Sitemap
- Reklama golarek Gillette jak klip Apple z 2017 roku – 2024-10-22
- „Save the Dawgs”: mecz uniwersyteckich drużyn futbolowych okazją do adopcji czworonogów – 2024-10-22
- Biedronka otwiera wirtualny sklep na Robloxie – 2024-10-22
- Piękno spotyka się z grozą, a rzeczywistość z fantazją. Kolekcja Medicine poświęcona twórczości Beksińskiego – 2024-10-22
- Marketerze, PR-owcu, szukasz narzędzia do skutecznej organizacji Twojej pracy? – 2024-10-22
- Centrum Kreatywności Targowa: raport o kondycji sektora kreatywnego w Polsce [PATRONAT] – 2024-10-21
- Cukry Nyskie: Liderzy wyznaczają standardy przywództwa [FELIETON] – 2024-10-21
- #TheBestOfEffie Grand Prix 2005: Heyah „Launch” – 2024-10-21
- Krótsza i wygodna ścieżka zakupowa z InPost Pay – 2024-10-21
- „Les inexposés”: organizacja Petits Frères des Pauvres wykorzystuje obrazy Vincenta van Gogha i Leonarda da Vinci do mówienia o problemie izolacji seniorów – 2024-10-21
- „Beyond Ceilings”: Women in Tech Global i UN Women przekonują, że kobiety w IT muszą przebijać szklane sufity – 2024-10-21
- Bacha Haas i Bartosz Grabarczyk dołączyli do Baltica Film. Dom produkcyjny stawia w 2024/2025 r. na mocny rozwój – 2024-10-21
- „Well, this is fitness!”: Well Fitness popularyzuje prawdziwe oblicze treningu, dalekie od instagramowych filtrów – 2024-10-18
- Plush rozpoczyna współpracę z Łatwogangiem – 2024-10-18
- Meta chroni internautów przed ryzykiem molestowania w sieci. Wprowadza blokadę screenshotów w znikających wiadomościach – 2024-10-18
- #PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów – 2024-10-18
- #PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego – 2024-10-18
- The 007: w Londynie powstał pop-up bar inspirowany przygodami Jamesa Bonda – 2024-10-18
- #TheBestOfEffie Grand Prix 2004: Żubr „Mruczando” – 2024-10-18
- „Alzheimer’s Intelligence”: realistyczny awatar 3D pozwala poznać tajniki życia z chorobą Alzheimera i demencją – 2024-10-17
- Federacja Polskich Banków Żywności: 45% Polaków wyrzuca jedzenie [RAPORT] – 2024-10-17
- PR Wings 2024: Znamy finalistów konkursu na najciekawsze kampanie PR 2023/2024 [NOMINACJE] – 2024-10-17
- Ministerstwo Cyfryzacji: Projekt ustawy o systemach AI trafia do konsultacji społecznych – 2024-10-17
- Wartość rynku usług i produktów związanych z AI wzrośnie do 990 mld dolarów w 2027 roku [RAPORT] – 2024-10-17
- Allegro wstrzymuje start pilotażowej sprzedaży napojów alkoholowych – 2024-10-17
- Spotify znowu łączy świat muzyki i futbolu. Na koszulkach FC Barcelony pojawiło się logo Coldplay – 2024-10-17
- Minuta rozmowy zamiast minuty ciszy. Drużyna Norwich City FC zwraca uwagę na problem samobójstw w UK – 2024-10-17
- Nowe technologie w sponsoringu sportowym InPost – 2024-10-17
- „ESG Monitor 2024”: Brak etyki firmy nie jest problemem dla polskich inwestorów [raport SEC Newgate] – 2024-10-17
- „ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October – 2024-10-17
- Przegląd i charakterystyka najlepszych blogów w e-commerce w 2024 roku cz. 3 [ANALIZA] – 2024-10-17
- Pink Chip: narzędzie finansowe od AKQA pokazuje siłę kobiet na stanowiskach liderskich – 2024-10-17
- Influencerka z misją: Klaudia Kamińska (Gluten z Biszkopta) – 2024-10-17
- „Wiksa u Felixa”: Marka Felix w kampanii promocyjnej orzeszków rozkręca imprezę w sieci – 2024-10-16
- Przejście przez tory to nie Silent Disco: Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na bezpieczeństwo pieszych – 2024-10-16
