Sitemap
- Wakacyjne hity eksportowe – polskie lody, jabłka i piwa bezalkoholowe turyści spotykają na całym świecie – 2024-07-24
- Kampania „Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox” nagrodzona w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2024 – 2024-07-24
- Linia British Airways stworzyła filmową instrukcję bezpieczeństwa inspirowaną kinem i literaturą – 2024-07-24
- Język na rozdrożu: Bralczyk, postmodernizm i pytanie o konsekwencje [FELIETON] – 2024-07-24
- TV Dinners For U: w Wielkiej Brytanii otwarto restaurację, której menu jest dopasowane do konkretnych gatunków telewizyjnych – 2024-07-24
- Pierwsza niewidoma lalka od Barbie® – 2024-07-23
- NASK ostrzega przed deepfake’ami i publikuje listę osób, których wizerunek został skradziony – 2024-07-23
- Amnesty International walczy z problemem sanitarnym w RPA. Powstała reklama, w której wykorzystano tusz z ludzkich odchodów – 2024-07-23
- Rage room: marka modowa Miista otworzyła w Nowym Jorku sklep, który stał się „pokojem do niszczenia” – 2024-07-23
- 30 lat brandingu według Dragon Rouge cz. 2 – 2024-07-23
- Kazimierz Wierzbicki (Trefl): Film kinowy otwiera wiele możliwości i przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności brandu – 2024-07-23
- Czy sklep internetowy to emanacja strategii biznesowej Poczty Polskiej? [KOMENTARZ] – 2024-07-23
- Obraz wart więcej niż 1000 słów. Jak przyciągnąć i utrzymać uwagę uczestników webinarów? – 2024-07-23
- Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE] – 2024-07-23
- IMAGINATION DAY 2024: Święto kreatywności w Polsce [PATRONAT] – 2024-07-22
- Rafineria Gdańska prezentuje nowe logo – 2024-07-22
- #NMInsights: Wavemaker: Polacy coraz bardziej wyrozumiali dla aktywizmu marek, jednak tęczowy marketing wciąż polaryzuje [BADANIE] – 2024-07-22
- „Wejdź na wyższy poziom”: olimpijska kampania Visa zachęca do podążania za swoimi pasjami – 2024-07-22
- Kampania „Nie hejtuję – motywuję” nie zwalnia tempa – 2024-07-22
- Czy Polacy są skłonni zapłacić więcej za produkty dobre dla planety? – 2024-07-22
- „Powiedz mi jak?”: DOBRY, Piotr Fronczewski, Podsiadło, Makłowicz i Fundacja Unaweza tworzą manifest skierowany do młodych – 2024-07-22
- „Zwycięstwo nie jest dla każdego”: Nike przekonuje, że droga do wygranej rozpoczyna się w głowie sportowca – 2024-07-22
- Holenderska reprezentacja koszykówki i Samsung prezentują innowacyjne narzędzie AI do analizy skuteczności rzutów – 2024-07-22
- IAB Polska i IAA Polska współpracują nad opracowaniem standardów dotyczących influencer marketingu – 2024-07-19
- #PrzeglądTygodnia [12-18.07.24]: jak agencje motywują swoich pracowników, „Koala burger” od Greenpeace, odtworzono kultowy magazyn „Bravo” – 2024-07-19
- #PolecajkiNM cz.15: wpływ influencer marketingu na pokolenie Z, świat, w którym AI będzie wszędzie, jak powstały stroje defiladowe polskiej reprezentacji IO – 2024-07-19
- SURREAL stworzyło humorystyczną serię reklam dedykowaną wyłącznie pracownikom branży marketingowej – 2024-07-19
- „Kreatywność sprzedaje”: Sanofi – „Prowadź się zdrowo” [PODCAST] – 2024-07-19
- „Morze cierpienia”: kampania MedReAct ratująca bioróżnorodność Morza Śródziemnego – 2024-07-19
- Dlaczego AI, dane oraz cyberbezpieczeństwo są najważniejsze dla biznesu [KOMENTARZ] – 2024-07-18
- #NMInsights: „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” [RAPORT] – 2024-07-18
