- Katarzyna Zajączkowska: Nie przeciwstawiałabym e-commerce modzie cyrkularnej – 2022-05-11
- IKEA wprowadza funkcję „Skanuj i Płać” – 2022-05-11
- Cracow Art Week 2022: Jesteśmy wielością – 2022-05-11
- Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song – 2022-05-11
- W Warszawie powstał nietypowy mural – świecący w nocy vivo V23 5G – 2022-05-10
- Brodka, Zalewski, Musiałowski w internetowym festiwalu kreatywności marki BMW – 2022-05-10
- Kury Lubelli i loteria Biedronki wśród najpopularniejszych reklam na YouTube w pierwszym kwartale – 2022-05-10
- Accor startuje z nową serią podcastów „Health to Wealth” – 2022-05-10
- NAV agency wygrywa przetarg na obsługę aktywacji loteryjnych BSH – 2022-05-10
- Marka Jenny Fairy łączy się z naturą w linii I care what I wear – 2022-05-10
- Anna Dereszowska ambasadorką marki Canpol babies – 2022-05-10
- Żabka Polska partnerem strategicznym Impact’22 w Poznaniu – 2022-05-10
- Upoluj książkę dr Agi Szóstek „Strategia Umami” [konkurs] – 2022-05-10
- Komisja Europejska uruchamia platformę cyfrową „Daj swojej wizji głos” w ramach Europejskiego Roku Młodzieży 2022 – 2022-05-10
- Shell wprowadza usługę automatycznego poboru płatności dla flot – 2022-05-10
- Targi Książki Empiku w nowej formule ruszają już 18 maja – 2022-05-10
- Plej kreatywnie dla EY w zakresie komunikacji wizualnej na rynku pracy – 2022-05-10
- Fotograf Łukasz Pęcak dołącza do rostera twórców Papaya Films – 2022-05-10
- Startuje 16. edycja kampanii Dzień Bez Śmiecenia– #JAKOŚĆ MA ZNACZENIE – 2022-05-10
- Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie – 2022-05-10
- Radosław Wójcik przechodzi z Polskiej Ligi Esportowej do Publicis Groupe – 2022-05-10
- Lidl nie zorganizuje kampanii promocyjnej z okazji mundialu w Katarze – 2022-05-10
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433