- Marketingowa 11: Katarzyna Meissner – 2024-10-16
- Pierwszy miesiąc stacji telewizyjnej wPolsce24 vs. TV Republika [BADANIE] – 2024-10-16
- Think tank Żywność dla Przyszłości alarmuje: Koszty środowiskowe i zdrowotne związane z produkcją żywności to już 35 miliardów dolarów dziennie. I wciąż rosną – 2024-10-16
- Prezes UOKiK postawił zarzuty serwisowi Temu – 2024-10-16
- Kto, tak naprawdę, odpowiada za nieetyczne działania influencerów [KOMENTARZ] – 2024-10-16
- Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej – 2024-10-16
- CBŚP: Zatrzymanie 11 osób za nielegalną produkcję i sprzedaż leków online – 2024-10-15
- „Are you f_king?”: melt museum konfrontuje społeczeństwo z deepfake, czyli manipulacją technologią fałszu – 2024-10-15
- Anna Papka objęła rolę Dyrektorki ds. Relacji Korporacyjnych i Wpływu McDonald’s Polska – 2024-10-15
- „Stereotypy nie pracują”: bank BNP Paribas, @ochlopcze i inni influencerzy obalają stereotypy na temat GenZ – 2024-10-15
- InPost wzrasta w Wielkiej Brytanii. Przejmuje Menzies Express i Newstrade za 60,4 mln GBP – 2024-10-15
- „Zakładamy się…” : Durex i SEXEDPL zakładają się, że bliskość i bezpieczeństwo są najważniejsze – 2024-10-15
- „Idzie Klara do szpitala”: Fundacja Dr Clown prezentuje materiały, które oswoją najmłodszych z pobytem w szpitalu – 2024-10-15
- „Dobrze zaczęte to w połowie zrobione”, czyli jak robić reklamy wideo do digitalu [PORADNIK] – 2024-10-15
- „Pracuj.pl – i będzie bobrze!”: nowi bohaterowie w kolejnej odsłonie „zwierzęcej” kampanii – 2024-10-15
- Upoluj bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu” [KONKURS] – 2024-10-15
- „Inni widzą, że nie widzisz”: Silmäasema w humorystyczny sposób ukazuje powszechny problem z dalekowzrocznością – 2024-10-15
- Jak efektywnie wykorzystać różne typy influencerów w okresie świątecznym w branży spożywczej? – 2024-10-15
- Federacja KSW nawiązuje strategiczną współpracę z CANAL+ – 2024-10-14
- UOKiK: Kara 6 mln zł dla Dell za wprowadzenie w błąd w trakcie postępowanie wyjaśniającego – 2024-10-14
- Pokolenie „Loving Me”: McDonald’s w Singapurze wspiera zdrowie psychiczne młodzieży – 2024-10-14
- Łukasz Przybysz w zespole Vision Group Executive Advisors – 2024-10-14
- „Moja firma za to płaci. A Twoja?”: kampania Medicover Sport zachęca do dbania o pracowników poprzez sport – 2024-10-14
- Instalacja „Noise Surround System” zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia hałasem – 2024-10-14
- Podsumowanie akcji charytatywnej Frisco. Zebrano ponad 4 tony karmy o wartości 45 tysięcy złotych dla potrzebujących zwierząt – 2024-10-14
- Pet Crocs: marka Crocs wprowadza do oferty obuwie dla psów – 2024-10-14
- Prezentmarzeń: „Dzień nauczyciela, czy to wciąż ważne święto” [BADANIE] – 2024-10-14
- Andrzej Kosendiak (Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu): Rozmawiajmy o tym, jak wspólnie zmieniać świat – 2024-10-14
- #WspierajDolnyŚląsk: Olga Tokarczuk, Robert Makłowicz, Krzysztof Materna i Hubert Hurkacz zachęcają do odwiedzin i wsparcia regionu – 2024-10-14
- Znamy zwycięzców Golden Drum 2024 – 2024-10-11
- #PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych” – 2024-10-11
- „Gotuj w domu jak w restauracji”: neon marki Lubella rozświetlił warszawskie Śródmieście – 2024-10-11