- „Art of Victory”: Nike na fasadzie Centrum Pompidou stworzyło instalację wideo nawiązującą do igrzysk olimpijskich – 2024-07-18
- DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu [PATRONAT] – 2024-07-18
- Agata Bieniek nową Marketing Manager Bolt w Polsce – 2024-07-18
- Beata Nowalska poprowadzi dział marketingu Empik Go i Virtualo – 2024-07-18
- Ludzie bawią się już nie tylko pod sceną, czyli jak marki kuszą festiwalowiczów – 2024-07-18
- Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE] – 2024-07-18
- „In the Food for Love”: kampania sieci supermarketów Grand Frais w rytmie muzycznych przebojów – 2024-07-18
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii będzie walczyć z nieuczciwą konkurencją chińskich gigantów e-commerce – 2024-07-17
- „Sztuczna inteligencja nie zmieni losu dzieci z Zimbabwe, ale Ty już tak”. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pokazuje, jak mogą wyglądać szkoły – 2024-07-17
- Fundacja Quiet Storm wykorzystuje hasło „Głodny nie jesteś sobą”, by zwrócić uwagę na problem ubóstwa dzieci – 2024-07-17
- DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego – 2024-07-17
- „Flock”: pełna kinowego rozmachu kampania Apple na temat funkcji prywatności – 2024-07-17
- „Find Your Freedom”: LeBron James i Canyon Bicycles nawiązują współpracę i inspirują młode pokolenia – 2024-07-17
- Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [NAGRANIE WEBINARU] – 2024-07-17
- Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy – 2024-07-17
- Międzynarodowy Komitet Olimpijski oficjalnie potwierdził, że esport będzie miał swoje Igrzyska Olimpijskie – 2024-07-17
- Startuje IAB MIXX Awards 2024 – ruszyły zgłoszenia do konkursu [PATRONAT] – 2024-07-16
- Marta Kołodziejska nową Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Savills Polska – 2024-07-16
- Cezary Dudek (Nextbike Polska): Widoczność rowerów miejskich nie kończy się tylko na użytkownikach – 2024-07-16
- Emeryci, mamy i nie tylko: McDonald’s w kampanii EB pokazuje, że tworzy miejsca pracy dla każdego – 2024-07-16
- Automarket.pl świętuje 4. urodziny z imponującym wynikiem: 15 tysięcy sprzedanych aut o wartości ponad 1,1 miliarda złotych – 2024-07-16
- Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia – 2024-07-16
- #ToNieUrlop: prawie połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na bardziej neutralną – 2024-07-16
- Krystyna Czubówna zapowiada tegoroczny Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej w zabawnym spocie – 2024-07-16
- Organizatorzy festiwalu Santander Letnie Brzmienia reaktywują wydanie kultowego magazynu „Bravo” – 2024-07-16
- Influencer z misją: Ane Piżl (Ane_Ratownica) – 2024-07-16
- IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy – 2024-07-16
- Jak agencje motywują swoich pracowników [KOMENTARZE] – 2024-07-16
- Otwarto pierwszy w pełni zautomatyzowany sklep Dino – 2024-07-16
- „Rynek HoReCa w Polsce 2024”: jak pokolenie Z zmienia sektor hotelarski oraz gastronomiczny [RAPORT] – 2024-07-16
- IPG Mediabrands podnosi prognozy wzrostu dla rynku reklamowego w Polsce i regionie CEE – 2024-07-15
- Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 2 – 2024-07-15
- „Koala burger”: Greenpeace walczy z wylesianiem dzikiej przyrody – 2024-07-15
- Marcin Szymkowiak dyrektorem pionu marketingu w PKO Banku Polskim – 2024-07-15
- Fundacja LPP zwiększa finansowanie Telefonu Zaufania Młodych – 2024-07-15