- #NMInsights „Prestiże i wstydy Zetek”: czym lubi chwalić się pokolenie Z, a co uważa za żenujące [RAPORT] – 2024-10-11
- Golden Drum 2024: 15 nagród (w tym 2 Grand Prix) dla kampanii „Room for Everyone” Mastercard – 2024-10-11
- DoomScroller: robot, który wystawi ci rachunek za zdrowie psychiczne po scrollowaniu mediów społecznościowych – 2024-10-11
- „Bottle Boards”: firma mio wykorzystuje wielorazowe butelki na wodę jako powierzchnię reklamową – 2024-10-11
- #NMInsights Interbrand: Best Global Brands 2024 [RAPORT] – 2024-10-11
- „Mosznowładcy” 2024: wąsata kampania nawołuje mężczyzn do profilaktyki raka jąder – 2024-10-11
- Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD] – 2024-10-10
- W 2024 roku aż 37 726 osób skorzystało z infolinii NASK, Ministerstwa Cyfryzacji i PTP, która wspiera osoby w kryzysie emocjonalnym – 2024-10-10
- Komitet Ochrony Praw Dziecka i PayU Polska wspólnie na rzecz zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – 2024-10-10
- Outdoor w badaniu Mediapanel – 2024-10-10
- W Częstochowie mieszkańcy mogą oddać zbędną odzież bez wychodzenia z domu, bezpłatnie i na zasadach ,,eko” – 2024-10-10
- Arek Nowiński zostaje prezesem ds. rynków międzynarodowych odpowiedzialnym za światową sprzedaż marki Volvo – 2024-10-10
- „Recepta na naturę”: WWF zachęca do dbania o zdrowie psychiczne dzięki „codziennej dawce natury” – 2024-10-10
- #TheBestOfEffie Grand Prix 2013: Tyskie „5 Stadion” – 2024-10-10
- Włącz się do gry o YouTube Works Awards 2024. Ruszają zgłoszenia – 2024-10-10
- Ruszył plebiscyt Młodzieżowe Słowo Roku. PWN zaprasza do zgłaszania swoich propozycji – 2024-10-10
- Lew, rap i meduza. Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES – 2024-10-10
- x-kom planuje przejęcie Neonet – 2024-10-09
- Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal – 2024-10-09
- „Fala tylko dla dorosłych”: kontrowersyjna akcja czy forma jej promocji? [OPINIE] – 2024-10-09
- Uber Direct dostarczy zakupy z MediaMarkt w 90 minut – 2024-10-09
- „Nigdy byś się nie spodziewał”: bracia Sekielscy ambasadorami kampanii społecznej przeciw wykorzystywaniu seksualnemu dzieci – 2024-10-09
- Przegląd i charakterystyka najlepszych blogów w e-commerce w 2024 roku cz. 2 [ANALIZA] – 2024-10-09
- „Czy mówisz tak do swojego Dziecka?”: Teatr Muzyczny w Poznaniu skłania do rozmów na temat zdrowia psychicznego młodzieży – 2024-10-09
- Lidl dołącza do kampanii „Dzieciństwo bez przemocy”. Spoty głosowe pojawią się we wszystkich sklepach sieci – 2024-10-09
- ORLEN poszukuje agencji reklamowych 360 – 2024-10-09
- Marka Clipper i Żabka znowu podgrzewają atmosferę. Konkurs konsumencki, który rozgrzeje Was do czerwoności! – 2024-10-09
- „Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy”. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę uwrażliwia na problem krzywdzenia dzieci w Polsce – 2024-10-09
- #25latEffiePoland: Marketerzy vs. zmiana zachowań konsumenckich – 2024-10-08
- Hiszpański zespół piłkarski RCD Espanyol Barcelona zachęca do adopcji psów. Zawodnicy wyszli na boisko z czworonogami – 2024-10-08
- BBC Studios wzmacnia zespół w Warszawie. Dołączają Agnieszka Niburska i Anna Pater – 2024-10-08
- PKP Intercity umożliwia pasażerom realny wpływ na ochronę środowiska dzięki wpłatom na kompensację CO₂ – 2024-10-08
- #NMInsights: Monitor programów lojalnościowych 2024 [BADANIE] – 2024-10-08
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433