- Multichannelowa promocja filmu „Kod zła” mrozi krew w żyłach – 2024-07-15
- ASICS walczy z hejtem i wspiera zdrowie psychiczne sportowców – 2024-07-15
- „Considering What?”: Channel 4 pokazuje, że paralimpijczycy to elitarni sportowcy, a nie zawodnicy, którzy pokonują swoje słabości – 2024-07-15
- UOKiK: PayPal z karą ponad 106 mln zł – 2024-07-15
- „Witaj w klubie” – nowa platforma komunikacji Empiku – 2024-07-15
- Robert Makłowicz przeczyta nazwy przystanków w komunikacji miejskiej w Krakowie – 2024-07-15
- Amazon Prime Day 2024: Promocje i okazje zakupowe oczami Polaków [BADANIE] – 2024-07-15
- Nowa edycja I ❤ Marketing & Technology już w październiku! – 2024-07-12
- #PrzeglądTygodnia [5-11.07.24]: narzędzia AI kiedyś i dziś, jak Podsiadło zmienia branżę eventową, apel biznesu o walkę z fake newsami – 2024-07-12
- PolecajkiNM cz.14: jak zarządzać ryzykiem greenwashingu, Polacy o sztucznej inteligencji, jak zbudować it-brand – 2024-07-12
- W mniej niż dobę powstała reklama Volvo wygenerowana przez AI – 2024-07-12
- Trwa nabór zgłoszeń do IX Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” – 2024-07-12
- Małgorzata Szumowska, Michał Englert i Jakub Józef Orliński stworzyli spot dla BMW – 2024-07-12
- „We campaign because they can’t”: RSPB w animowanej kampanii zwraca uwagę na chronienie środowiska naturalnego – 2024-07-12
- „Polska granica nie jest bramą do Europy”: polski MSZ zniechęca do nielegalnej migracji – 2024-07-12
- Projektanci, którzy inspirują, projekty, które zachwycają cz. 3 – 2024-07-12
- Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze – 2024-07-12
- Podsumowanie II edycji akcji „Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour”. Ponad 13 ton ubrań i 89 mln litrów zaoszczędzonej wody – 2024-07-11
- Jak rozwijają się narzędzia GenAI? Agencja 10 Days porównała kreacje AI z 2022 i 2024 roku – 2024-07-11
- Żabka podpisała strategiczne partnerstwo z Microsoft w obszarze AI – 2024-07-11
- Lego stworzyło zestaw klocków upamiętniający scenę z kultowego filmu „Szczęki” – 2024-07-11
- #OdKulis: „Otwarci na Zmianę”. Kampania Fundacji Zwolnieni z Teorii, w której robot AI zdał maturę z j. polskiego – 2024-07-11
- Biznes apeluje do Ministra Sprawiedliwości o podjęcie zdecydowanych działań w związku z fake newsami – 2024-07-11
- „To magia, gdy świat się jednoczy”: olimpijska kampania Coca Cola zachęca do okazywania bliskości – 2024-07-11
- Automaty One Box debiutują w Czechach. Allegro rozwija ofertę dostaw na kolejnych rynkach – 2024-07-10
- Jak koncerty Dawida Podsiadły zmieniają świat eventów [OPINIE] – 2024-07-10
- „Don’t drink & fish”: Carlsberg przestrzega przed spożywaniem alkoholu podczas łowienia ryb i prezentuje przynętę przypominającą pijanego wędkarza – 2024-07-10
- Instytut Monitorowania Mediów: Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach [RAPORT] – 2024-07-10
- Muzeum Migracji w Wielkiej Brytanii ruszyło z kampanią przeciw rasizmowi z okazji Euro 2024 – 2024-07-10
- Kampania „To Twój Wybór” z nagrodą IPRA Golden World Awards 2024 – 2024-07-10
- UOKIK: Wielkie „wymiatanie” złych praktyk w e-commerce – 2024-07-10
- Budowanie wizerunku marki: Gie El – 2024-07-10
- „Wakacje jednego dnia”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca do ufundowania wakacji seniorom – 2024-07-10
- „Save me”: wzruszająca animacja i kampania RSPCA o znęcaniu się nad zwierzętami – 2024-07-09
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431